Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens sitat:

"If I am occasionally a little overdessed, I make up for it by being always immensely over-educated." - Oscar Wilde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søte hopperne :hjerte: Simon Ammann lader opp på treningssykkel og Anders Jacobsen henger over styret og skravler...

Skrevet

Stopp pressen -viktig kunngjøring:

Jeg har strikket! :daane:

Søster og to kusiner har vært her på søndagsbrunsj, og etter maten satt alle tre i sofaen med medbrakt strikketøy. Da måtte jeg jo grave opp et gammel prosjekt for å ikke føle meg utenfor -og for å bevise at jeg også kan...

Skrevet

Kanskje det skal bli mitt 2013-prosjekt -bli strikkedame?

Skrevet (endret)

Kanskje det skal bli mitt 2013-prosjekt -bli strikkedame?

Unnskyld, men :rulle:

Er det ikke du som syns det er så sjedeliiiiii å strikke, da?

Endret av Rosalie
Skrevet

Har spist pasta to dager på rad. Noen glemte visst å tenke på at man skulle ha middag i romjulen...

Skrevet

Jeg synes nrk kunne tatt seg tid til å få med Ja, vi elsker før de kuttet sendingen til fordel for Tour de Ski-sammendrag, da...

Skrevet

Strikkedama vårres..... Skal ordne ønskelisten!

Skrevet (endret)

Hmf. Her overvinner man en stor barriere og alt man møtes med er mobbing :jolie:

SVT har skjønt det - jule-Så skal det låta med Peter Jöback på lille julaften og nyttårsversjon i dag med Måns Zelmerlöw (som selvfølgelig benytter anledningen til å stille i smoking :fnise:). Tolkningen av Total eclipse of the heart var... minneverdig :rulle:

Endret av Daria
Skrevet

:5:

Flinke strikkedama! Stolt av deg :opplyser:

(nei, jeg er ikke ironisk)

:klemmer:

Skrevet

Også har den jo lilla garn - helt Daria det. :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...