Jerle Skrevet 14. oktober 2012 #6202 Skrevet 14. oktober 2012 Hvis man ser bort i fra teater(vanskelig kanskje?) er Stockholm en by man bør få med seg, selv om det er vinter? Har vært der en gang, men da med barn, så vi fikk ikke sett så mye av byen igrunn. *driver å ser på turer for desember*
loffen Skrevet 14. oktober 2012 #6203 Skrevet 14. oktober 2012 Stockholm i -20 og sur vind er kaldt Noen og jeg giftet oss i Stockholm midt på vinteren vi. Det var -20 og snøstorm!
loffen Skrevet 14. oktober 2012 #6204 Skrevet 14. oktober 2012 Herlig var det. Selv om orkidéene mine frøs ihjel så snart vi stakk snuten utenfor døra.
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2012 #6205 Skrevet 15. oktober 2012 Satser på 5 blå og klarvær i Stocholm før jul
Daria Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #6206 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Stockholm i desember er sikkert fint Vi kom dit i en usedvanlig kald periode i februar hvor til og med t-banen sto pga kulde, så det var nok en ekstrem-opplevelse... Endret 15. oktober 2012 av Daria
Daria Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #6207 Skrevet 15. oktober 2012 Ting tyder på at mobilen min nærmer seg "best før"-dato... Jeg vet dette er jevngodt med festdag for enkelte, jeg er ikke helt der. Lite gjør meg så blond som å måtte ta avgjørelser om nye dingser... Smart? Ikke-så-smart? Helt usmart? Nytt abonnement (det burde man nok -jeg har fortsatt kontantkort...)? Hvilket merke (IKKE apple!)? Sist -nei, det er løgn, sist bestilte jeg en enkel på nett -gangen før det gikk jeg inn i nærmeste butikk og sa at jeg ville ha en som kunne ringe og sende sms...
Jerle Skrevet 15. oktober 2012 #6208 Skrevet 15. oktober 2012 Du er jo ikke nødt å kjøpe smarttelefon om du ikke vil ha det. Jeg kan ikke anbefale deg noen, for det er så lenge siden jeg hadde det. Men på Netcom sine hjemmesider kan du finne noen, feks disse: https://shop.netcom.no/mobil/doro/phoneeasy-610-black https://shop.netcom.no/mobil/samsung/b2710 Både touch og vanlig: https://shop.netcom.no/mobil/nokia/300-red Om du bestemmer deg for å gå for smart, og ikke ønsker Apple(støtter deg i den ) så anbefaler jeg å gå for denne: https://shop.netcom.no/mobil/samsung/galaxy-s-iii-i9300-ceramic-white Jeg mener seff ikke at de må kjøpes gjennom netcom, men der har de en fin søkeside som er lett å finne mobiler på. Når du har navnet på den du vil ha, så kan du jo bare bruke vår venn google og finne den der du vil handle.
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2012 #6209 Skrevet 15. oktober 2012 Ny mobil er moro Lykke til med valget
Daria Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #6210 Skrevet 16. oktober 2012 Blir vel til at jeg stikker hodet i sanden en stund til, tenker jeg En del av meg vil gjerne kunne twitre fra toget, på tur og fra hvor jeg måtte befinne meg, en annen del tenker at det har sine fordeler å ikke kunne det...
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2012 #6211 Skrevet 16. oktober 2012 Er et tveegget sverd det der ja... Moro å være online i hytt og pine, men ikke bare positivt heller... Men stort sett går det seg til etterhvert, man finner en balansegang
Daria Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #6212 Skrevet 16. oktober 2012 Har sett opptak av Torka aldrig tårar uten hanskar, fikk ikke sett i går siden jeg var i operaen. Greit å se i enerom...
Daria Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #6215 Skrevet 17. oktober 2012 - Vår visjon har vært å favne bredt. Over halvparten av leilighetene har kostet under 4 millioner, slik at yngre aldersgrupper også har fått kjøpe. Det gir mangfold, sier Larsen, som mener 13 prosent er tilfredsstillende. Ooh, sjempebillig At ikke alle områder er like attraktive for alle grupper er vel ikke nødvendigvis noe problem (eller spesielt unaturlig)? Jo, fordel med variert befolkning, men pussig nok nevnes det sjelden som et problem i forbindelse med andre enn barnefamilier. Hvis jeg påpekte mangelen på single i de mest barnevennlige villastrøkene, ville neppe noen brydd seg... Forøvrig ble jeg da jeg flyttet tilbake til sentrum overrasket over hvor mange barn det er overalt, og barneskolene i indre by har kapasitetsproblemer fordi det er flere barn i sentrum enn før. At det ikke er så mange barn som bor akkurat på de nevnte svært avgrensede områdene betyr ikke at barnefamiliene skyr urbane strøk...
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2012 #6216 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Under 4 millioner?? Løp og kjøp!! Yeah right... På den annen side: To-roms på ca 62 kvm er det jeg har i dag. Familiebolig? Med ett soverom? Neppe... Endret 17. oktober 2012 av Roadrunner
Daria Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #6217 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg bor i to-roms på 55 kvm -de som bodde her før meg var en familie med to barn...
Daria Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #6218 Skrevet 19. oktober 2012 Bloggnytt 1) Enkelte rosabloggere burde kanskje lære seg forskjellen på plagiat og parodi -og kanskje lete fram litt humor og selvironi når de først er i gang... Bloggnytt 2) Jeg synes Underbara Clara kan bli litt i overkant sukkersøt og gullig til tider, men hun skal ha for at hun tross alt ikke later som om alt er perfekt. Ser ikke for meg så mange andre profilerte bloggere fortelle om den gangen de stakk hånda ned i en pose med hundebærsj... 15 min til helg!
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2012 #6219 Skrevet 19. oktober 2012 Rosablogger med humor? Og ironi? Har jeg ikke hørt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå