Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med at dere koser dere i Sverige nå. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, det er den tiden nå ja, blir vel hektiske dager, men sikkert knallmorro :hoppendeglad:

Kos dere!!

:klemmer:

Skrevet

Regner med dere koser dere i Sverige. Hvordan går det med shoppingen? :)

Skrevet

Fin helg :nigo: Shopping var nesten ikke-eksisterende -to pakker te, én (!) (planlagt) bok og en pakke kanelknekkebrød :fnise: Og et tidsskriftabonnement...

Samt en ny flott tenor:

:strix:

Skrevet

Herlig med tur! Og nå er du bare hjemme og snur? :fnise:

Skrevet

:jepp:

Youtube, jobb, klesvask og pakking :fnise:

Skrevet

Noen dager for seint, men likevel:

Egen sikkerhetskontroll-kø for menn

fordi

- Damer har gjerne litt mer med seg, og ting som BH-spiler, hårklemmer og sko med metall gjør at det kan ta noe mer tid i sikkerhetskontrollen

Jeg har aldri opplevd at hverken bh-spiler eller hårklemmer har gitt utslag i metalldetektoren -derimot har jeg sett menn med stpre beltespenner i metall... Tanken var vel sannsynligvis tepretisk sett god et sted i utgangspunktet, men at ingen underveis innså at det var en skikkelig dårlig idé i praksis, er ikke veldig imponerende.

Skrevet

Fortsatt like morsom :rulle:

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvilket forhold Ingerid Stenvold har til ordet trompet nå... :fnise: *på youtube-kjøret*

Skrevet

I sikkerhetskontrollen forrige uke var det også menn som laget mest kø... Beltespenner, sko, laptoper og glemte væskebeholdere. Herlig! :rolleyes:

Skrevet (endret)

Og dame med gjenglemt væskebeholder spaserte rett gjennom sikkerhetskontrollen uten problem... :fnise:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Det gjorde jeg i Helsinki i vår også -i det jeg la veska på båndet, kom jeg på drikkekartongen som lå der, og forberedte meg på å tilstå min brøde og gi den fra meg, men de åpnet ikke engang veska og sjekket hva det var...

Skrevet

Om et døgn sitter jeg på Stockholmstoget :danser:

Skrevet

*sikler på lunsjmenyen til Gyldene Freden* :sikle: Ikke satse på den trangeste kjolen lørdag... :fnise:

Dette blir en hard helg :nigo:

Skrevet

Drøye to måneder til Stockholm skal inntas for min del :nigo:

Skrevet (endret)

Vi kan nok ordne en liste over anbefalte aktiviteter, spisesteder og butikker når det nærmer seg :jepp:

Jeg pakker. Det blir litt klær mår man skal være teater-jåle tre kvelder på rad -å bruke samme kjole flere ganger er jo uaktuelt...

Endret av Daria
Skrevet

Jåle-berta! :)

God tur i Stockholm. Utrolig misunnelig, så vet du det.

Skrevet (endret)

Det burde du ;)

Alt er i kofferten, og det er plass igjen :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

God tur. Kos dere. :)

Skrevet

Takk :) Nå er alt pakket -trur eg. Håper jeg...

Alle billetter er hvertfall med, glitrende røde sko og fjærboa likeså :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...