Daria Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #6561 Skrevet 16. desember 2012 Noen har hatt en produktiv helg (advarsel: selvskryt følger... ) Peppernøtter, sandkaker, brune pinner, ristopper, fudge, delfiakake og julekaker befinner seg i bokser og kjøleskap, tre julegaver til er innkjøpt og mat handlet. I morgen må det ryddes...
Skravla Skrevet 16. desember 2012 #6562 Skrevet 16. desember 2012 Julen är här.... Jeg fikk autografen til Jonas Gardell i første av trilogibøkene. Vi kom inn på Norstan akkurat da han satte seg for signering.
Skravla Skrevet 16. desember 2012 #6565 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Maria H Storeng @MariaHStoreng Naturen går sin gang, men kan ikke matte... 1+1 er egentlig ikke 3, men i disse tilfellene er det det! Altså: The Mittet's blir 3 til våren. Hva var det vi (ikke) skulle se henne i neste år? Endret 16. desember 2012 av Skravla
Daria Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #6566 Skrevet 16. desember 2012 Hun skulle vel spilt Evita i Kilden, trur eg? Ser de har fått inn en annen...
Daria Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #6567 Skrevet 17. desember 2012 All den fine snøen som kom lørdag regner bord Men det blir bedre - yr spår hvit julaften
Daria Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #6568 Skrevet 17. desember 2012 Reitan som diktator? *skeptisk*
Daria Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #6569 Skrevet 17. desember 2012 Hallo, jeg varmer da ikke føttene på hva som helst...
Daria Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #6570 Skrevet 19. desember 2012 Fytti, i dag er jeg trøtt Enda jeg sov en time lengre enn vanlig i går pga kurs (som var både nyttig interessant -kryss i taket!) og var i seng 22.30 i går. I det hele tatt fin dag i går, etter kort kursdag og uforstyrret lesetid på toget (stillevogn ) var det middag i hyggelig selskap og operasolistenes julekonsert, inkludert Carsten Stabell i musekostyme, den skjønneste versjonen av Romjulsdrøm (framført av to "gamle" menn på en benk) og en bitteliten barnekor-jente med overtrøtt fniseanfall. Men fineste svensketenoren var savnet For andre gang på 10 dager rakk jeg akkurat å glede meg over at han sto i programmet. før det ble meldt fra scenen hatt han hadde sykdomsforfall. regner med at det var derfor vi ikke fikk O Helga Natt, den er jo egentlig obligatorisk i sånne sammenhenger. Årets siste julekonsert i kveld -Helene Bøksle. Jobb og gaveinnpakking i morgen, og fredag er det kirkegang og julelunsj -og så er det ferie
Daria Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #6571 Skrevet 20. desember 2012 Nå har jeg hatt fredagsfølelse hele uka -er det ikke på tide at det faktisk blir fredag snart...? *utålmodig og ferieklar*
Daria Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #6573 Skrevet 20. desember 2012 Men det er leeenge til... *sutre* Selv om jeg strengt tatt trenger torsdagen også -jeg har slikt å gjøre...
loffen Skrevet 20. desember 2012 #6575 Skrevet 20. desember 2012 Men det er leeenge til... *sutre* Selv om jeg strengt tatt trenger torsdagen også -jeg har slikt å gjøre... Tiden går så foooort! *svusj*
Roadrunner Skrevet 20. desember 2012 #6576 Skrevet 20. desember 2012 Bare en halv torsdag igjen før vi kan klokke inn fredagen!
Daria Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #6577 Skrevet 20. desember 2012 Mulig torsdagen blir litt amputert også -det er så stille her at jeg sikter meg inn på et tidlig tog...
Daria Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #6578 Skrevet 22. desember 2012 Overhørt på bussen i går kveld, to unge menn på 20+ diskuterer julegaver. En av dem mangler fortsatt gave til storesøster og kameraten prøver å hjelpe: -Musikk? Film? Litteratur? (Jepp, han sa faktisk litteratur, ikke bøker. Drt var da jeg for alvor spisset ørene og lyttet skamløst) -Jo, hun liker å lese... -Da bør du kjøpe Per Petterson, den nye hans. Jeg har lest den, den er fantastisk! Hun vil elske den. Jeg tror jeg vet hva storesøster finner under treet Elsker å høre folk snakke entusisatisk om litteratur på den måten, særlig gutter i "leser lite"-alderen. Jeg husker fortsatt vgs-gutta som satt i samme tog som oss fra Køben til Hamburg for noen år siden -en av dem hadde med seg Hamsun som interrail-lektyre... Vaske- og ryddedag i dag, man bør vel komme i gang. Snart...
Daria Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #6579 Skrevet 23. desember 2012 Love Actually slutter aldri å være søt 13.45 sto jeg sammen med det desperate og ventet på at Meny skulle åpne Ikke fordi jeg hadde det så travelt, men fordi jeg var på vei hjem og ikke så noen grunn til å hjem og snu. Andre hadde det tydeligvis veldig travelt, hun kunne ikke engang vente til gitteret var kommet helt opp -hun sparte sikkert et helt sekund på å bøye seg under Skal pakke de siste gavene, rydde litt og pynte litt utover ettermiddagen og kvelden, skal bare spise litt mer kake og se film først -prioriteringer er viktig
Rosalie Skrevet 23. desember 2012 #6580 Skrevet 23. desember 2012 Fått sett både Love Actually og Notting Hill de siste par dagene. Elsker de! :love: God jul, kjære Daria. Håper den blir fantastisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå