Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stille, stille på jobb i dag. Hentet posten i håp om noen spennende blader og fikk Religion og livssyn, Ingeniør-nytt og Paris Match. Jeg som drømte om Pondus, Nemi eller Cosmopolitan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feriefredag! :hoppe: Drøyt 5 timer igjen før 10 dager fri :hoppendeglad:

Planlegger innkjøp av påskeblomster og påskete på vei hjem - og kanskje en antydning til marsipan... :nigo:

Skrevet

Plutselig følte jeg et akutt behov for nye sandaler. Vi sier vel ikke nei til litt humor i hverdagen?

Skrevet

Jeg synes de var kule - hadde de bare vært litt billigere så... Eller svarte - jeg trenger nye flate svarte sandaler, det er mitt mest brukte fottøy om sommeren, og mine nåværende er ganske slitne. Flate sandaler i sølv har jeg... :plystre:

Skrevet

:skratte:

Sånne finner du ikke på disse føttene :opplyser:

Og ser absolutt hentydningen til Obelix-sandaler :fnise:

Skrevet (endret)

Obelix har ikke sånne sandaler - Hermes derimot... :fnise:

Lenge siden jeg har sett Hercules, forresten, den er en av favoritt-Disneyfilmene mine. Jeg hadde til og med et sitat (sandalrelatert!) fra den på russekortet:

Meg: I'm a big tough girl. I tie my own sandals and everything.

Dessuten hadde jeg en liten plast-Hercules i kjede rundt halsen hele russetida - og fant Hercules-gassballong på 17.mai :ler: Man må jo være gjennomført :filer:

Endret av Daria
Skrevet

:fnise: Gjennomført ja.

Jeg hadde ikke ville hatt sandalene, men stilig var de.

Skrevet

Kveldens underholdning

:hjerte:

Skrevet

-"To bånd i kneet, har ikke fått sjekket ankelen skikkelig, men den er vond, brist i albuen og brukket nese. Men ellers er jeg i toppform!"

Anders Jacobsen har hvertfall humøret i behold :ler:

Skrevet

Så har man sett det også - en streaker i Planica. Mye latter i varmebua hos hopperne :ler:

Skrevet

*mett*

Har vært og spist nydelig italiensk mat sammen med Sauen - spaghetti med sjømat og banan-semifreddo med varm chili-sjokolade-saus. Nå har jeg veltet overende på sofaen og føler meg ganske lite flyttbar :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Å, det hørtes kjempegodt ut! :sikle:

Skrevet

Sauen er også stappmett. Maten var nydelig, selv om jeg ikke husker hva det het det jeg spiste. :fnise:

Takk for en fin ettermiddag og kveld. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...