Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alltid godt å kunne være til hjelp :fnise:

Burde ikke hele hoppuka og Tour de Ski legges til romjul og med avslutning 1. nyttårsdag? :klo: Vil også se.... :opplyser:

Definitivt. Jeg stemmer også for offentlige fridager under VM og OL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi så langt to mot... ingen...! Vedtatt! :nigo:

Skrevet
Hit skal jeg nok til høsten :nigo: Med fine tenoren fra Chess :strix:
Skrevet

Hit skal jeg nok til høsten :nigo: Med fine tenoren fra Chess :strix:

God tur!

Skrevet

Det var ikke noe for deg, nei?

Skrevet

En Malmö-tur gjør ingen flyfille... Har jo ingen andre reiseplaner for høsten (ennå).

Skrevet

Følger hopprennet på twitter -ikke helt det samme som å se det på tv...

Skrevet

Nok en lattervekkende kveld i operaen, med noen fantastiske kostymer -og et utvalg leopard-truser, for anledningen ikke på Nils Harald Sødal... :fnise: Og svensketenoren var endelig frisk og tilbake :strix: Han ankom Rosalindes balkong i fallskjerm og smoking og sang O suave fanciulla (yes, please -jeg har også balkong...) før han tok av seg buskene og forble bukseløs resten av kveld -som han til dels tilbrakte i lenker :fnise: Halen til Carsten Stabell -fra nå av bare kjent som Pus -var også minnerverdig...

Jepp, opera er kjedelig, tungt og alvorlig... :rulle:

Skrevet

Men

Sprett gjerne champagnen, men det er faktisk dette som skal være normalen, ikke unntaket for at NRK skal forsvare sin dramaavdeling. Om folkene bak serien spretter en flaske i kveld, må det skåles for Frank Kjosås' store gjennombrudd som skuespiller.

Hans store gjennombrudd har da vært for lenge siden, dette blir vel hans store gjennombrudd på TV, men som sceneskuespiller har han da vitterlig briljert i åresvis, kjære godklumpen vår...

Skrevet

Jeg twitret akkurat noe liknende -å snakke om gjennombruddet hans som skuespiller nå er litt latterlig for oss som går på teater...

Men jeg gleder meg :hoppe: Har satt den på serieopptak så jeg ikke skal gå¨glipp av noe. Det foregår jo i "min" del av Oslo, er spent på hvordan de har gjort byen gammel.

Skrevet

Har jo korpsøvelse på mandager, så her står den også på serieopptak.

Skrevet

Du vet at den går på søndager...? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...