Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med mitt forhold til menn med store stemmer -er det virkelig nødvendig å spørre? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mitt forhold til menn med store stemmer -er det virkelig nødvendig å spørre? :fnise:

Egentlig ikke. :fnise:

Skrevet

Drømte forresten også at jeg var på en hyggelig liten tesalong, som serverte te i store hvite porselenskanner mens regnet silte ned utenfor. Jeg liker som regel drømmene mine :nigo:

Skrevet

Uthvilt Daria en mandag morgen? :daane:

Ikke dårlig!

Skrevet

Var det ikke deilig med litt mandagssprudling?? ;)

Skrevet

Var det ikke deilig med litt mandagssprudling?? ;)

Og basert på tidspunktet denne meldingen ble skrevet så regner jeg ikke med at vimse tirsdagssprudler så veldig ennå? :klo:

:fnise:

Skrevet

Nattrangler-Vimse er tilbake :fnise: Sovnet du foran ovnen...? ;)

Ganske uthvilt i dag også, faktisk. Fikk melding da jeg satt på toget hjem i går: "Fårikål til middag hvis du vil :) ", så da var det bare å legge om kursen :nigo: Middag og kanelboller og sosialt samvær og hjemme i passende leggetid...

Skrevet

Så digg med sånn plutselig middagsinvitasjon! :hoppe:

Skrevet

Jeg savnet ikke fiskegratengen jeg egentlig skulle ha :ler:

Skrevet (endret)

:rope: SUUULTEEN!!!

Så vet dere det... :fnise: *nesten en time til lunsj*

Endret av Daria
Skrevet

Suuuulten jeg også! (aner ikke når eller hva det blir til lunsj, det skal liksom være noe bevertning på seminaret...)

Skrevet

:hoppe::sikle:

Riktignok har jeg nå spist lunsj, men det har vel ingenting med saken å gjøre... :fnise: *matvrak*

Skrevet

Jeg var faktisk våken da, men jeg sovnet igjen ;)

Deilig å være middagsgjest, og fårikål er :sikle:

Skrevet

Regnet med at du var våken da du skrev, ja... :fnise:

Skrevet

Ser 2. omgang av fotballkampen og lurer på hva jeg skal prioritere 21.30 -Bokprogrammet eller Brennpunkt...

Skrevet (endret)

Zappet vekk Brennpunkt etter tre minutter. Klarer ikke. Orker ikke. Blir uvel av å se ham.

Endret av Daria
Skrevet

I går var jeg ikke like flink til å legge meg tidlig -to timer fra eller til... :Gjesp: Blir neppe så tidlig i kveld heller -teater først og så kommer søster på overnatting. Hun skulle på noe sosiale greier et par kvartaler fra meg i kveld og på jobb et par kvartaler i en annen retning i morgen tidlig, så det virket som en lur løsning når hun bor nesten en time unna...

Skrevet

Det er vel ikke for mye forlangt at en litteraturanmelder skal vite forskjellen på prolog og epilog...? :vetikke:

I romanens epilog er de to 15 år gamle. Det er sommer og badevann, og de kommer syklende med Hauks lillesøster Sunniva i barnesetet. De stuper uti, og lar Sunniva sitte i sykkelsetet. Så skjer det fatale at sykkelen triller ut i vannet, og Sunniva drukner. Det antydes at Lars kan ha gjort noe, ubevisst følgene, med selene i barnesetet. Denne episoden er knapt og stramt skisset opp, og øker umiddelbart forventningene til den kommende teksten. Forventninger som bare delvis innfris.
Skrevet

Det er vel ikke så mye "kommende tekst" etter en epilog? :klo:

Til og med JEG vet jo forskjellen (tror jeg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...