Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

*holder meg unna fotballprat ett års tid*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger innom med en: Heia Start!!

:hoppe:

Skrevet

*holder meg unna fotballprat ett års tid*

Livet er ikke like festlig i 1. div? :fnise:

Hei til deg også - dette er åpenbart dagen for de fortapte døtre å vende tilbake til KG... :hoppe:

Slenger innom med en: Heia Start!!

:hoppe:

Velkommen tilbake i det gode selskap :nigo:

Skrevet

Jeg lurte veldig på hvorfor Iss måtte holde seg unna fotball.... men Daria forklarte det så bra at selv jeg skjønte det. :hoho:

Skrevet

:ler:

De store Kollen-planene utgikk visst i dag. Uggen form, tåke og snø, og når jeg uansett skulle dit alene var ikke valget så veldig vanskelig. Skulle jo gjerne vært der, men ser ikke poenget i å sitte der kald og småkvalm og se på tåkedottene bare på trass...

Skrevet

Håper du har hatt en fin kollendag hjemme i sofaen. :kose:

Jeg kom hjem akkurat tidsnok til å sette meg ned med en bolle og en kakaokopp, og se innspurten på 5mila. :duskedame:

Skrevet

Jeg spiser boller og ser kunstløp - Patrick Chan gikk akkurat til musikk fra La Bohéme :hjerte:

Skrevet

Paven innkaller til pressekonferanse,varsler mer åpenhet og viser at han har humor. Det skjer ting i Vatikanet...

Skrevet

Ja, det er et interessant valg av pave de har gjort nå...

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan er formen i dag? Frisk nok til å kose deg i Kollen?

Skrevet

Så kjedelig at du ikke fikk vært i Kollen i går. Håper formen er bedre i dag :)

Skrevet

Håper du er i kollen og koser deg! :smilbla:

Skrevet

Jeg har vært i Kollen :sol: Sol og lange hopp og et spektakulært engledryss. Dagens nyord - der er visst det det kalles når gale hoppere hopper flere samtidig...

Skrevet

Speaker sammenliknet plutselig i første omgang en av hopperne med mitt gamle tenåringscrush, som la opp for flere år siden. Jeg ble fnisete fjortis på et øyeblikk bare ved tanken... :fnise::hjerte:

Skrevet

Perfekt start og for ett mål! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Man klager ikke :nigo:

Skrevet

Det føles litt bortkastet å ha kommet seg noenlunde tidlig i seng når man likevel sovner sent, sover dårlig og våkner mer trøtt enn ved leggetid... :Gjesp:

Skrevet

-Nordmenn er overlegne

Eller så har vi bare en annen omgangsform enn amerikanere... Å mene at det en selv er vant til er det eneste riktig og normen alle andre skal vurderes etter er heller ikke veldig sjarmerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...