Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Purung Jonas Gahr Støre på nrk2 :fnise:

Skrevet

Ser EU-dokumentaren - blir nesten litt nostalgisk over bildene fra '94. Min politiske oppvåkning... Husker fortsatt sanger og slagord - og hver gang noen refererer til EUs fire friheter" svarer hodet mitt automatisk "EUs fire frekkheter", det var det det ble omtalt som på nei-siden :fnise: Og Ungdom mot EU delte ut piller mot svenskesuget :ler:

Skrevet

Ser EU-dokumentaren - blir nesten litt nostalgisk over bildene fra '94. Min politiske oppvåkning... Husker fortsatt sanger og slagord - og hver gang noen refererer til EUs fire friheter" svarer hodet mitt automatisk "EUs fire frekkheter", det var det det ble omtalt som på nei-siden :fnise: Og Ungdom mot EU delte ut piller mot svenskesuget :ler:

Men altså var ikke du pur ung i 1994?

Det var forøvrig første gang jeg fikk stemme, ble 18 år i desember. Ahhh det var tider, på en skole med 80 prosent KRF folk var vi andre i undertall. :fnise:

Skrevet

Jeg var 14, så ja :ler: Men jeg hadde en aktiv og organisert eldre søster, så jeg var med på møter og demoer og var så fantastisk overbevist som bare nyfrelste 14-åringer kan være. Tror jeg var den eneste på skolen som hadde et klart og begrunnet standpunkt (for jeg hadde veldig klare meninger og argumenter, det var ikke "fordi søster sier det") - og alle fikk høre om det :fnise:

80% KrF :daane: Men du gikk på kristen vgs, gjorde du ikke?

Skrevet

Dagens orddelingsfeil, sett på facebook:

på gangs mot

:murvegg:

Skrevet (endret)

Vrakfuggel titter innom med en skvett :kaffekopp:

Trenger ferie :natti:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Litt tungt å begynne igjen, ja? :fnise:

Skrevet

Veeeeldig tungt å begynne igjen...

Skrevet

på gangs mot

:overrasket:

Skrevet

på gangs mot

:daane:

Jepp gikk på kristen vgs jo, så statistikken til KrF var nok ikke slik andre plasser. :ler:

Skrevet

:vinke:

Det var veldig hardt å gå forbi all marsipan og sjokolade til halvpris i dag. Burde ikke vært lov å selge. Få det bak lukkede dører! (så får jeg gjøre mitt med å "rydde" i sjokoladen her hjemme..)

Skrevet (endret)

Jeg var sterk og gikk rett forbi (men seriøst - har ingen mandeleggene til Anthon Berg i år? Jeg har ikke fått min nødvendige dose...).

Molde tapte på hjemmebane! :hoho:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg var sterk og gikk rett forbi (men seriøst - har ingen mandeleggene til Anthon Berg i år? Jeg har ikke fått min nødvendige dose...).

Molde tapte på hjemmebane! :hoho:

Jeg fikk en (over)dose i påsken. Kjøpt på Europris av alle steder.

Skrevet

Europris? Så... praktisk...

Skrevet

Jepp.... Europris finnes ikke lettvint til stede i Oslo. Men du får gå tidlig fra jobben. :fnise:

Skrevet

Har sett mye mandelegg i disse trakter også i år, men slitt mer med å finne dragee-eggene. Men finner jo til slutt :lur:

Holdt meg unna butikken generelt i går jeg... Led meg ikke inn i fristelse :opplyser:

Skrevet

Rimi har forresten vært en sikker "vinner" på Anthon Berg fronten i år...

Skrevet

Rimi? Hmm, har jeg noen Rimi relativt lett tilgjengelig :klo: *ut på jakt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...