Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen har hatt en produktiv helg :nigo: (advarsel: selvskryt følger... :fnise:) Peppernøtter, sandkaker, brune pinner, ristopper, fudge, delfiakake og julekaker befinner seg i bokser og kjøleskap, tre julegaver til er innkjøpt og mat handlet. I morgen må det ryddes... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julen är här....

Jeg fikk autografen til Jonas Gardell i første av trilogibøkene. :nigo: Vi kom inn på Norstan akkurat da han satte seg for signering.

Skrevet (endret)
Maria H Storeng@MariaHStoreng

Naturen går sin gang, men kan ikke matte... 1+1 er egentlig ikke 3, men i disse tilfellene er det det! Altså: The Mittet's blir 3 til våren.

Hva var det vi (ikke) skulle se henne i neste år?

Endret av Skravla
Skrevet

Hun skulle vel spilt Evita i Kilden, trur eg? Ser de har fått inn en annen...

Skrevet

All den fine snøen som kom lørdag regner bord :grine: Men det blir bedre - yr spår hvit julaften :strix:

post-5411-0-00557700-1355730740_thumb.pn

Skrevet

Hallo, jeg varmer da ikke føttene på hva som helst... :filer:

post-5411-0-21864900-1355751981_thumb.pn

Skrevet

Fytti, i dag er jeg trøtt :Gjesp: Enda jeg sov en time lengre enn vanlig i går pga kurs (som var både nyttig interessant -kryss i taket!) og var i seng 22.30 i går. I det hele tatt fin dag i går, etter kort kursdag og uforstyrret lesetid på toget (stillevogn :strix: ) var det middag i hyggelig selskap og operasolistenes julekonsert, inkludert Carsten Stabell i musekostyme, den skjønneste versjonen av Romjulsdrøm (framført av to "gamle" menn på en benk) og en bitteliten barnekor-jente med overtrøtt fniseanfall. Men fineste svensketenoren var savnet :sukk: For andre gang på 10 dager rakk jeg akkurat å glede meg over at han sto i programmet. før det ble meldt fra scenen hatt han hadde sykdomsforfall. regner med at det var derfor vi ikke fikk O Helga Natt, den er jo egentlig obligatorisk i sånne sammenhenger.

Årets siste julekonsert i kveld -Helene Bøksle. Jobb og gaveinnpakking i morgen, og fredag er det kirkegang og julelunsj -og så er det ferie :hoppendeglad:

Skrevet

Nå har jeg hatt fredagsfølelse hele uka -er det ikke på tide at det faktisk blir fredag snart...? *utålmodig og ferieklar*

Skrevet

I morgen - i morgen... :opplyser:

Skrevet

Men det er leeenge til... *sutre* Selv om jeg strengt tatt trenger torsdagen også -jeg har slikt å gjøre... :fnise:

Skrevet

Men det er leeenge til... *sutre* Selv om jeg strengt tatt trenger torsdagen også -jeg har slikt å gjøre... :fnise:

Tiden går så foooort! *svusj*

:bond:

Skrevet

Bare en halv torsdag igjen før vi kan klokke inn fredagen! :hoppe:

Skrevet

Mulig torsdagen blir litt amputert også -det er så stille her at jeg sikter meg inn på et tidlig tog... :nigo:

Skrevet

Overhørt på bussen i går kveld, to unge menn på 20+ diskuterer julegaver. En av dem mangler fortsatt gave til storesøster og kameraten prøver å hjelpe:

-Musikk? Film? Litteratur? (Jepp, han sa faktisk litteratur, ikke bøker. Drt var da jeg for alvor spisset ørene og lyttet skamløst)

-Jo, hun liker å lese...

-Da bør du kjøpe Per Petterson, den nye hans. Jeg har lest den, den er fantastisk! Hun vil elske den.

Jeg tror jeg vet hva storesøster finner under treet :fnise: Elsker å høre folk snakke entusisatisk om litteratur på den måten, særlig gutter i "leser lite"-alderen. Jeg husker fortsatt vgs-gutta som satt i samme tog som oss fra Køben til Hamburg for noen år siden -en av dem hadde med seg Hamsun som interrail-lektyre...

Vaske- og ryddedag i dag, man bør vel komme i gang. Snart...

Skrevet

Love Actually slutter aldri å være søt :hjerte:

13.45 sto jeg sammen med det desperate og ventet på at Meny skulle åpne :fnise: Ikke fordi jeg hadde det så travelt, men fordi jeg var på vei hjem og ikke så noen grunn til å hjem og snu. Andre hadde det tydeligvis veldig travelt, hun kunne ikke engang vente til gitteret var kommet helt opp -hun sparte sikkert et helt sekund på å bøye seg under :rolleyes:

Skal pakke de siste gavene, rydde litt og pynte litt utover ettermiddagen og kvelden, skal bare spise litt mer kake og se film først -prioriteringer er viktig :jepp:

Skrevet

Fått sett både Love Actually og Notting Hill de siste par dagene. Elsker de! :love:

God jul, kjære Daria. Håper den blir fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...