Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes han skal satse mer på jagerfly og mindre på helikopter :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Overskrift på Dagbladet.no angående ny tv-serie om Petter Northug:

Spretter naken ut av dusjen og kauker

5-small.gifHar du ikke heiet på Petter Northug før, kommer du til å gjøre det nå

Kjenner at de bildene jeg får i hodet bare av å lese overskriften holder lenge... Føler hverken behov for å se på eller heie mer på ham. Ikke at jeg har noe prinsipielt imot at folk kauker i dusjen, men det er begrenset hvem jeg har interesse av å se gjøre det...

Endret av Daria
Skrevet

Mmmm... Fine Hans Olav Brenner er tilbake på skjermen :hjerte: Mulig han ikke er Elin Ørjaseters favoritt når det gjelder mannstyper, men han er ganske nærme min...

Skrevet

Fikk tilbudsmail fra Ticnet om billig båttur Stockholm - Riga. Plutselig ble jeg veldig reisesyk...

Skrevet

Sånn sett er jeg glad jeg ikke bor i din del av landet. Hadde blitt ruinert av alle turene man kan reise på til en billig penge ;)

Skrevet

Tja, det kan vel diskuteres hvem av oss som reiser mest uansett... ;)

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener :vetikke:

Og bare tenk hvor mye mer jeg hadde funnet på når jeg slapp en tilleggspris på cq 1500 kr pr pers for å komme meg til Oslo. :sjenert:

Skrevet

Tja, det kan vel diskuteres hvem av oss som reiser mest uansett... ;)

:fnise:

Skrevet

Fikk tilbudsmail fra Ticnet om billig båttur Stockholm - Riga. Plutselig ble jeg veldig reisesyk...

Høres ikke dumt ut.... og det er vel ikke dyrt til Stockholm.... Men hvorfor Riga når man først er i Stockholm :klo::fnise:

Skrevet

Nei, det var det... :ler:

Skrevet

Billige reiser og bredt kulturtilbud hadde nok blitt en økonomisk utfordring for denne jenta også.. Men som Jerle skriver, man hadde jo hatt råd til enda mer :nigo: siden man hadde sluppet reisekostnader til/fra Oslo

Skrevet

:ler:

Te og La Boheme *nærmer meg jobbdagen langsomt*

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp: <= mer varm te til Daria.

Her er det Midtnytt på radioen og sterk kaffe som følger meg mot noe som ligner på våken tilstand...

Skrevet

Her ligger alt til rette for en unge med naturlig og avslappet forhold til eget utseende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...