Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del ble det tre konserter i løpet av 7 dager, synes i grunn det var ganske bra jeg :nigo:

Skrevet

Godt jobbet :tommelopp: Forrige uke ble det et teaterstykke og en konsert, det samme blir det visst denne uka :nigo:

Skrevet

Jeg skal på konsert i morgen jeg. Årets første julekonsert. :hoppe:

Skrevet

Julekonsert skal jeg ikke på før om to uker -med mindre det dukker opp noe fristende, da... :fnise:

Skrevet

To uker til årets julekonsert her også :nigo:

Skrevet

"Årets julekonsert" -som i entall? Jeg skal på 8, samt en juleballett :filer:

Godt det er kvalitet på den du har valgt, da :fnise::nisse:

Skrevet

Mette Hanekamhaug@hanekamhaug

Gratulerer alle menn med mannsdagen! Måtte dere bli vartet opp av oss kvinner i hele dag - det fortjener dere!

Noen som vil ta på seg å forklare denne opplyste unge damen litt om bakgrunnen for og poenget med kvinnedagen, og hvorfor, sett i lys av dette, mannsdagen generelt og at det skal brukes til å varte opp mennene spesielt, blir fullstendig latterlig?

• Liker 1
Skrevet

"Årets julekonsert" -som i entall? Jeg skal på 8, samt en juleballett :filer:

Godt det er kvalitet på den du har valgt, da :fnise::nisse:

Altså....

Er bare en som er planlagt så langt ja, men vet jo aldri. Men du skjønner det at noen skal ut på tur med SAS i desember også (hvis SAS vil)... Og da tynes både budsjett for desember, samt antall konsertmuligheter. Er et julebord inni her også...

Men jula er jo ikke over ennå :sjenert:

Skrevet

Førjulstur har det med å påvirke budsjettet en smule, ja :fnise: Kanskje dere finner en fin konsert der?

Forresten tror jeg et førjulsbesøk på Skansen ville stått høyt på min ønskeliste...

Skrevet

Innmari lite glad i NSB akkurat nå... De nye ruteendringene deres i desember forskyver toget mitt en halvtime. Greit nok på ettermiddagene, men om morgenen må jeg nå begynne å stå opp i 5-tiden og kommer altfor tidlig på jobb :sur:

Skrevet

Ingen innsatstog? Så kjedelig. :(

Skrevet

Usj, sånne endringer kunne de godt holde seg for gode til synes jeg. Tenker de ikke på Daria? :klo:

Skrevet (endret)

Krig fred og religion og politikk og sånt -rosablogger-versjonen:

Hore-og-Madonna-o-lemma: bli rik Playboy-bunny eller en ny Moder Teresa som gir penger til fattige barn?

– Rik Playboy-bunny. Jeg vil ikke få aids og ha sex med en 80 år gammel mann liksom, men Playboy-jentene er jo alltid fine. Heller det enn Mor Teresa. Jeg er ikke så veldig gammeldags, jeg har ikke lyst på så mange barn.

Ja, men da så...

Produktet som annonsørene investerer i og leserne oppsøker, er jo deg og ditt liv. Hva tror du er forskjellen på å ha en business der man holder seg i bakgrunnen og en virksomhet der du selv er “produktet”?

Jeg tenker på det og hvordan jeg fremstiller meg selv. Det var en blogger som jeg hater, hun er helt blåst i hodet, som to dager etter 22. juli sa at hun synes det var greit det ABB gjorde. Da var det mange annonsører som trakk seg, og det gikk utover andre bloggere også. Man kan ikke skrive noe så provoserende som det der. Ellers tar jeg ikke hensyn til annonsører, men jeg skriver ikke om konkurrerende produkter liksom.

Hovedproblemet med å uttrykke støtte til ABB var at det gikk ut over annonseinntektene til andre bloggere? Seriøst? :hakeslepp:

Er du feminist?

– Jeg er ikke noe for de typiske feministene. Hvorfor ble det ramaskrik fra feministene da det ble verneplikt for kvinner? Hvis man skal ha like rettigheter, så kom dere inn i militæret. De fleste feminister er opptatt av lik lønn, det er greit nok, men da bør man mene at alt skal være likt. Lik fødselspermisjon, og like enkelt for begge kjønn å bli sykepleiere. Det må gå begge veier. Men jeg har ikke noe imot at gutter ser på meg som et sexobjekt. Jeg kan godt bli sett på som en leke, som en Barbie.

Nå er det strengt tatt ikke allmenn verneplikt for kvinner... Det er sesjonsplikt, det er noe ganske annet. Ikke kan jeg huske det store ramaskriket da ble ble innført heller, men jeg kan jo ta feil. Denne er jo også forøvrig litt festlig, når man først snakker politikk:

Hvis du hadde vært statsminister for én dag, hvem ville du valgt inn i regjeringen? Du kan velge akkurat hvem du vil ha med.

– Jeg er medlem i Unge Høyre, så det hadde blitt Høyre. I samarbeid med Arbeiderpartiet, ikke Frp.

Tror ikke det er så mange i Høyre som ser et regjeringssamarbeid med AP som drømmesituasjonen når de helt hypotetisk kan velge på øverste hylle...

Hva liker du å lese? Vi leste nettopp i D2 at bøker er blitt “in”. Eller kanskje det var “bokhylle-estetikken” som var blitt in. Uansett: bøker?

– Det er en veldig rar ting med meg, men jeg har faktisk skrekk for papir.

6-small.pngDu har fobi for papir?

– Jeg klarer ikke å ta i ark, så bøker er ikke helt for meg. Jeg klarer ikke bla i bøker.

...

Endret av Daria
Skrevet

Du har litt naturlig duckface. Har du poutet så mye at du er blitt sånn?

– Haha. Det er ikke sånn at jeg har laga en grimase og fryst til den akkurat. Det er vel normalt å lage duckface.

Sjempenaturlig.... :sexy:

Skrevet

Javisst, jeg gjør det støtt og stadig... :kyss2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...