Roadrunner Skrevet 25. mars 2013 #7121 Skrevet 25. mars 2013 Mårnings! Her er det vel påskeferie for alle penga, men siden noen av oss må jobbe litt og holde hjulene i gang, så svinger jeg nå innom her
Daria Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #7122 Skrevet 25. mars 2013 Godt noen tar ansvar i arbeidslivet Jeg var til tross for ferie lys våken kl 07, så jeg har allerede spist frokost, lest avisen og lest ut Menneskefluene - ligger langt foran dagens skjema...
vimse Skrevet 25. mars 2013 #7123 Skrevet 25. mars 2013 Jeg vil kjøpe vinger for pengene... *trenger nye sandaler* OMG! Kos deg i ferien, selv om du er tidlig oppe og får mer ut av dagen
Daria Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #7124 Skrevet 27. mars 2013 Jeg blir åpenbart skikkelig meddelsom av å ha ferie Så langt har jeg besøkt familiens eldste og yngste, fylt huset med påskeblomster (hvite påskeliljer dufter overraskende sterkt), sydd og brodert, sett to episoder av Poirot og to episoder av Al Murrays reise i Tyskland, kommet over halvveis i prosjekt rydde kjøkkenskap og lest ut en bok til av Lahlum, sistnevnte i sin helhet i sola på balkongen med litervis med te innenfor rekkevidde. Inntak av påskesjokolade er foreløbig overraskende lavt, men det vil nok endre seg... Kort sagt, det er et hardt liv. Men noen må jo ofre seg
Sauen Shaun Skrevet 27. mars 2013 #7125 Skrevet 27. mars 2013 Ser ut til at du har fått mye ut av påsken så langt.
Daria Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #7127 Skrevet 27. mars 2013 Dagens gloser: sankari = helt jomala = gud *har sett Hercules på finsk*
Sauen Shaun Skrevet 28. mars 2013 #7128 Skrevet 28. mars 2013 Hvem vet...kanskje du får bruk for dem på neste tur til Helsinki.
Daria Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #7129 Skrevet 29. mars 2013 Jonas Gardell Ser litt på korsvandringen fra Roma. Vi var med på det da vi var i Roma i påsken for mange år siden, det var en veldig spesiell opplevelse. Det sto en gammel nonne ved siden av oss, hun snakket godt engelsk og tok på seg å forklare det hele for oss ikke-katolikker. Tror jeg knapt har følt meg så utenfor som da alle de mangemangemange tusen rundt oss plutselig korset seg og knelte synkront - og vi innså at paven akkurat hadde lest velsignelsen...
Daria Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #7130 Skrevet 29. mars 2013 Snygga doktorn spiller i Evita i Kristiansand i vår - man burde jo ta en titt på Kilden...
vimse Skrevet 30. mars 2013 #7133 Skrevet 30. mars 2013 http://images.esellerpro.com/2441/I/44/Rocket-Dog-Perdy-Daisy-Field-Cotten-Black-02.jpg Fiine
Daria Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #7134 Skrevet 30. mars 2013 Skjønner ikke hva du fniser av... Leste stygge doktoren jeg. Feil språk ja. En bokstav fra eller til... Men ikke mye stygt med den doktorn der. http://images.eselle...en-Black-02.jpg Fiine Er sikker på at jeg har et antrekk de ville passet til - hvis ikke kunne jeg skaffet meg et... Drømte forøvrig at jeg var på shopping i natt, og fant en fantastisk lekker gammelrosa vårkåpe i cordfløyel. Akk, den som var sanndrømt...
Daria Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #7135 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Første halvtimen av Kon-Tiki er egentlig ganske kjedelig. Nå har de endelig kommet seg ut på flåten, da bør det vel ta seg opp... Endret 30. mars 2013 av Daria
Daria Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #7136 Skrevet 30. mars 2013 (endret) 1t 15min, fortsatt ikke overbevist. Kjekke, solbrune, stadig mer ansiktsbehårede menn på en liten flåte, og det er blå, blå himmel og hav, og så? Akkurat nå svømmer en av dem ganske ufrivillig med haier, men jeg vet jo at det ordner seg - ulempen med filmer baser på en velkjent og sann historien. Men scenen med haien som fikk papegøyestek var jo spenstig... Endret 30. mars 2013 av Daria
Jerle Skrevet 31. mars 2013 #7137 Skrevet 31. mars 2013 Hva ble konklusjonen på filmen da? Jeg likte den i grunn, ikke at den var så kjempe bra at jeg vil se den en gang til, men en film som er grei å ha sett.
Daria Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #7138 Skrevet 31. mars 2013 Jeg holder fortsatt en knapp på haien som jafset i seg flerfarget fjærkre som filmens høydepunkt... I dag har jeg vært effektiv - broderiet som ble ferdig forrige helg er nå blitt en pute, trekket til en krakk som trenger en ansiktsløftning er ferdigsydd (memo to me - kjøpe møbelstifter til uka) og den tredje Lahlum-boka er lest. Og ja - å sitte i solveggen i 2,5 time og lese bok regnes definitiv som god og produktiv tidsbruk...
loffen Skrevet 31. mars 2013 #7139 Skrevet 31. mars 2013 Likte filmen jeg! Men så liker jeg både kjekke brune menn, blått hav og himmel ganske mye.
Daria Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #7140 Skrevet 31. mars 2013 Ikke noe galt i kjekke, lettkledte menn, for all del Har gått kveldstur og lokalisert Erling Skjalgssons gate - en sentral adresse i Lahlums bøker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå