Daria Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #6221 Skrevet 22. oktober 2012 Kan noen opplyse dagbladet om at det greske kongehuset har vært i eksil siden 60-tallet, og at "hjemland" er et nokså relativt begrep i denne sammenhengen...? Prins Pavlos av Hellas og prinsesse Marie Chantal så ikke ut til å være særlig alvorstynget av den økonomiske krisen i hjemlandet på vei inn til gallamiddagen for kronprins Guillaume og hans utkårede.
Daria Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #6222 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Inntok sofaen med tekopp og kakefat, helt klar for å grine meg gjennom siste episode av Torka aldri tårar -og så husket jeg feil, den begynner ikke før klokken 21 En hel time til å vente Endret 22. oktober 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2012 #6223 Skrevet 22. oktober 2012 Du får strikke et lommetørkle til alle tårene i mellomtida
Daria Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #6224 Skrevet 22. oktober 2012 Har kleenex så det holder Men kake begynner det å bli lite av...
Skravla Skrevet 22. oktober 2012 #6225 Skrevet 22. oktober 2012 Men du orker jo ikke kake mens du hulker vilt uansett..... Jeg har te, kake og strikketøy. Skal se Castle i kveld.
Sauen Shaun Skrevet 22. oktober 2012 #6226 Skrevet 22. oktober 2012 Ostesmørbrød og 71grader nord her.
Rosalie Skrevet 22. oktober 2012 #6227 Skrevet 22. oktober 2012 Har korpset. Nuh skal jeg i seng, for opp før fuglene fiser for å ta flyet til Bergen på kurs i morgen. Ja, det er jeg som er kursholder, så greit å være nogenlunde opplagt.
Daria Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #6228 Skrevet 22. oktober 2012 Har grått så jeg er sliten... Det er så vondt, så hjerteskjærende -og det skjedde virkelig! Noen mistet alle de hadde rundt seg, ble fornektet av familien, ble nektet å vise seg i begravelsen til samboer og kjærester, døde på grusomste vis og ble begravet som single, heterofile kreftofre. Får håpe noen også hadde en begravelse som Paul...
Daria Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #6229 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Begynte å lese alle twitter-kommentarene, men begynner bare å gråte igjen. Planen var jo å få pusten ned på normalnivå så jeg kan legge meg... Endret 22. oktober 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 23. oktober 2012 #6230 Skrevet 23. oktober 2012 Huff, høres ut som en intens mandagskveld
Daria Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #6231 Skrevet 23. oktober 2012 Også nordmenn doper seg. Trist, men egentlig ikke så veldig sjokkerende. Han skylder i det minste ikke på andre: 1996 og 97 var helt rene, uten bruk av ulovlige medikamenter da kom stykke inn i 98-sesongen, og innså at om jeg skulle være med på racet videre, måtte jeg ta del på de premissene som rådet i feltetjeg gikk til anskaffelse på eget initiativ av EPO, sier Kjærgaard.
Daria Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #6232 Skrevet 23. oktober 2012 At han ikke vet noe om eventuelle andre som har dopet seg, selv ikke lagkameratene, samtidig som forklaringen på hvordan han fikk navnet på legen som hjalp ham er at det var en del av praten i feltet som gjorde at jeg snappet det opp og sier at Da jeg ble en del av US Postal, var alt mer i regi av laget. Jeg behøvde verken kontakt med tidligere lege høres jo ikke veldig overbevisende ut...
Daria Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #6233 Skrevet 23. oktober 2012 Snåsamannen er skeptisk til folk som mener de har helbredende evner. Mhm. *ytterligere kommentarer overflødig*
Roadrunner Skrevet 23. oktober 2012 #6234 Skrevet 23. oktober 2012 Så glad jeg slipper å sette meg inn i overskriftene på nettavisene - Daria gir sammendrag
Daria Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #6236 Skrevet 24. oktober 2012 Noe pussig dame på Bokprogrammet i går... En smule sært å beskylde andre for å være arrogante samtidig som du inntar en nedlatende holdning til dem fordi det du driver med til daglig faktisk er vanskeligere, enda litt særere når du er bokdebutant, invitert til Bokprogrammet for å snakke om romanen din og når programlederen ber deg lese et lite utdrag svare blankt nei. Hun likte ikke å lese høyt, hverken fra egne eller andres verk, hun mente at litteratur skulle man lese stille inni seg, den skulle ikke høres. Boka hørtes forsåvidt noe spesiell ut den også, det involverte visst blant annet en dame på fisketur som måtte skjære av seg begge armene og deretter ble prostituert, for da trengte hun ikke armer... Tanum skriver: Romanens jeg-person sitter ubevegelig på en stol ved et kjøkkenbord. I stuen sitter Louis og Madeleine og spiser. "Kanskje jeg kommer til å gå inn i stuen. Kanskje jeg ikke kommer til å gå inn i stuen. Hvis jeg gjør det må jeg sette opp håret. Hvis jeg skal sette opp håret må jeg ha en strikk." Beijing Duck er en nøktern og grotesk roman, en absurd fortelling full av forskyvinger og variasjoner. Med stor autoritet skildrer Vibeke Tandberg et neddempet vanvidd, en runddans av flytende identiteter, der sønnen blir sin egen far, og mor og datter glir over i hverandre, der jeg'et er en ustabil størrelse og alt kan byttes ut med noe annet uten at noe egentlig forandres. Tror jeg står over...
Jerle Skrevet 24. oktober 2012 #6238 Skrevet 24. oktober 2012 Mens jeg er litt enig med Snåsamannen. Om man har fått en gave med å helbrede, så tror jeg ikke den er gitt for at man skal tjene seg rik på det. Om det er sant/ikke sant at noen kan helbrede er en helt annen sak.
Daria Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #6239 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er litt nysgjerrig på hvordan han mener myndighetene skal kontrollere hvem som faktisk har evner og ikke, når han selv hevder at evnene hans ikke kan måles og nekter å stille opp på vitenskaplige forsøk. Og hvor forskjellen går på å ta seg betalt og å motta verdifulle gaver som takk... Legge-seg.tidlig-planen går strykende hver eneste kveld Gikk på en shopping-smell på vei hjem -jeg skulle bare se etter strømpebukser og endte på mystisk vis opp med både skjørt, tunika og kjede I tillegg til 4 strømpebukser...
Daria Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #6240 Skrevet 24. oktober 2012 Det er ikke Oslo som er problemet -det er bransjen/omgangskretsen din... - Konkurransen er hard i Oslo, det er lite sympati og empati. Og synes du ikke de nye Marc Jacobs-skoene til sjefen er kule, er du ikke med i gjengen. Alt dreide seg om penger, mens her kan jeg gjøre ting fordi jeg har lyst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå