Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir glad når Martin Schmitt dukker opp -det står sånn respekt av at han fortsatt henger med og åpenbart synes det er gøy ennå. Bredesen (positiv som alltid...) sier at han ikke skjønner at Schmitt "gidder å reise rundt og være listefyll når han har vært verdens beste". Schmitt har vel en annen motivasjon enn Bredesen hadde, da...

Alternativt har ikke Schmitt gjort annet enn å hoppe de siste 20 årene og har rett og slett ingen anelse om hva han skal ta seg til den dagen han slutter... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen og godt nytt år. Regner med at du har planene klare for dagen, med nyttårskonsert og nyttårshopprenn. Kos deg. :klem:

Skrevet (endret)

Godt nytt år, godtfolk!

Her innledes året med gurmet-middag -Gradiosa med biff og løk. Frysedisken på Bunnpris bar preg av at flere enn med var ute etter enke løsninger... :fnise:

Og forøvrig: Anders Jacobsen! :bolledeig::hoppendeglad::pls::flagg:

Lurer litt på hvor fornøyd han var med at TV2 viste bilder fra Skal vi danse-innsatsen hans til flere av konkurrentene hans i går -både Schmitt, Freund, Morgenstern og Schlierenzauer uttrykte beundring mellom latterkulene :ler:

Endret av Daria
  • Liker 1
Skrevet

Var det nå jeg skulle nevne at jeg har middagsrester til middag i dag, lammelår, saus og saltbakte amandinepoteter. NAM! :wow:

Skrevet

Her fant man et par veggispølser i fryseren, så da blir det pytt-i-panne til middag. Enkelt og godt. :jepp:

Skrevet

Pizza er min venn -det den mangler i gourmet-faktor gjør den opp for i at den lager seg selv :ler:

Mett nå -lurer på om jeg skal ta en tur i dusjen og se om jeg finner igjen varmen som forsvant da jeg sto ute og ventet på bussen som var en halvtime forsinket :fryser:

Skrevet

Har du vært nyttårsflyfille?

Godt nytt år.

Her er det ekstremt varmt. Har luftet i flere timer føles det som. Jeg hadde jo satt på varme til de 2sifrede antall kuldegrader som var når jeg dro. At det var 26 varmegrader her når jeg kom hjem var slett ikke så fint.

Skrevet

Pizza er min venn -det den mangler i gourmet-faktor gjør den opp for i at den lager seg selv :ler:

Mett nå -lurer på om jeg skal ta en tur i dusjen og se om jeg finner igjen varmen som forsvant da jeg sto ute og ventet på bussen som var en halvtime forsinket :fryser:

Tro meg - hadde jeg hatt pizza i fryseren, så hadde pizza vært min venn også i dag. Har ikke det minste lyst til å lage mat. Men en evt pizza må lages fra bunnen av her i huset, og det gjør den vel ikke selv... :fnise:

Skrevet

Middagsrestene laget seg selv de også :nigo:

Bare en runde i microen for litt lunk, vips ferdig!

Skrevet

Varm dusj, tykk ny fleece-badekåpe og varm te -nå begynner det å likne noe...

Har du vært nyttårsflyfille?

Nyttårstante...

Skrevet

Ah... nyttårstante er fint.

Skrevet

-Jeg begynner kanskje å bli mann nå?

Ja, Anders Jacobsen, jeg tror vi kan si det sånn... :fnise:

Skrevet

-You cheated!

-Pirate...!

:fnise:

:wow:

Skrevet

-You cheated!

-Pirate...!

:fnise:

:wow:

Noen ser karibiske pirater???

Skrevet

Heller det enn Stoltenberg... :fnise:

Skrevet

Heller det enn Stoltenberg... :fnise:

Oh yeah...

Skrevet

Middagsrester fra i går her også i dag. Pinnekjøtt og svineribbe med alt av tilbehør. Og det beste av alt er at det var ferdig på 10-15 min :)

Skrevet

Godt Nyttår!

Her har vi spist kalkunbryst, med masse deilig tilbehør i dag.

Men nå fikk jeg lyst på pizza! Eller McDonalds. :gjeiper:

Skrevet

Har sett siste del av Palme-dokumentaren på svt (mens jeg strikket, FYI) . Jeg husker så vidt at han ble skutt, så det har vært mye nytt -og veldig spennende og lærerikt.

Nå står Chigaco på i bakgrunnen, planen er å skrive ferdig et blogginnlegg og finne senga. Snart...

Fri i morgen også, jeg bare nevner det... :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...