Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Matbløff

Det mest overraskende her er egentlig at Forbrukerombudets direktør er så naiv og uvitende...

- Heretter stiller jeg med lupe i matbutikken for å få lest ingredienslisten. Alt står jo der, men det er jo ikke mulig for oss forbrukere å lese alt for hver enkelt ting. Derfor stoler vi på at mandelpuddingen faktisk inneholder mandel og vaniljeisen inneholder vanilje. Gjør den ikke det, føler jeg meg lurt, sier Flesland.

Det er absolutt et stor forbedringspotensiale når det gjelder merking av mat, men det meste i denne artikkelen er vel gammelt nytt? Hvertfall for de av oss som kaster et blikk på innholdsfortegnelsen en gang i blant...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Operasjonssentralen@oslopolitiops

E6 utgående v/Furuset: En bil som har veltet - venstre felt er sperret. Ingen øyensynlig personskade. Viking rekvirert

Hva er øyensynlig personskade? :klo:

Skrevet

Ingen tegn til blod eller bein i unaturlige vinkler? :vetikke:

Skrevet

Ingen tegn til blod eller bein i unaturlige vinkler? :vetikke:

Men ville ikke det vært "ingen tegn til SYNLIG personskade"? :vetikke:

Skrevet

Ingen øyensynlig skade - betyr jo at det ikke er tegn til synlig skade, men med færre tegn og det liker man i twitterverdenen.

Skrevet

Tror Skravla er inne på noe...

Skrevet

:fnise:

Jeg har vært nettløs i halvannen time -desperasjonen var stor :bond:

Skrevet

I går havnet jeg på teater etter jobb -det er jo sånt som skjer... :fnise: En billett var plutselig blitt ledig, så snill som jeg er steppet jeg inn på kort varsel :engel: Thailandsk restaurant først og en ganske spenstig Peer Gynt på Torshovteatret etterpå, sammen med mamma og en venninne av henne.

Har sett samme stykke på samme teater en gang før, da var de tre skuespillere som spilte Peer -samtidig. Mulig jeg burde lese den en gang også...

Skrevet

Neste uke (ikke i dag, som jeg har gått rundt og trodd :klaske: ) skal jeg se Fruen fra Havet, som jeg var på paneldiskusjon om på Litteraturhuset for et par uker siden, og i sommer har jeg sett hele nrk-serien om Ibsens kvinner. Det er åpenbart et Ibsen-år :ler:

Skrevet

Finn én feil...

Radiojam

Cullum skal ha oppdaget Ane Brun i fjor, og i kveld spiller de to sammen på BBCs radiokanal Radio 2.

- Det stemmer at Ane medvirker på Jamie Cullums show, sykt kult, bekfreter Bruns manager Mikael Gustavsson overfor Dagbladet.

Siden april 2010 har Cullum hatt sitt eget, ukentlige jazzprogram på radiokanalen. Når han i kveld serverer musikk til lytterne, er Ane Brun hovedingrediensen.

Den én time lange konserten ble spilt inn i april, og byr på låter fra Bruns «It All Starts With One».

- Ane og Jamie har ikke møttes da vi ble tvunget til å gjøre vår session på en ledig dag under turneen, men kult at han liker Ane, vi liker ham, sier Gustavsson.

Hint...

Skrevet

Høres ut som en plateinnspilling i beste a-ha stil.

Spiller inn hver for seg, mens resultatet høres ut som om de har stått i studio sammen.

:plystre:

Skrevet

"Vi tåler ikke trynet på hverandre, men penger er alltid kjekt" ;)

Skrevet

Noen forumtråd-overeskrifter trenger man litt spesialkunnskap for å skjønne...

Førte deres stripping til fødsel?

*fikk helt andre bilder i hodet* :ler:

Skrevet (endret)

Egentlig skulle jeg bare si noe om hvorfor man i det hele tatt gidder å la seg provosereav Jan Thomas -i det øyeblikk man hisser seg opp, gir man ham makt og betydning. Når han i tillegg påpeker at de treffer hverandre jevnlig og kunne tatt det med ham personlig, lyser det veldig PR-kåt Skappel-datter. Men så kom jeg til avsnittet der Jan Thomas kaller sin mening om Skappels antrekk "en faglig vurdering" og har ikke klart å slutte å le siden :rulle:

Endret av Daria
Skrevet

Egentlig skulle jeg bare si noe om hvorfor man i det hele tatt gidder å la seg provosereav Jan Thomas -i det øyeblikk man hisser seg opp, gir man ham makt og betydning. Når han i tillegg påpeker at de treffer hverandre jevnlig og kunne tatt det med ham personlig, lyser det veldig PR-kåt Skappel-datter. Men så kom jeg til avsnittet der Jan Thomas kaller sin mening om Skappels antrekk "en daglig vurdering" og har ikke klart å slutte å le siden :rulle:

Finner bare en "faglig vurdering" jeg :sjenert:

Og jeg har vel nesten mer "problemer" med Skappel-gjengen enn med Jan Thomas :plystre:

Skrevet

Au da *rette* :fnise: Klarer meg fint uten noen av dem -jeg kan kle meg selv (så kan JT mene hva han vil), og twitter gir meg mer kjendissladder enn jeg har behov for...

Skrevet

Holder meg langt borte fra Twitter. Facebook er gale nok. :ler:

Skrevet

Twitter er i grunnen mye morsommere enn facebook *:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...