Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fredag! :hoppendeglad: Konsert i kveld, ingen planer i morgen, masse planer søndag. Og innen helgen er over er kanskje sommerferien bestilt :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerferie ja... Sliter med beslutningsvegring i forhold til den jeg... :roll:

Skrevet

Ville ha sendt deg bilde av den "lille" hylla med Anton Berg på 50% som er på søs sin jobb, men så har jeg mistet alle tlf.nr mine da telefonen tok kvelden :sur: Blir ikke helt samme effekten av å FORTELLE det liksom :roll::ler:

Får trøstespise A.B. i kveld jeg da... :sukk:

:fnise:

Skrevet

:troest: Så leit...

Skrevet

Hmpf... Synes effekten av å fortelle om hylla var helt grei jeg altså :sukk: Dårlig gjort!

Skrevet

Takket være nånn har jeg da kjøpt mandelegg på tilbud i dag. Jeg trengte jo det.

Skrevet

Ville ha sendt deg bilde av den "lille" hylla med Anton Berg på 50% som er på søs sin jobb, men så har jeg mistet alle tlf.nr mine da telefonen tok kvelden :sur: Blir ikke helt samme effekten av å FORTELLE det liksom :roll::ler:

:fnise:

Så omtenksomt... :fnise: Du kunne jo ha hamstret noen til jeg kommer... :ler:

Takket være nånn har jeg da kjøpt mandelegg på tilbud i dag. Jeg trengte jo det.

Selvfølgelig gjorde du det :jepp: Skålen min en tom - godt jeg har en pose til i reserve :nigo:

Skrevet

Jeg skal lete etter egg i morgen! :jepp:

Jeg glemte det nemlig i dag.

:icon_lol: Men jeg husket mager cottage cheese. :roll: *håpløs*

Skrevet

Glemte mandelegg, husket mager cottage cheese. Det er noe alvorlig galt i den setningen der...

Har vært en bomtur på loppemarked -altfor mye folk, jeg gadd ikke engang prøve å komme inn. Dessuten har jeg sett gårsdagens Golden Goal (hurra for pvr), de hadde jo Gregor Schlierenzauer på besøk. Søte lille :fnise:

Skrevet

Golden Goal er herlig! :)

Og jeg glemte de eggene igjen! :klaske: I dag husket jeg makrell i tomat i stedet. :roll:

Men siden jeg også glemte melk, skal jeg på Kiwi nå og da SKAL jeg se etter egg.

:jepp:

Skrevet

De hadde ikke. :sukk:

Men de hadde marsipanpølser til 12 kroner! :biggrin:

Skrevet

Har så lyst på sånne påskeegg i lilla kartong jeg. Men på Ica kostet de 39,50 i dag. Og det synes en relativt blakk sau er for mye. Så da ble det ikke noe snop på meg i dag. :sukk:

Men egentlig er det ikke noe synd i meg altså. Jeg har en Munkholm i kjøleskapet. Og jeg har planer om å spise meg stappmett på gratinerte nachos i kveld. :sikle:

Skrevet

Jeg fant dragee-egg til 12,95... :sjokolade:

Den som synder sover ikke... :sjenert:

Skrevet

Jeg lot meg friste og kjøpte smågodt og skolebrød på Rimi :sikle: Straks operakonsert på svt og broderiet ligger klart - her er damen som vet å slå seg løs på lørdagskvelden :fnise:

Skrevet

Her er det sjokolade, te, strikking og QI. Etterpå blir det Bones.....

Skrevet

Her ble det potetskruer, Cola Zero og Løven, heksa og klesskapet på TVen. Ikke spesielt utaggerende her, heller, altså...

Skrevet

Utageres med strikketøy, film og snoping her... :sjenert:

Skrevet

To timer i telefonen her... :flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...