Daria Skrevet 1. april 2013 Forfatter #7164 Skrevet 1. april 2013 Ser EU-dokumentaren - blir nesten litt nostalgisk over bildene fra '94. Min politiske oppvåkning... Husker fortsatt sanger og slagord - og hver gang noen refererer til EUs fire friheter" svarer hodet mitt automatisk "EUs fire frekkheter", det var det det ble omtalt som på nei-siden Og Ungdom mot EU delte ut piller mot svenskesuget
Jerle Skrevet 1. april 2013 #7165 Skrevet 1. april 2013 Ser EU-dokumentaren - blir nesten litt nostalgisk over bildene fra '94. Min politiske oppvåkning... Husker fortsatt sanger og slagord - og hver gang noen refererer til EUs fire friheter" svarer hodet mitt automatisk "EUs fire frekkheter", det var det det ble omtalt som på nei-siden Og Ungdom mot EU delte ut piller mot svenskesuget Men altså var ikke du pur ung i 1994? Det var forøvrig første gang jeg fikk stemme, ble 18 år i desember. Ahhh det var tider, på en skole med 80 prosent KRF folk var vi andre i undertall.
Daria Skrevet 2. april 2013 Forfatter #7166 Skrevet 2. april 2013 Jeg var 14, så ja Men jeg hadde en aktiv og organisert eldre søster, så jeg var med på møter og demoer og var så fantastisk overbevist som bare nyfrelste 14-åringer kan være. Tror jeg var den eneste på skolen som hadde et klart og begrunnet standpunkt (for jeg hadde veldig klare meninger og argumenter, det var ikke "fordi søster sier det") - og alle fikk høre om det 80% KrF Men du gikk på kristen vgs, gjorde du ikke?
Daria Skrevet 2. april 2013 Forfatter #7167 Skrevet 2. april 2013 Dagens orddelingsfeil, sett på facebook: på gangs mot
Roadrunner Skrevet 2. april 2013 #7168 Skrevet 2. april 2013 (endret) Vrakfuggel titter innom med en skvett Trenger ferie Endret 2. april 2013 av Roadrunner
loffen Skrevet 2. april 2013 #7171 Skrevet 2. april 2013 Dagens orddelingsfeil, sett på facebook: på gangs mot
Jerle Skrevet 2. april 2013 #7172 Skrevet 2. april 2013 Dagens orddelingsfeil, sett på facebook: på gangs mot Jepp gikk på kristen vgs jo, så statistikken til KrF var nok ikke slik andre plasser.
meja Skrevet 2. april 2013 #7173 Skrevet 2. april 2013 Det var veldig hardt å gå forbi all marsipan og sjokolade til halvpris i dag. Burde ikke vært lov å selge. Få det bak lukkede dører! (så får jeg gjøre mitt med å "rydde" i sjokoladen her hjemme..)
Daria Skrevet 2. april 2013 Forfatter #7174 Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg var sterk og gikk rett forbi (men seriøst - har ingen mandeleggene til Anthon Berg i år? Jeg har ikke fått min nødvendige dose...). Molde tapte på hjemmebane! Endret 2. april 2013 av Daria
Skravla Skrevet 2. april 2013 #7175 Skrevet 2. april 2013 Jeg var sterk og gikk rett forbi (men seriøst - har ingen mandeleggene til Anthon Berg i år? Jeg har ikke fått min nødvendige dose...). Molde tapte på hjemmebane! Jeg fikk en (over)dose i påsken. Kjøpt på Europris av alle steder.
Skravla Skrevet 2. april 2013 #7177 Skrevet 2. april 2013 Jepp.... Europris finnes ikke lettvint til stede i Oslo. Men du får gå tidlig fra jobben.
Roadrunner Skrevet 3. april 2013 #7178 Skrevet 3. april 2013 Har sett mye mandelegg i disse trakter også i år, men slitt mer med å finne dragee-eggene. Men finner jo til slutt Holdt meg unna butikken generelt i går jeg... Led meg ikke inn i fristelse
Roadrunner Skrevet 3. april 2013 #7179 Skrevet 3. april 2013 Rimi har forresten vært en sikker "vinner" på Anthon Berg fronten i år...
Daria Skrevet 3. april 2013 Forfatter #7180 Skrevet 3. april 2013 Rimi? Hmm, har jeg noen Rimi relativt lett tilgjengelig *ut på jakt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå