Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det godt med geit da?

Geit.. ja, var det godt? Det høres liskom litt seigt ut.

Det var veldig godt og mørt :jepp: Og godt krydret :fnise:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Skrevet

Og så var det mandag igjen... Starten dagen med å sende mail til NSB og Jernbaneverket og klage over mangel på samsvar mellom informasjon og faktiske forhold, og skal avslutte dagen i operaen. Alt er som vanlig, med andre ord...

Skrevet

SSDD= Same shit different day.

:fnise:

Skrevet

Billetter til Josh Groban er sikret :strix:

Skrevet

Litterær bryllupskake :hjerte: Om jeg noen gang osv... :fnise:

Flere litterære kaker. Likte særlig Austen-kaken, og Where the wild things are, og Narnia, og, og... Men de er nesten for fine til å spises, og hvem vil ha kake man ikke kan spise...? :vetikke:

Skrevet

Fantastiske kaker! Den som hadde kunnet slikt. Da tror jeg det hadde blitt Narnia-kaken til ungene. :hjerte:

Skrevet

:ler:

FrkTorres vil vel ha bryllupskake med alle HP-bøkene!

Skrevet

Dusje sammen?

Synes enkelte tar sin rolle som reklamefigur for sjampo litt langt :rulle: Tror jeg står over, men køen blir sikkert lang... Bill. mrk. Fare for rosinhud.

Skrevet

:ler:

Åja, den køen blir veldig lang!

Skrevet

Var på Det Norske Teatret og så "Stort og stygt" i går - noen av scenene var som å se en dramatisering av utvalgte KG-tråder :fnise:

Skrevet

:sno:

Vi skal jo innbille oss at det er vår helt ennå... :fnise: Skal med tid og stunder slepe meg bort på Det Norske Teatret for et foredrag om nynorsk dramatikk, men foreløbig er morgenen nokså lat.

Gikk i toget i går, det var mindre folk enn vanlig, men alltid noen kjente å treffe, skravle med og ende opp på kafé med etterpå.

Skrevet

Drømte forresten at jeg kjørte tog (til Paris, tror jeg) sammen med Josh Groban i natt. Ha en Freud-efull morgen... :fnise:

Skrevet (endret)

Sverige har et utrolig pussig stemmegivingssystem i den nasjonale melodifestival-finalen. 11 internasjonale juryer står for halvparten av stemmene, tv-seerne resten. Resultatet i år ble at den sangen svenskene selv stemte mest på ikke skal representere dem i den internasjonale finalen. Det blir jo litt merkelig :vetikke:

Endret av Daria
Skrevet

Ja, det var veldig rart!

Skrevet

*mett*

Var på My Fair Lady i ettermiddag, og spiste på Grilleriet etterpå. Nå er jeg mett og belåten og hadde egentlig tenkt å legge meg for en halvtime siden, jeg skulle bare en ørliten tur innom twitter først... :plystre:

Skrevet

Skal bare....

Her fant jeg Miss Marple på en eller annen kanal så det blir krim på meg. Og en kopp jasminte med honning.

Skrevet

Undres stadig over hvordan dere klarer å stå opp på morgenen og fungere på jobb. Leggetidene er jo tidvis helt bak mål! :daane:

:natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...