Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vår land foreslår:

Med navnet Che, er han i noen forestillinger blitt fremstilt som en revolusjonær Che Guevara-look-a-like. Kjosås og regissør Svein Sturla Hungnes gjør ham til en Elvis/revolusjonær/hallik/forteller - og til slutt nemesis. Stryk under det du syns passer.

Uansett: Gi Kjosås en Elvis-forestilling, og Kongen vil være tilbake.

Joda, kunne nok sett den en gang eller tre...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mona Levin mener han fremstår som konfransieren i Cabaret.... og det har jo vært nevnt. :nigo:

Skrevet

Mona Levin mener han fremstår som konfransieren i Cabaret.... og det har jo vært nevnt. :nigo:

Den assosiasjonen har vært sterkere i andre roller, egentlig...

Skrevet

Nå har jeg havnet skikkelig fredagsettermiddag-sumpen... Ingen elever, kollegaen min gikk tidlig og her sitter jeg og blomstrer for meg selv og teller minutter til det er tid for å gå. (21 i skrivende stund...)

Fikk hvertfall skrevet og sendt kravskjema ifm lokale forhandlinger, det måtte gjøres i dag, så får vi se om det blir noe mere penger etterhvert. Jeg er dyr i drift, må vite :filer:

I kveld skal jeg for eksempel i operaen (igjen) -man må jo se Madama Butterfly. Puccini :hjerte:

Skrevet

Tror kanskje det er flere enn deg som er dyre i drift :sjenert:

Men billig kveld her i dag, mørk :sjokolade: og gullrekka på tv...

:natti:

Skrevet

Dyr i drift vet jeg ingenting om :engel:

Regner med kvelden har vært bra?? :nigo:

Skrevet

Opera i godt selskap er aldri feil :nigo:

Tidlig oppe i dag (joda) og ingen planer... Burde-burde? Loppemarked? Bok? Sy? Akk, alle disse valgene...

Skrevet

Så langt burde-burde i flere varianter (*flink* :nigo: ) og en tur på Tjuvholmen og den nye skulpturparken :sol: Slang også innom Pushwagner-galleriet -det var åpent, jeg kom tilfeldigvis fordi. Jeg har nevnt at det er sånne ting jeg elsker ved å bo i Oslo, ja? :hjerte:

Nei, man burde-burde vel sikkert litt til før helgen setter inn...

Skrevet

Vår land foreslår:

Joda, kunne nok sett den en gang eller tre...

Bare sånn apropos... :fnise:

Skrevet

Benket foran Stjernekamp. Noget skeptisk, men deltagerne kan i det minste synge og opptre. Og i kveld er det musikal-tema :strix:

• Liker 1
Skrevet

Mariann Thomassen er noen hakk for nasal til den type sanger...

Skrevet

Tja... Veldig overskryt fra dommernes side. Aldri bra det, altså.

Skrevet

Den selektive hørselen min slår inn med en gang noen prater :fnise:

Jenny Jensen... *skeptisk*

Skrevet

Vi slo over på Fox Crime etter sang nr. 2.

Skrevet

Googlet teksten til Pomp and circumstances for å kunne være med på allsang-moroa på Last Night of the Proms. Tror det nærmer seg leggetid nå :Gjesp:

Skrevet

I dag er jeg uforskammet våken -kanskje jeg skal ta en Vimse-klassiker og mandagssprudle litt? :fnise:

La meg før 22 i går og sovnet, mulig det er en sammenheng der :vetikke: Rein Alexander gjorde en gjesteopptreden i en drøm, sånn går det når man ser lørdagsunderholdningen på nrk :ler:

Skrevet

Rein Alexander på besøk i drømmene - er det en god drøm eller et mareritt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...