Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg står over nevnte bok - jeg VET! :opplyser:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heelt sikkert? Jeg har den her... :fnise:

Skrevet

Og kanskje en sånn også... :regn:

Godt jeg ikke har kort og brikke her :fnise:

Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan han mener myndighetene skal kontrollere hvem som faktisk har evner og ikke, når han selv hevder at evnene hans ikke kan måles og nekter å stille opp på vitenskaplige forsøk. Og hvor forskjellen går på å ta seg betalt og å motta verdifulle gaver som takk... :filer:

Jeg er enig altså. Tenkte bare jeg skulle si at jeg også er enig i budskapet hans.

Skrevet

Åh, de var herlige!!! ♥

Ja, kjempeherlige! Særlig regnbuen. Jeg er egentlig grinete på at homobevegelsen har annektert regnbuen som symbol, da jeg elsker både skjerf, paraplyer og smykker m.m. med regnbuemønster.

Skrevet

Årets første snø! :hoppe:

Skrevet (endret)

Det er vel ikke noe å juble over.... Grmf...

Men han Bør har premierer 16. mars..... :nigo:

Endret av Skravla
Skrevet (endret)

Ut på tur, aldri sur :nigo:

Billettene er lagt ut for salg, så det er bare å bestemme dato :hoppe:

Endret av Daria
Skrevet

Peter Jöback i dag, Nordic Tenors i morgen :strix: Samt besøk og masse venninnetid -dette blir en fin helg :hoppendeglad:

Skrevet

Obama har forhåndsstemt

Etter å ha blitt bedt om å vise fram legitimasjon avga Barack Obama som første president noensinne forhåndsstemme.

- Jeg er glad jeg tok med førerkortet, spøkte presidenten på vei inn til valglokalet i hjembyen Chicago

Du er enten veldig tøff eller veldig firkantet når du ber USAs president om å legitimere seg... :fnise:

Skrevet

:hoho:

Kanskje han har en dobbelgjenger?

Skrevet

Tviler på at en eventuell dobbeltgjenger har enormt pressekorps etter seg samt en gjeng sikkerhetsvakter :opplyser: Er nok lurt å be om legitimasjon for å være på den sikre siden...

Skrevet

Peter Jöback :strix: Fine musikal-konserten :hjerte:

Har hatt noen venninner på frokost og ruslet litt i byen etterpå, nå lader jeg opp for Nordic Tenors kveld. Dessuten har jeg vært og hentet en pakke fra LaRedoute -jeg har sølvstøvler :nigo:

Skrevet

Aldri vært i Stockholm jeg, men ville bare nevne at vi har booket Hotel Lilla Rådmannen i desember. Ser ut til å være veldig sentralt og greit, men jeg vet altså ikke helt hvordan det er før vi er godt uti desember :fnise: Så hvorfor jeg svarer på spørsmålet ditt, Loffen, vet jeg igrunn ikke :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...