Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

" 'Tal dialekt, skriv nynorsk' er ikke så lett for oss som ikke engang har en sosiolekt å vise til"

Du och jag, Trond Viggo... :5::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min komipris-takk går i dag til Kristian Valen -hans fravær ble satt stor pris på...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ganske interessant i disse dager å lese utenlandske mediers syn på det norske rettssystemet.

The Independent

The Atlantic

But confronted with an extreme atrocity, its social tolerance and respect for the law remained intact. Much went wrong on 22 July 2011, but it is worth recalling that, in the horrific aftermath, a great deal also went right.

Når jeg ser hvordan media, rettsvesen og befolkningen generelt har håndtert det siste året, er det ingen tvil om at jeg er glad for å bo i et land som dette, hvor vi klarer å holde oss til viktige prinsipper også når de blir satt så på prøve.

Endret av Daria
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er på en omfattende, foreløbig resultatløs skojakt... Jeg trenger teatersko som har litt hæl uten å rope "Beinbrudd!" og som jeg kan gå i trapper med og fortsatt se elegant ut. Alternativt trenger jeg "gå i høye hæler"-kurs :fnise:

Skrevet (endret)

Finner mye annet på ellos, da... :plystre:

*rydde i handlekurven*

Endret av Daria
Skrevet

Man får jo aldri for mange kjoler. Eller vinterkåper...

Skrevet

:ler:

Jeg går i joggesko til nesten alt (håpløse føtter), men sliter litt nå som goretex-skoene er hullete...

Trenger nye sko. men kanskje nye føtter også? :klo:

Skrevet

Hvilken skostørrelse bruker du? Jeg har et par grå med litt hæl som jeg ikke blir fortrolig med, men som jeg tror vil passe til dine lange skjørt.

Skrevet

:ler:

Jeg går i joggesko til nesten alt (håpløse føtter), men sliter litt nå som goretex-skoene er hullete...

Trenger nye sko. men kanskje nye føtter også? :klo:

Nye sko er nok enklere enn nye føtter... :fnise:

Jeg gikk faktisk med joggesko tre dager sist uke :daane: Det har vel ikke skjedd siden... siden... :klo: Sist jeg var på fjellet sommerstid, kanskje :vetikke: Mine er vel å merke ikke sports-joggesko, men sølvdekorerte Din Sko-varianten :fnise:

Hvilken skostørrelse bruker du? Jeg har et par grå med litt hæl som jeg ikke blir fortrolig med, men som jeg tror vil passe til dine lange skjørt.

39/40 *veldig interessert* Man får jo aldri for mange sko heller... ;)

Skrevet

Mark Cavendish@MarkCavendish

Marvellous start to the day. Just started walking down an 'up' escalator. Imagine trying to style that one out! I did try. It didn't work.

Og vi ønsker alle en riktig god mandag... :fnise:

Skrevet

Prøve og huske å ta de med på lørdag! ;)

• Liker 1
Skrevet

Det får faktisk følger å stryke på eksamen -hvem hadde trodd noe sånt...

Jeg skjønner at det er surt, men det var dette med å sutre til media over ting som strengt tatt er selvpåført... Verden er ikke alltid tilrettelagt dine behov, det er dessverre sånn det er.

Og et år er ikke nødvendigvis bortkastet selv om du ikke får fylle det med akkurat det du vil...

Skrevet

Ganske fascinerende hvordan enkelte går ut i media og fronter sin egen dumskap...

Skrevet

Voksenpoeng

Det er mange fordeler med å bli voksen. Man kan legge seg når man vil. Man velger selv om man vil spise grønnsaker. Man kan spise lørdagsgodt hele uka. Man betaler regninger. Og det rare er at man vil som regel legge seg tidlig. Man spiser grønnsaker med glede. Man avstår helt frivillig fra sjokolade. Man betaler regninger.

Øhy, snakk for deg selv, damen...

Skrevet

Man kan spise lørdagsgodt hele uka.

Man avstår helt frivillig fra sjokolade

:balltre:

Slår ikke de hverandre litt ihjel?

Og nei, det er fader ikke mye frivillig med dette sjokoladeforbudet (som til nå har resultert i en veeeeeldig sunn mørk sjokolade, og den eneste jeg lurer er bare meg selv :sukk:

Skrevet

Poenget hennes er vel at man kan, men likevel velger å la være.

Eller ikke... :fnise:

Skrevet

Er det egentlig overraskende at når God kveld, Norge intervjuer kjendiser på eksotiske ferier er det tv2 som betaler turen? De færreste inviterer vel journalister med seg på sine private ferier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...