Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Han er jo bergenser, så kjeften går som et lykkehjul.

:rulle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Du er bare en bilulykke fra ansiktet til Kanye West...

Mange gullkorn i dag :rulle:

Skrevet

Men er programleder Bergh veldig høy, eller er Alejandro faktisk en hobbit?

Skrevet

Jenny Jensen sendte meg langt ned i sofaen. Tror det snart er trygt å komme opp igjen...

Skrevet

Han får passe seg så Rein ikke setter seg på ham, da...

Rein Alexander er en bad, bad boy. Ja, særlig... :fnise:

Skrevet

Hah, sant det. Alejandro er en litt mer kraftig versjon av smågodt størrelsesmessig. ;)

Skrevet

Har bare kikket innom et par ganger, men synes de fleste klarte seg overraskende bra!

Skrevet

Mye bedre enn fryktet, tross alt :jepp:

Skrevet

Det er selvfølgelig høyforæderi å si det om en Brann-spiller på kampdag, men Erik Huseklepp er jo til å spise opp. Eneste av spillerne (så vidt jeg kunne se) som synger Nystemten med supporterne. Ikke like imponert over supportern som sto med hånda på høyre side av brystet mens de sang -ikke helt skjønt poenget med å ha hånda på hjertet...? :fnise:

Skrevet

Ser forrige ukes Beat for beat i opptak, og er fortsatt like imponert over stemmen til Christel Blunk. Men hvem er det neket i bakgrunnen som ikke klarer stille når hun hører musikk tro... :sjenert:

Skrevet

Røykutvikling på motgående tog er ikke noe man ønsker seg mandag morgen...

Skrevet

Litt svinn må man regne med... :fnise:

Skrevet

:fnise:

De var jo egentlig kule da... :sjenert:

Skrevet

Jeg har veldig lyst på, men de var litt dyre... Dessuten trenger jeg jo ikke flere boller...

Skrevet

Gikk tur langs fjorden i ettermiddag og så tre av de omtalte bortblåste lomviene. To hadde ikke klart seg, den tredje hadde kommet seg i vannet, men så nokså pjusk ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...