Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tja, spørs hva du er ute etter da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle gode og/eller kreative forslag mottas med takk ;) Mat, severdigheter, utflukter...

Skrevet

Hvor skal du bo? Har et fantastisk hotell å anbefale, men kan være det er veldig dyrt om sommeren. Kan også anbefale en restaurant rett ved samme hotell. Om slikt er av interesse så skal jeg gå på pc og finne fram linker. (sitter på mobil nå) Ellers så har jeg også andre flotte hotell og restauranter å anbefale i Bayswater også.

Skrevet

Jeg må alltid innom Camden Town, helst flere ganger i løpet av ett opphold. Jeg liker meg der både på dag og kveldstid. Der er det både ordentlige butikker, marked, mange som selger ting de har laget selv, mye rask men man kan også finne "skatter". Vesker, klær, sko, smykker osv. God stemning, koselige puber, god mat. Ja, det er endel turister der, men det er det vel overalt i London. Meget fornøyd med skoshoppinga der sist, det ble nye Dr. Martens :jepp:

Det er jo SÅ mye å gjøre der! Mange spesialbutikker i alt du måtte ønske deg. Noe spesielt du tenker på da?

I hvilket område skal du bo?

Museer, liker du det?

Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne med anbefalinger. Man liker jo så forskjellige ting ;)

Skrevet

Hotell er bestilt i Bayswaterområdet.

Skrevet (endret)
Jeg må alltid innom Camden Town, helst flere ganger i løpet av ett opphold. Jeg liker meg der både på dag og kveldstid. Der er det både ordentlige butikker, marked, mange som selger ting de har laget selv, mye rask men man kan også finne "skatter". Vesker, klær, sko, smykker osv. God stemning, koselige puber, god mat. Ja, det er endel turister der, men det er det vel overalt i London. Meget fornøyd med skoshoppinga der sist, det ble nye Dr. Martens :jepp:

Dit må vi nok :jepp: Nye DrM står høyt på handlelista...Vi skal vel handle litt sko, te og bøker, drikke te, spise mat, spise is, gå på museer, gå på musikaler, dra til Oxford, vandre gatelangs...

Endret av Daria
Skrevet

I går skulle jeg være flink og legge meg tidlig for en gangs skyld. Jeg lå godt an - pcen kom aldri på, tven ble slått av da programmet om den danske dronningen var over, tennene var pusset og det var bare noen meter mellom meg og senga, og klokka var ennå ikke 22. Da ringte telefonen...

...23.30 var jeg i seng :fnise: Veldig hyggelig samtale, da - det var en stund siden sist.

Skrevet
:fnise: Sånn kan det gå med gode planer...
Skrevet

Men alle vet jo at det er tanken som teller, og den var veldig god :ler:

Skrevet

I dag skal jeg dykke ned i fortiden... Pappa skal tømme loftet og har innkalt søster og meg for å gå gjennom alle eskene det står navnet vårt på. Mistenker at enkelte av dem ikke har vært åpnet siden jeg var 16, så der kan det ligge mye rart :fnise:

Skrevet

Spennende med utgravninger da.....

Skrevet

Tror det er noen gamle venner-bøker fra barneskolen, sånne med spørsmål av typen "Hva er favorittfaget ditt?" og "Hva skal du bli når du blir stor". Og minnebøker :hjerte:

Skrevet

Så kos! :hoppe:

I London må du opp i 'London Eye'! Det er moro, ikke skummelt og fantastisk utsikt. :)

Skrevet

Lykke til med skattejakten!

Skrevet

Kursdag i dag, så jeg har ennå ikke gått hjemmefra :nigo: La en litt demper på nytelsen da parkvesenet dukket opp for å mishandle kirsebærtrærne utenfor vinduet med motorsag... Jeg tror - håper - at det bare er en påkrevet brutal beskjæring som pågår, det er nesten bare stammene som står igjen. Blomstringen blir neppe minneverdig i år :trist: Dessuten er de trærne de eneste som demper innsynet til naboene - farvel, privatliv...

Nå dro oppussingsnabo i gang borringen også, kanskje en morgentur hadde gjort seg...

Skrevet

Stakkars kirsebærtre og stakkars Daria. :klem:

Skrevet

Tror dette været :sno: er på vei i din retning, så du får bare stålsette deg :opplyser:

Men det kommer vel som regn hos dere... :sukk:

Håper torsdagen blir bra, tross litt brutal start!

Skrevet

Er litt (mer) snø i lufta her nå...Og uvant lyst utenfor, de har virkelig svingt saga skikkelig over de stakkars trærne. Jeg spurte mannen med motorsagen som tanken bak, han beroliget med at det bare var nødvendig beskjæring og at det blir bra på sikt. "Som jeg sa til et barn som spurte i går - vi er tredoktorer, ikke tremordere..." :fnise:

Skrevet

Herlig! :hoho:

Hvordan gikk det forresten med dykkingen??

Skrevet

Jeg fant blokkfløyten, speiderkniven og jordbærluen min - har lurt på hvor det ble av dem :fnise: Samt bunkevis med gamle tegninger, oppgaver, skolebøker, utklipp og plakater, sløydarbeider og diverse annet (gamle nummer av Starlet, noen?) mer eller mindre verneverdig. En stol til soveromsmøblementet, et maleri og en ekse med grønt glasservise kom også min vei, og blir muligens fulgt av et retro speil og lampe :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...