Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
:kaffekopp: <= en kopp med oppkvikkende te til en søvnig Daria.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :ler: Blir nok ikke så sent i kveld...

Skrevet

Er bortreist når billetter legges ut, så kanskje man legger ut for meg dersom man skal handle?

Skrevet

:Gjesp:

En anelse trøtt - lurer på hvorfor... :plystre:

Pussig.. :fnise:

Skrevet

:vinke:

Oppdatert og klar for nye krumspring etter deilige ferieuker.

Skrevet

Er bortreist når billetter legges ut, så kanskje man legger ut for meg dersom man skal handle?

Man finner nok en løsning...

Pussig.. :fnise:

Ikke sant? Skulle det være noen sammenheng mellom lite søvt og trøtthet, liksom? :jolie:

:vinke:

Oppdatert og klar for nye krumspring etter deilige ferieuker.

Har ikke vært misunnelig, altså... :engel:

Skrevet (endret)
- Kanskje han er bedre hvis han er heldig med forholdene. Vi er begge på et veldig høyt nivå. Han har nok et ønske om å uttrykke selvtillit i forhold til meg. Men jeg er ikke så verst. Det vet Anders godt, sier Gregor Schlierenzauer

Såpass selvskryt har du vel lov til å komme med når du er tidenes mestvinnende i verdenscupen og har et greit utvalg andre trofeer... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Dagens mest uheldige formulering på forsiden av Dagsavisen:

Blærekreftforeningen kjemper for ukjente diagnoser.

De det kjemper for er selvfølgelig mer oppmerksomhet, men det høres jo ut som om det er utbredelsen de er opptatt av.

Skrevet (endret)

Hestekjøttskandalen tok en noe uventet vending på Island. Det var ikke hest i kjøttpaien - det var faktisk ikke noe slags kjøtt i den overhodet. Tvangs-vegetarianerisering av folket! :ler: Hva det faktisk var i paien? Derom teier soga...

Endret av Daria
Skrevet

:ler:

Lo høyt av en FB-status for noen dager siden jeg. I kjølvannet av hestekjøttskandalen var det funnet biter av gyngehest i pinnekjøttet :skratte:

Enkel humor...

Skrevet

:ler:

Det er visst funnet sjøhest i fiskegratengen også...

Skrevet

Ian McEwan hos Skavlan :hjerte: Og Britt Ekland - operert, operert, operert...

Skrevet

Haha, Mikko Kokslien sa han var nervøs før han skulle hoppe

- Når du er på lag med Magnus Moen må du levere, ellers bli det juling i kveld...

:rulle:

Skrevet

Har gått lang tur i knallværet og spist årets første utendørs is og kom hjem i tide til å få med den siste spennende tredelen av femmila. Vanvittig imponerende av Johan Olsson, godt det holdt helt inn. Det er jo morsommere når andre nasjoner også tar medaljer, og jeg unner Sverige et gull nå. De er rørt på SVT...

I går var jeg på teater og ute og spiste sammen en en venninne - fin helg :jepp: Fikk et nytt punkt på dyr-jeg-har-spist-listen - kan hvertfall ikke huske å ha spist geit før. Da jeg så det på menyen måtte jeg jo...

Skrevet

Var det godt med geit da?

Høres ut som en koselig helg :)

Skrevet

Herlig at Olsson holdt helt i mål, det var en velfortjent seier! :jepp:

Geit.. ja, var det godt? Det høres liskom litt seigt ut.

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...