Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Signerer alle tre punktene :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I anledning av at Get skal legge om tilbudet sitt og åpne for mer valgfrihet, har de åpnet mange av kanalene så folk skal bli kjent med utvalget. Ergo har jeg for tiden de to kanalene jeg ønsker meg mest - BBC Entertainment og Mezzo :hoppe: Gikk på en liten QI-overdose i helga og nå ser jeg Carmen i stedet for å lage middag. Litt svinn må man regne med... :plystre:

Endret av Daria
Skrevet

Her går det mye i BBC Entertainment. Test ut "Would I lie to you?", også- Rasende festlig!

Skrevet

Artig med nye kanaler :) ønsker meg Travel jeg, men det er ikke et tilbud på RiksTv ennå desverre.

Skrevet

Skumle bilder fra Boston - håper i det lengste at det ikke er terror, og at skadetallene er lave.

Skrevet (endret)

Dagens mest smakløse fra CNN som spurte et øyenvitne som hadde deltatt i maratonen om han planla å komme tilbake neste år.

Siste nå er at det ikke var en bombe på JFK-biblioteket, bare en ikke-relatert brann. Og fortsatt "bare" to døde, det kunne vært så mye verre.

Får vel finne senga...

Endret av Daria
Skrevet

Ble sittende og se nyheter til 00.30 - litt i tåka i dag...

Skrevet

I tåka ja... Den kjenner jeg. Sovnet ikke før etter kl 2 i natt. Så merker fodt at det bare ble 4 timer i natt.

Skrevet
19. april: Bikubekveld i 100

Bellman, Taube og Vreeswijk – svenske viseskattar.

Hans Erik Dyvik Husby, Heidi Ruud Ellingsen, Ingrid Jørgensen Dragland og Magne Lindholm tek publikum med på ei musikalsk reise gjennom den svenske visesongtradisjonen i samband med Det Norske Teatrets hundreårsjubileum.

Bikubekveld fredag utgår av åpenbare grunner. Og jeg som hadde gledet meg :sur:

Skrevet

Men altså, selv om Europark har sagt mye rart etterhvert, er faktisk utgangspunktet at han har tabbet seg ut. Han betalte i feil parkeringshus og hadde dermed ikke gyldig parkeringsbevis der han sto. Om jeg kløner det til i billettautomaten og kjøper togbillett til Skien i stedet for til Ski har jeg ikke gyldig billett når kontrollørene kommer på Holmlia. Det hjelper ikke at jeg har betalt NSB mer enn de egentlig skulle ha.

Men dette med å ta ansvar for egne handlinger (legg merke til at det er parkeringsappens skyld at han betalte feil...) er så kjedelig.

Skrevet

Bikubekveld fredag utgår av åpenbare grunner. Og jeg som hadde gledet meg :sur:

:hoho:

Skrevet

Du ble skikkelig lei deg for at du er opptatt nå ja? :fnise:

Skrevet

Du ble skikkelig lei deg for at du er opptatt nå ja? :fnise:

Sjempe.....

:rulle:

Skrevet

Det er en grunn til at jeg har eple-allergi ja ;) Kooooser meg med å fortelle slikt til gubben som ikke har fullt så bra vett som meg.

:engel:

Skrevet (endret)

Spørsmål:

1)Hvis du uansett har tenkt å stå og vente på toget, hva med å plassere både deg og kofferten din et annet sted enn rett foran benken?

2)Det er en hel måned til 17. mai. Er det ikke litt tidlig å sparke igang russetida?

3)Hvorfor jeg er sulten allerede, når det fortsatt er 2,5 time til lunsj?

4)Hvorfor er det så fort gjort å klikke Rapporter i stedet for Rediger? Og hvordan ville det tatt seg ut å rapportere sitt eget innlegg...?

Endret av Daria
Skrevet

Spørsmål:

1)Hvis du uansett har tenkt å stå og vente på toget, hva med å plassere både deg og kofferten din et annet sted enn rett foran benken?

Når jeg synes det er best å stå, så synes vel alle andre det samme.

2)Det er en hel måned til 17. mai. Er det ikke litt tidlig å sparke igang russetida?

Tålmodighet er en fin bil har jeg hørt.

3)Hvorfor jeg er sulten allerede, når det fortsatt er 2,5 time til lunsj?

Du spiste sikkert for lite til frokost.

4)Hvorfor er det så fort gjort å klikke Rapporter i stedet for Rediger? Og hvordan ville det tatt seg ut å rapportere sitt eget innlegg...?

Du er i såfall ikke den første som har gjort det... :sjenert:

Skrevet

Tålmodighet er en fin bil har jeg hørt.

En russebil, åpenbart... ;)

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne ha noen kilometer med tålmodighet i dag... I tillegg til et fire kloner av meg selv.

Jeg er også sulten men det er halvannen time til jeg skal inn til møtet med lunsjen. Heldigvis er det lunsj til meg også så da blir det gratis lunsj i dag også.

Skulle ønske det var fredag kl 14 for da har jeg bare en time igjen av uken.......

Endret av Skravla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...