Skravla Skrevet 7. desember 2012 #6521 Skrevet 7. desember 2012 Godt -vi forstår hverandre Jeg har egentlig ikke noe forhold til Tre nøtter til Askepott, men synes likevel denne er ganske morsom (selv om årets versjon var enda bedre). De som har et religiøst forhold til tsjekkisk eventyr på julaften formiddag, vil muligens finne den noe... blasfemisk... For meg er Tre nøtter til Askepott et must på juleaften, men jeg synes fagottene gjør den helt hysterisk morsom.
Daria Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #6522 Skrevet 7. desember 2012 Du har jo tross alt visse følelser for fagottene også... Nøtteknekkeren på Operaen i kveld -søte små dansere på scenen og søte stivpyntede småjenter i salen. Og masse fine tyllskjørt på scenen, mulig det må bli et syprosjekt Har fått støtte på twitter om at tyllskjørt helt fink kan funke som jobbantrekk
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2012 #6523 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har et nært forhold til Tre nøtter til Askepott, og ikke noe forhold til fagottene - men den videoen der fikk meg til å le så jeg satte kaffen i halsen.
Rosalie Skrevet 8. desember 2012 #6524 Skrevet 8. desember 2012 *fikk bilder av Daria i tutu, rosa body og tåspissko på jobb. Sjikkelig ikke-praktisk*
Daria Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #6525 Skrevet 8. desember 2012 Tenker jeg starter rolig og holder meg til vanlige ballerinasko...
Daria Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #6526 Skrevet 9. desember 2012 Stringtruse med Ibsen, noen? *ikke helt overbevist*
Sauen Shaun Skrevet 9. desember 2012 #6527 Skrevet 9. desember 2012 Tror ikke jeg vil ha Ibsen på undertøyet mitt gitt...
Daria Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #6528 Skrevet 9. desember 2012 Måtte være hvis man skulle sjekke en litteraturviter...
Roadrunner Skrevet 10. desember 2012 #6529 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Er vi ikke litt forbi sjekkestadiet når undertøyet kommer opp i dagen? Eller er jeg bare håpløst gammeldags? "Døh! Vil du være med hjem og se på Ibsen-trusa mi?" Endret 10. desember 2012 av Roadrunner
Daria Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #6530 Skrevet 10. desember 2012 Målet for mange som sjekker på byen er vel å få vise fram undertøyet sitt (eller kanskje helst det undertøyet skjuler...), sånn sett er det kanskje mer effektivt enn frimerkesamlinga?
Daria Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #6531 Skrevet 10. desember 2012 Jonas Gardell @Jonas_Gardell Nån skrev argt att "Gardell suger!" Ja men det är väl klart att jag gör. Och riktigt bra dessutom om jag får säga det själv! #fb
Daria Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #6533 Skrevet 10. desember 2012 Jeg synes virkelig oppriktig synd på de australske radiovertene som ringte sykehuset om den kongelige graviditet. Teit, barnslig, men tross alt ganske uskyldig, og helt ufattelig at det fikk så tragiske konsekvenser. Rent formelt har de ikke gjort noe galt, mens sykehusets rutiner sviktet overraskende enkelt...
Daria Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #6534 Skrevet 10. desember 2012 Nobel-twitter: Stian Berger Røsland @Byraadslederen En flott seremoni for #Nobel. Van Rompseys tale var et høydepunkt. Merkel og Holland som holdt hender var beviset på at prisen er riktig. Frank Rossavik @rossavik @Byraadslederen Han heter "Van Rompuy", bare for det tilfellets skyld at du skal hilse på ham i ettermiddag. Stian Berger Røsland @Byraadslederen @rossavik oups. Og jeg som sjekket VG for å være sikker... Får bli 'mr. president' skulle problemstillingen aktualiseres.... To minutter senere var den første tweeten fra byrådslederen fjernet og ny med riktig navn lagt ut
Daria Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #6535 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har sett det viktigste høydepunktene fra Nobel-utdelingen på nett-tv -tenoren som sang på slutten av seremonien Taler? Næh...
Daria Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #6536 Skrevet 11. desember 2012 Minner om at kake kan spises når som helst, uavhengig av vær og krever ikke at man ser bra ut i bikini...
Daria Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #6537 Skrevet 11. desember 2012 Kanskje ikke tidenes mest romantiske brev/prenup, men Amelia Erhardt høres ut som en smart dame...
Daria Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #6538 Skrevet 11. desember 2012 What the duck?! Bilder av denne har vært en gjenganger hos britene i twitterfeeden min i dag -tror jeg ville satt teen i halsen om jeg så noe sånt
Roadrunner Skrevet 11. desember 2012 #6539 Skrevet 11. desember 2012 What the duck?! Bilder av denne har vært en gjenganger hos britene i twitterfeeden min i dag -tror jeg ville satt teen i halsen om jeg så noe sånt Så kult!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå