Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sto ikke en gang tider for når bussene i min retning skulle gå. Det sto bare at det var store trafikale problemer. Men jeg hadde flaks med bussen - 20 bussen kom etter ikke så veldig lang tid og jeg fikk 37 bussen med en gang. Litt flaks skal man ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sto ikke en gang tider for når bussene i min retning skulle gå. Det sto bare at det var store trafikale problemer. Men jeg hadde flaks med bussen - 20 bussen kom etter ikke så veldig lang tid og jeg fikk 37 bussen med en gang. Litt flaks skal man ha.

Eller mye flaks :nigo:

Skrevet

Eller mye flaks :nigo:

Ja, du hadde mye flaks.

Men jeg var ikke langt bak. 30 minutter etter at konserten var ferdig satt jeg i sofaen med tekopp, knekkebrød og youtube.

Skrevet

-Hun sto i veien for meg

Eh, mannen -hun var på banen og spilte...

Det virker ikke som om mannen klarte å flytte seg, så da var det vel enklere å flytte på en utespiller...

:balltre:

Skrevet

Selvfølgelig -trenerens oversikt er viktigere enn alt som faktisk gjøres på banen, det må man da forstå... :rolleyes:

Skrevet

Ja, du hadde mye flaks.

Men jeg var ikke langt bak. 30 minutter etter at konserten var ferdig satt jeg i sofaen med tekopp, knekkebrød og youtube.

Jeg gikk for melkeglass i stedet for tekopp, ellers var det påfallende likt... :ler:

Skrevet

"Få julebordets flotteste utringing" Det kan i verste fall kreve at du, i tillegg til innkjøp av panser-BH, tilintetgjør kollegaer med bedre utstyr fra naturens side, men KG har sikkert råd for det også. De pleier jo å vite hva som er viktig her i livet... :rolleyes:

Skrevet

Hva med oss som har hatt julebord allerede da? :klo:

Skrevet (endret)

Da har toget gått... :tog: Du kan gå for Stockholms flotteste - man skal jo sette seg høye mål...

Endret av Daria
Skrevet

Jeg forsvarer ikke regelrett mobbing av folk på nett, bare fordi de har sagt noe dumt (og å si at "adventstiden er ødelagt" fordi kalenderen til en 17-åring er en skuffelse faller i den kategorien). Men å da stå fram i avisa og sutre over det også, gjør neppe inntrykket bedre...

Skrevet (endret)

post-9366-0-28591200-1354878149_thumb.jp

:gjeiper:

Endret av loffen
Skrevet

Rett og slett en fantastisk sak hele greiene. Har flirt godt her!

Og som flere har påpekt, teller man etter så finner man 24 gaver, så de har vel bare flytta litt rundt på seg mellom lukene...

Men min adventstid er ikke ødelagt :nigo:

Skrevet

Bruce veier opp for det meste? :ler:

post-9366-0-28591200-1354878149_thumb.jp

:gjeiper:

#firstworldproblems

Skrevet

*hamstrer lommetørkler og venter i spenning*

Forøvrig sitter jeg på ingen måte med en propp i øret og fagotter på youtube... :plystre:

Skrevet

Forøvrig sitter jeg på ingen måte med en propp i øret og fagotter på youtube... :plystre:

Omtrent like mye "hold" i den som at jeg ikke kommer til å høre noe på The Boss i bilen i ettermiddag... :plystre:

Skrevet (endret)

Godt -vi forstår hverandre :nigo:

Jeg har egentlig ikke noe forhold til Tre nøtter til Askepott, men synes likevel denne er ganske morsom (selv om årets versjon var enda bedre). De som har et religiøst forhold til tsjekkisk eventyr på julaften formiddag, vil muligens finne den noe... blasfemisk... :fnise:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...