Daria Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #6121 Skrevet 3. oktober 2012 Leggetid nå Hej då -plutselig tilbake...
Daria Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #6126 Skrevet 8. oktober 2012 Next to normal ble avlyst!! :grine: *ikke helt over det ennå*
Daria Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #6127 Skrevet 8. oktober 2012 Forøvrig en veldig fin tur, altså, men lørdagskvelden ble unektelig en nedtur... Til gjengjeld var både torsdags- og fredagskvelden helt herlig
loffen Skrevet 8. oktober 2012 #6128 Skrevet 8. oktober 2012 Tipper dere har hatt det toppers selv om NTN ble avlyst.
Daria Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #6129 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Jepp Ola Salo var en minneverdig camp Jesus, og hvem hadde trodd at Sven Nordin kunne synge så bra Mye god mat, jevnlig fika, guidet vandring i Gamla Stan og litt shopping. Og litt mer shopping. Og en fika eller to til -vi ankom jo på kanelbullans dag, det krever feiring Planen i dag -etter en -dag på jobb -var å dra rett hjem, være slakt på sofaen og se på alt rotet som har samlet seg fordi jeg knapt har vært hjemme og kofferten jeg har åpnet, men ikke begynt å pakke ut av. Men så måtte jeg i butikken, og så kom jeg på at jeg kunne stikke innom DinSko og se om skoene jeg hadde lyst på var på salg her også. Det var de, men ikke i min størrelse Da var det jo flaks at de hadde andre fine sko på salg også *fornøyd eier av altfor høye og upraktiske men åh så lekre lakksko med t-rem* Endret 8. oktober 2012 av Daria
vimse Skrevet 8. oktober 2012 #6130 Skrevet 8. oktober 2012 Hvorfor ble det avlyst da, så kjedelig!! Måtte le da jeg hørte på radioen at det var kanelbullans dag, tipper dere koste dere
Daria Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #6131 Skrevet 8. oktober 2012 Hvorfor ble det avlyst da, så kjedelig!! Syk skuespiller, vissnok Ikke stort å gjøre med det... Måtte le da jeg hørte på radioen at det var kanelbullans dag, tipper dere koste dere Man kan jo ikke la en sånn festdag forbigå i stillhet
Skravla Skrevet 8. oktober 2012 #6132 Skrevet 8. oktober 2012 Du shoppet jo ikke sko i helgen, så jeg skjønner abstinensen....
loffen Skrevet 8. oktober 2012 #6133 Skrevet 8. oktober 2012 Nye sko! Vi er nesten alltid i Gøteborg på kanelbullans dag. Fin dag det.
Skravla Skrevet 8. oktober 2012 #6134 Skrevet 8. oktober 2012 Vi var i Gøteborg da vi oppdaget at den dagen skulle være mens vi var i Stockholm.
Daria Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #6135 Skrevet 8. oktober 2012 Nå trenger jeg bare en sko-anledning Dessuten passer de perfekt til skjørtet jeg kjøpte -et 30-kroners vintage-kupp...
Daria Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #6136 Skrevet 8. oktober 2012 Vi var i Gøteborg da vi oppdaget at den dagen skulle være mens vi var i Stockholm. Ikke at vi er mye i Sverige for tiden, altså...
Skravla Skrevet 8. oktober 2012 #6139 Skrevet 8. oktober 2012 Neida... helt åpenlyst. Jeg drømte til og med på svensk i helgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå