Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett siste del av Palme-dokumentaren på svt (mens jeg strikket, FYI) . Jeg husker så vidt at han ble skutt, så det har vært mye nytt -og veldig spennende og lærerikt.

Nå står Chigaco på i bakgrunnen, planen er å skrive ferdig et blogginnlegg og finne senga. Snart...

Fri i morgen også, jeg bare nevner det... :nigo:

Glemte dokumentaren om Palme... ja ja de har den vel på nett-tv.

Blitt hekta på strikking???? :nigo:

Ang. fri i morgen... Så klapp igjen smella!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte dokumentaren om Palme... ja ja de har den vel på nett-tv.

Tror NRK bare har vist første episode ennå :vetikke:

Blitt hekta på strikking???? :nigo:

Jeg skal hvertfall få ferdig dette skjerfet, så får vi se om jeg tør begi meg ut på noe nytt... :fnise:

Ang. fri i morgen... Så klapp igjen smella!!!!!!

:hoho:

Helt tilfeldig at det kom i grønt, antar jeg? :Hehe:

Skrevet

Du vet at "nytt år, nye muligheter" ikke innebærer nye sjanser til å få oss til å tro på engle-kostymet...?

Skrevet

Du vet at "nytt år, nye muligheter" ikke innebærer nye sjanser til å få oss til å tro på engle-kostymet...?

Trodde det var det den lille engelen betydde jeg. At du endelig hadde sett sannheten... :rosaengel:

Skrevet

Feil igjen... Mer et fåfeng håp om at det dens nærvær over tid kanskje kunne ha ørlite innvirkning...

Skrevet

Mårnings!

Nyt fridagen din *grønn*

:kaffekopp:

Skrevet

*innom med en termokopp med te og lister meg stille ut igjen, slik at jeg ikke vekker Daria*

Skrevet

Ikke bare meg som har fri nei :ler:

Jeg venter til neste uke med å finne jobbdøra igjen jeg da :nigo:

Godt nyttår!!

Skrevet (endret)

Tenkte jeg skulle skryte av at jeg er flink og bruker fridagen til å gjøre nyttige ting, men med tanke på at jeg ikke var ferdig med frokosten før klokka var over 11 og jeg har lunsjpause (pizzarester fra i går -her starter man året sunt) er det vel egentlig ikke så veldig mye å slå i borde med... :fnise:

Ser opptak av 12-slaget fra Skansen -Peter Jöback er jo aldri feil, og å kunne spole over Carola har også sine fordeler...

Endret av Daria
Skrevet

Noen av oss holder samfunnet i gang :opplyser:

10 minutter igjen...

Skrevet

Og noen av oss har vært på kjøpesenteret. Og der ble gavekortet fra deg og Skravla byttet inn i noe totalt unyttig (men veldig morsomt) - et puslespill med 1000 biter. Tusen takk til dere begge. Jeg gleder meg til å sette meg med det, jeg må bare rydde kjøkkenbordet først. :bolledeig:

Skrevet

Morgenstund er tull i grunn... :Gjesp:

Sjekket langtidsvarslet i går, det sa null nedbør og varmegrader i overskuelig fremtid. At verden var hvit da jeg våknet i dag, kom unektelig litt overraskende...

Skrevet

Her er det godt med varmegrader (4 stk kl 06 i morges må sies å være komfortabelt i januar) og det hvite har nå antatt en noe interessant konsistens og farge. Gusjfarget er vel mer riktig? Skittengusj? Men jeg klager ikke, kan faktisk bevege meg utenfor bilen uten å brekke lårhalsen. :opplyser:

Skrevet

Yr har ombestemt seg (igjen, snakk om luremus) og går nå primært for grader litt under null i overskuelig fremtid... I går lå dessuten tåka tjukk, jeg gikk over Rådhusplassen og kunne knapt se fra den ene enden av rådhuset til den andre, bare vage konturer og dempede lys.

Skrevet

God morgen. Her har yr (eller hvem det nå enn er som bestemmer været) bestemt seg for et ukjent antall liter vann skal dumpes her i distriktet for tiden. Lårhalser lever farlig. Og det er så mørkt, så mørkt ute... :Gjesp:

Skrevet

Oppdaget på Twitter (kilde til stadig mer av min kunnskap og viktige oppdagelser) at bind to i Jonas Gardells Torka aldrig tårar utan handskar kom ut i Sverige på onsdag. Da var det bare en ting å gjøre -straka vegen fra toget og inn på Norli, som har stor svensk avdeling. De hadde ikke fått den ennå :sukk: Men snille damen, som også hadde lest boka og sett serien, lovte å ringe så snart den kom - kanskje allerede i dag :hoppe:

Skrevet

God morgen. Her har yr (eller hvem det nå enn er som bestemmer været) bestemt seg for et ukjent antall liter vann skal dumpes her i distriktet for tiden. Lårhalser lever farlig. Og det er så mørkt, så mørkt ute... :Gjesp:

Ikke mye dagslys her heller, til tross for at det er nesten 4 timer siden jeg sto opp. Du får nyte innelivet med sofa og hoppuke, du som kan ;)

Skrevet

Burde ikke hele hoppuka og Tour de Ski legges til romjul og med avslutning 1. nyttårsdag? :klo: Vil også se.... :opplyser:

Skrevet

Ikke mye dagslys her heller, til tross for at det er nesten 4 timer siden jeg sto opp. Du får nyte innelivet med sofa og hoppuke, du som kan ;)

Du er inne på noe der. Jeg er utrolig priviligert som kan kose meg inne på sånne mørke våte dager. :jepp: Og dermed tror jeg Daria hjalp meg med å avgjøre om jeg skal en tur til sentrum i dag eller ikke... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...