Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tilbehør for fanatiske ikke-vegetarianere... :rulle:

Edit: Alt blir morsommere når man husker linken...

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene julekonserten jeg skulle på neste uke utgår :sur: Så er spørsmålet: Finne en ny å putte i det ledige hullet, eller innse at det egentlig holder å ha planer 5 kvelder i løpet av en uke...? :vetikke:

Skrevet

Dagens beste formulering:

Ok, jeg skal innrømme at det vokste ut perleøredobber på øreflippene mine under visningen av filmen

Jeg kjenner følelsen :fnise: Står nok over den filmen...

Skrevet

Deilig å ha en kveld i heimen med boka og teen? ;)

Skrevet

Kan vel være :ler:

Vi har vaskemaskin igjen :hoppe: De små gledene i livet blir store når man har vært uten en stund :fnise:

Skrevet

:ler:

Skjønner det dukker opp et lite problem når man plutselig har en dag uten planer i ei ellers fullbooket uke... Hihi!

Jeg har to dager med jobbreise, en kveld med utemiddag og konsert, og tre dager med farting (helga) neste uke, så bare torsdag ettermiddag uten planer :daane:

Skrevet

Det hadde vært greit å vente med å innføre innlogging på kopiering til elevene faktisk hadde blitt informert om hva, hvor og hvordan -eller i det minste informert meg, siden det er meg de kommer til når ting ikke fungerer...

Skrevet

Det hadde vært greit å vente med å innføre innlogging på kopiering til elevene faktisk hadde blitt informert om hva, hvor og hvordan -eller i det minste informert meg, siden det er meg de kommer til når ting ikke fungerer...

Nå er du kravstor igjen. Du kan da ikke forvente at folk tenker før de innfører nye rutiner...

Skrevet

Informere? Finnes det noen som gjør det?

*vant til armer og bein, og stadig frustrasjon*

Skrevet

(Og det var sikkert gammelt nytt for deg. ;) )

Skrevet

Vi er faktisk ganske godt vant når det gjelder informasjon her, derfor litt ekstra frustrert nå...

Har ikke fulgt veldig mye med vedr. filmatiseringen av Les Mis, men oooo, Aaron Tveit er jo aldri feil! :hoppe:

http://broadwayworld...olras-20111208#

Han er av de jeg absolutt har mest tro på i den filmen (og jepp, gammelt nytt for meg :fnise: ) -er litt ambivalent til det hele. Har Hugh Jackman stemme til å bære Bring him home? Colm Wilkerson skal spille biskopen -liker at de har funnet en rolle til ham :jepp:

Men den må jo sees -satse på en premiere-date?

Skrevet

Premiere-date høres ut som en god plan! 18. januar er premieren i Norge.

Skrevet

Sikkert ikke nødvendig å ligge i kø for å få premierebilletter heller :fnise:

Skrevet

Fantastisk -OsloKino har nye nettsider, hvor du kan få mail om når billettsalget for en spesiell film starter :tommelopp:

Skrevet (endret)

Lille Ville fyller 5 år i dag :blåse: De skal ha barnebursdag med 20 unger i morgen -svoger lurte om jeg ville stille som klovn :rulle::klovn:

Endret av Daria
Skrevet

Gratulerer med dagen til Lille Ville. :bursdag:

Skrevet

Fantastisk -OsloKino har nye nettsider, hvor du kan få mail om når billettsalget for en spesiell film starter :tommelopp:

Ja, helt genialt! Spørs om vi kanskje har varsling på samme filmen nå..? ;)

Lille Ville fyller 5 år i dag :blåse: De skal ha barnebursdag med 20 unger i morgen -svoger lurte om jeg ville stille som klovn :rulle::klovn:

Jaaaa! Det hadde gjort seg!

Skrevet

Jeg avslo -selv om han var villig til å betale godt :fnise:

Skrevet

Det synes jeg du skulle gjort, tenk så gøy!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...