Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

-Fødende i Norge klager for mye

Dette er faktisk en god og interessant artikkel fra klikk.no. Hvorfor promoteres ikke den på KG? Tror det er en del brukere her som hadde hatt godt av å lese den. Men man skal vel ikke være slem mot de gravide... :rolleyes:

Helt enig, dette var en god artikkel. Og fødende her i landet burde lest den!

Endret av Jerle
Skrevet

Jeg brakk en negl! :grine: Godt man har rosa neglefil med glitter i kontorskuffen :filer:

Av andre viktige nyheter kan meldes at sølvstøvlene fikk en litt uventet debut på snø i dag, og ser ut til å klare seg bra, og at jeg er godt fornøyd med min nye tunika som også møter verden i dag.

:sexy:

Dessuten lurer jeg på om noen har sett hjernen min? Skal på skummelt data-møte senere i dag, og vil helst fram stå som litt intelligent...

Skrevet

Hjernen forsvant sammen med neglen.... :fnise:

Jeg ønsket meg støvler i går morges. I dag var det bare glatt....

Skrevet

:hoho:

Jeg ler av Yes-kommentaren!

Håper du fant igjen hjernen din Daria. :fnise:

Skrevet

Hjernen er lokalisert, selv om det kom et blånnt tilbakefall på H&M :plystre:

Skrevet

Noen har gitt BBT-gutta hasj-brownies :rulle:

I like my name -it's got nerd in it. Len-nerd.

Skrevet

Jeg ble egentlig mest fascinert over at han hverken hadde noe begrep om kolonskopi var eller gjorde noe forsøk på å finne ut av det på forhånd... :vetikke:

Skrevet
Mens annethvert spanske hotell «hipper seg» opp med loungemøbler og kelnere med designforkle, kjører Macarena gammeldags høflighet.

Alle tiltales med «De», dørvakta geleider deg ut i taxien og koffertene tas effektivt hånd om, fra parkeringskjelleren eller inn hoveddøra.

Kjære ikke navngitte reise-journalist, i Spania er De-formen en selvfølge. Det er hvis du ikke skulle møte den tiltalen på et hotell at det er noe å skrive om...

Skrevet

:strix: Skal på "Christmas with Nordic Tenors" om en drøy måned :strix:

Og synes du skal få hovedæren for det :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Det tar jeg gjerne på meg :nigo:

Fjorårets show var helt fantastisk, satser på at årets blir like bra :strix:

Skrevet (endret)

:fnise:

Har kost meg på faglig-pedagogisk dag på Blindern i dag, med masse spennende forelesninger. Dessuten kunne jeg sove lenge, kom hjem tidlig og spiste lunsj med en venninne underveis. Fin dag :jepp:

Skal på synskontroll om en time. Spise før eller etterpå, det er det store spørsmålet...

Endret av Daria
Skrevet

Sheldon prøver å lære seg finsk. Tror de prøver å antyde at det er sært...? :klo:

Skrevet

Sheldon prøver å lære seg finsk. Tror de prøver å antyde at det er sært...? :klo:

Det er sært..... :fnise:

Håper du så bra.

Skrevet

Eneste grunn til å skifte ut brillene var hvis jeg hadde lyst på noe nytt, i følge optikeren :fnise:

Skrevet

Man skal aldri undervurdere lysten på noe nytt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...