Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leggetid nå :Gjesp:

Hej då -plutselig tilbake...

:tog:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur og kos dere masse!!!

Skrevet

Storkos dere! Det er en ordre!

Skrevet

Next to normal ble avlyst!! :grine: :grine: *ikke helt over det ennå*

Skrevet

Forøvrig en veldig fin tur, altså, men lørdagskvelden ble unektelig en nedtur... Til gjengjeld var både torsdags- og fredagskvelden helt herlig :strix:

Skrevet

Tipper dere har hatt det toppers selv om NTN ble avlyst. :jepp:

Skrevet (endret)

Jepp :jepp: Ola Salo var en minneverdig camp Jesus, og hvem hadde trodd at Sven Nordin kunne synge så bra :daane: Mye god mat, jevnlig fika, guidet vandring i Gamla Stan og litt shopping. Og litt mer shopping. Og en fika eller to til -vi ankom jo på kanelbullans dag, det krever feiring :fnise:

Planen i dag -etter en :bond: -dag på jobb -var å dra rett hjem, være slakt på sofaen og se på alt rotet som har samlet seg fordi jeg knapt har vært hjemme og kofferten jeg har åpnet, men ikke begynt å pakke ut av. Men så måtte jeg i butikken, og så kom jeg på at jeg kunne stikke innom DinSko og se om skoene jeg hadde lyst på var på salg her også. Det var de, men ikke i min størrelse :sukk: Da var det jo flaks at de hadde andre fine sko på salg også :nigo: *fornøyd eier av altfor høye og upraktiske men åh så lekre lakksko med t-rem*

Endret av Daria
Skrevet

Hvorfor ble det avlyst da, så kjedelig!! :sur:

Måtte le da jeg hørte på radioen at det var kanelbullans dag, tipper dere koste dere :lur::fnise:

Skrevet

Hvorfor ble det avlyst da, så kjedelig!! :sur:

Syk skuespiller, vissnok :sukk: Ikke stort å gjøre med det...

Måtte le da jeg hørte på radioen at det var kanelbullans dag, tipper dere koste dere :lur::fnise:

Man kan jo ikke la en sånn festdag forbigå i stillhet :fnise:

Skrevet

Du shoppet jo ikke sko i helgen, så jeg skjønner abstinensen.... :fnise:

Skrevet

Nye sko! :hoppe:

Vi er nesten alltid i Gøteborg på kanelbullans dag. Fin dag det. :ler:

Skrevet

Vi var i Gøteborg da vi oppdaget at den dagen skulle være mens vi var i Stockholm. :fnise:

Skrevet

Nå trenger jeg bare en sko-anledning :nigo: Dessuten passer de perfekt til skjørtet jeg kjøpte -et 30-kroners vintage-kupp...

Skrevet

Vi var i Gøteborg da vi oppdaget at den dagen skulle være mens vi var i Stockholm. :fnise:

Ikke at vi er mye i Sverige for tiden, altså... :fnise:

Skrevet

Å, så liten skrift det ble da!? :fnise:

Skrevet

Neida... helt åpenlyst.

Jeg drømte til og med på svensk i helgen. :rulle:

Skrevet
:ler: Ikke mye skap å se her nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...