Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her ligger det nysnø på toppene i dag. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Albert Einstein offered a bit of reasoning that seemed both peculiar and offensive. He argued that Curie “has a sparkling intelligence, but despite her passionate nature, she is not attractive enough to represent a threat to anyone.”

Eh... Umm... Altså...

Det var sikkert godt ment...? :vetikke:

Skrevet

:ler:

Kjøkkenvinduet åpent? Nå?

Her står soveromsvinduet åpent døgnet rundt året rundt, men andre vinduer er nok lukket for sesongen...

Og du? Stockholmstips er alltid bra :jepp:

Skrevet (endret)

Dere altså... tusen, takk! :klemmer:

*rørt*

:fnise:

Grinesmileyen ble litt ott..

Endret av loffen
Skrevet (endret)

ott=over the top

Ble så glad jeg. :)

Vet ikke om jeg har rett mob.nr til deg? Sendte først feil, også fant jeg et på den gamle adressen, og satset på at det var riktig. :ler:

Og jeg retter og retter, burde hatt stavekontroll eller noe.

Endret av loffen
Skrevet

Det var riktig :ler:

Vi fant kortet på The English Shop og tenkte straks på deg :)

Skrevet (endret)

Ser en James Bond film på Max. Har sett alle så mange ganger at jeg ikke lenger husker hva som skjer i hvilken film :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Fredag! :hoppe: Litt innsats på jobb, innom matbutikken, innom posten for å hente bokpakke og så hjem i sofakroken og lese :strix:

Skrevet

Dagens KG-artikkel: Bruk vinflasken som mote-inspirasjon. Timeglass-figur er ut, nå er det flaske-fasong som gjelder...?

Skrevet

Overskriften er jo klinkende klar - bruk FLASKEN som inspirasjon. Står ingenting om fargen... Dessuten finnes det da masse ulike farger på vinflasker... :rolleyes:

Og jeg som ennå ikke helt hadde kommet over denne jeans-artikkelen. Joda, sikkert noen smarte råd, men når rådet lyder "De med ekstra former bør velge en jeansmodell som er litt tykkere i stoffet, gjerne også mer rett i bena og som ikke er så skinny på leggene." Hva gjør man? Jeg har trålet en HAUG butikker, men det finnes jo knapt andre jeans enn skinny og slim fit. Og NEI, jeg nekter å iføre meg pølseskinn, og NEI det får meg ikke til å føle meg bra. Ref følgende avsnitt i artikkelen:

Gustavsson tror dette er fordi stretchjeans får enhver kropp til å se bra ut.

- Tighte jeans er flatterende på de aller fleste, man synes det ser bra ut og man føler seg dermed fin. Passformen på trange jeans fremhever kroppsformen, og det liker vi, sier Gustavsson

Sorry Daria, måtte bare få det ut.... :sjenert:

Skrevet

Jeg bruker ikke jeans, så den har jeg oversett. Men jeg er ikke så overbevist om at jeg ville vært lekker i stretchjeans... Og hva er "ekstra former"? Reservedeler?

Skrevet

Og jeg skjønner hvorfor jeg aldri leser artiklene på KG...

Skrevet

Jeg bruker jeans nærmest daglig (okei, i dag er det fredag og jeg har trukket i ei fritidsbukse for anledningen... :sjenert: ), og blir superfrustrert når "trendene" endrer seg slik at ALLE butikkene plutselig bare har en fasong. Buksa kan godt sitte over lår og rumpe, men jeg vil helst ha rette bein eller bootcut. Ikke noe som inneholder skinny eller slim... Har prøvd et par av de modellene fordi butikkbetjeningen har klart å overbevise meg om at den er superflatterende, fin i fasongen og behagelig på. Nei, når man ikke er vant til pølseskinn så er det ikke behagelig... Har nok innsett at jeg er ganske kjedelig og konservativ i min jeans-smak, men så har jeg for mye former til at jeg kan smette på ei enkel Levis-bukse eller tilsvarende. :sukk: Dagens hjertesukk fra fuggel'n.

Og du, Sauen? Ved hjelp av et lite skråblikk så kan noen av disse artiklene bli veldig nesten sjelden interessante... Spesielt kombinasjonen av overskrift og innhold :fnise:

Skrevet

Når jeg hverken er skinny eller slim, hvordan skal jeg da se bra ut i (eller i det hele tatt få på meg) bukser med det i navnet? :vetikke: Tror jeg kan telle på en hånd det jeg har hatt av jeans hele livet -inkludert snekkerbuksen med brodert trehjulsykkel på brystet -på en hånd, det har virkelig aldri vært min greie...

Dagens antrekk -i bjørnebærlilla, innkjøpt på Söder for ganske nøyaktig en uke siden :nigo:

Skrevet

Kult antrekk!

Æ'kke slim eller skinny jeg heller... :sjenert: Og å pakke inn en for stor skrott i en bukse som ser for liten ut har vel aldri vært flatterende? :klo:

Her går det i sort fritidsbukse, knall oransje topp og sort cardigan i dag :sexy::ironi:

Skrevet

Alt kler den smukke, har jeg hørt (men korsett kler'ke meg, sa purka). Klær skal passe, det er en grei tommelfingerregel.

Skrevet

Her blir det sort jeans (som verken er slim eller tight) og lyseblå flagrende skjorte når jeg skal ut i dag. Ja, og mørkeblå vindjakke utenpå. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...