Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvalitetssøvn :nigo::fnise: Var i seng i god tid før 23 i går, det er ikke så ille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Dette får du til på fire måneder", loves det ved siden av et bilde av en veltrent rumpe og en slank kropp over her. Det kommer vel litt an på hvilket utgangspunkt du har :filer:

Skrevet

Å, de fantastiske KG-artiklene! :rolleyes:

Skrevet

"Dette får du til på fire måneder", loves det ved siden av et bilde av en veltrent rumpe og en slank kropp over her. Det kommer vel litt an på hvilket utgangspunkt du har :filer:

Så også den... Og ser nå at de har endret overskriften (kanskje noen har snoket i boka di og tatt hintet? :klo: )

Skrevet

Men nå er det ingen sammenheng mellom tekst og bilde - jeg ser ikke sånn ut selv om jeg går ned 10 kg :fnise:

Skrevet

Ikke jeg heller :sjenert:

Men er ikke sikker på at overskriften inneholdende 40 kg (for min del) og min kropp som utgangspunkt hadde vært noen "killer" historie på KG. :plystre:

Skrevet (endret)

En god start på dagen er herved servert :hjerter_rundt:

Endret av Daria
Skrevet

Erlend Loe kommer med ny bok (nei, jeg skal ikke lese den...), om en forfatter som klikker etter en dårlig anmeldelse (av en student i Universitas - tungt og prestisjefylt. Eller...)

Loe reagerer på at anmeldere i kraft av sin stilling kan slakte andre menneskers arbeid med en negativ omtale.

– Det er en ganske syk virksomhet at noen lever av å kommentere andres åndsarbeid – som mange har brukt årevis på, og som er veldig tett knyttet til den personligheten, mulighetene og evnene du har. Det er en utrolig sår ting. Du skal være veldig klar over hva det gjør med andre mennesker, når du velger å sage det ned.

...sa mannen som selv jobber som anmelder...

Skrevet

Han gir vel bare strålende anmeldelser han da.....

Skrevet

Eller ikke...

Føler meg så utvalgt og spesiell når jeg får en ny følger på twitter og han allerede følger 18 500 andre... :fnise:

Skrevet

Eller ikke...

Føler meg så utvalgt og spesiell når jeg får en ny følger på twitter og han allerede følger 18 500 andre... :fnise:

Da er du en av få og spesielt utvalgte ja.

Skrevet

Liker bøkene til Loe jeg, eller dvs jeg har ikke lest alle. Men de fleste jeg har lest liker jeg. Leste opp igjen Doppler på flyet til Berlin. Den ler jeg godt av.

Skrevet

Jeg har lest to Loe-bøker med ti års mellomrom og innsett at vi aldri blir venner. Har forøvrig det samme forholdet til Tore Renberg.

Skrevet

Har hatt kvalitetstid med det nye Josh Groban-albumet (2 måneder 2 uker 1 dag til konsert :hoppe: ) - nå blir det kvalitetstid med senga...

Skrevet (endret)

Og apropos både anmeldere og musikk - denne er gammel, men god (og en ørliten anelse infam). Firdaposten anmelder Kjartan Salvesens album Then silence - anmeldelsen i sin helhet:

Å var det berre så vel.

:rulle:

Endret av Daria
Skrevet

Habemus papam - det var raskt. Så mye for alt snakket om hvor uenige de var... :filer:

Skrevet (endret)

Haha, TV2 nyhetsanker ble litt revet med i samtale med sin reporter på Petersplassen

-Du har jo reist mye rundt som utenriksminister...

Hun ble raskt rettet på :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Den katolske presten hos TV2 kjente ikke til kardinalen som er valgt til pave -Men hvis jeg får lov til å ringe en venn, kan jeg finne ut av det... :fnise:

Pave Francisco fra Argentina. Ingen ungsau han heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...