Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer det tekst etter epilogen, er det ingen epilog...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer det tekst etter epilogen, er det ingen epilog...

Nettopp! :opplyser:

Var det jeg også mente...

Skrevet

Ojda... Nok en journalist som briljerer med faget sitt, ser jeg...

Skrevet
Evita går i Malmö i høst også. Vi har Heidi Gjermindsen Broch -de har Charlotte Perrelli. Hurra for unionsoppløsningen! :ler:
Skrevet

Evita går i Malmö i høst også. Vi har Heidi Gjermindsen Broch -de har Charlotte Perrelli. Hurra for unionsoppløsningen! :ler:

Kanskje Charlotte er sjempeflink..... :rulle:

Skrevet

Du har nesten like stor tro på det som jeg har? :fnise:

Skrevet

Måten du vred deg i latter på? Eller min fantastiske tankeleserevne :vetikke:

Skrevet

Jaja, da var vel ikke du så langt unna heller :fnise: Skal se opptak etterpå, må bare se ferdig en gammel film på filmkanalen og løpe igang vaffelpressa først...

Skrevet

Jaja, da var vel ikke du så langt unna heller :fnise: Skal se opptak etterpå, må bare se ferdig en gammel film på filmkanalen og løpe igang vaffelpressa først...

Vaffel... :sikle:

Skrevet

"John Arne Riise er muligens en dust, men har er ikke en tufs". Thomas Hylland Eriksen rydder opp i begrepene :ler:

Skrevet

Thomas Hylland Eriksen er litt som Hans Olav Lahlum -stort sett veldig morsom, men man er aldri helt sikker på om det er bevisst ironi eller ikke...

Skrevet

Søndag kveld igjen, jo...

Herlig lørdag i går :strix: Først byvandring med utstilling, is (med tilhørende kjekke italienere) og utsikt sammen med RR og Vimse, så De dødes tjern på Centralteatret og til slutt middag på Posthallen med RR, Vimse, Skravla og Suzy :skravle::fnise::skravle::spise::skravle::hoho::skravle: osv...

I dag har jeg vært på byvandring i forbindelse med Bokfestivalen, sydd og lest. Holder på med Ketil Bjørnstads 750-siders murstein om Hans Jæger, det tar litt tid...

Skrevet

Søndag kveld igjen, jo...

Herlig lørdag i går :strix: Først byvandring med utstilling, is (med tilhørende kjekke italienere) og utsikt sammen med RR og Vimse, så De dødes tjern på Centralteatret og til slutt middag på Posthallen med RR, Vimse, Skravla og Suzy :skravle::fnise::skravle::spise::skravle::hoho::skravle: osv...

:strix:

Rett og slett herlig lørdag! :strix:

Og jeg har et par klare og mindre klare bilder som taler sitt tydelige (eller noe utydelige?) språk angående kveldsmåltidet. :skratte: På siste bildet ser Suzy og jeg så alvorlige ut at det nesten er påfallende (noe sier meg at vi tar oss KRAFTIG sammen? :klo::fnise: ).

Skrevet

Kan tenke meg det ble mye utydelig vakkert ja :rulle:

Skrevet

Jeg kom på i dag tidlig at jeg glemte å spørre hvordan forestillingen var i går :rodme: Var den bra???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...