Roadrunner Skrevet 23. august 2012 #5881 Skrevet 23. august 2012 Håper det blir en litt mindre kaotisk dag i dag Godt du er lett å avlede
Sauen Shaun Skrevet 23. august 2012 #5882 Skrevet 23. august 2012 Håper virkelig at du slipper to sånne dager på rad. Lykke til i dag.
Daria Skrevet 23. august 2012 Forfatter #5883 Skrevet 23. august 2012 Jeg spiser lunsj! Så langt i dag går det etter skjema -kryss i taket og bank i bordet...
Daria Skrevet 23. august 2012 Forfatter #5886 Skrevet 23. august 2012 Nå er det stille igjen -klassen som skulle kommet siste time i dag kommer etter avtale i morgen i stedet. Helt greit for meg... Det kommer voksenopplæringselever senere, jeg skal sitte her til 17, men det blir ikke samme stresset, de kommer mer i rykk og napp. *har youtube og sjokolade*
Daria Skrevet 23. august 2012 Forfatter #5887 Skrevet 23. august 2012 Slik holder du deg ung Ikke for å være (så veldig) slem, men hun ser da vitterlig ikke noe yngre ut enn alderen skulle tilsi? Tor jeg styrer unna hudpleieserien og tipsene hennes...
backstage Skrevet 23. august 2012 #5888 Skrevet 23. august 2012 (endret) Takk for i går! Enn om du hadde droppet det! Alt du hadde gått glipp av! Sure damer og whatnot! Jeg holdt på å sovne på bussen hjem, var helt kake. Nå er jeg supermegaklar for å se Fruen fra havet, bare synd jeg ikke har billett. Endret 23. august 2012 av backstage
Daria Skrevet 23. august 2012 Forfatter #5889 Skrevet 23. august 2012 Det er fortsatt ledige billetter til prøvefortestillingene i Oslo -muligheten er der Forresten, apropos det vi snakket om -sett kronprinsparets åpne brev til VG?
backstage Skrevet 23. august 2012 #5890 Skrevet 23. august 2012 Nei, men jeg hørte om det på radionyhetene da jeg kjørte i morges. Skal sjekke det ut.
Daria Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5891 Skrevet 24. august 2012 (endret) Har skjønt at den siste trenden i disse skolestartdager er fancy matpakker (gulostbokstaver og hjerteegg? Serr?!?), og kan i den sammenheng bringe denne lille matpakkeguiden. Det beste jeg har lest om emnet ved siden av gårsdagens kommentar i Aftenavisen (som blir borte! ). Endret 24. august 2012 av Daria
Daria Skrevet 25. august 2012 Forfatter #5894 Skrevet 25. august 2012 (endret) Fra Anne-Kat Hærland nye show (premiere i går): Gjennom hele forestillingen refererer komikeren til eget underliv som Eidsvåg. - Fitta mi ser ut som Bjørn Eidsvåg, sier Hærland fra Latter-scenen. Eidsvåg på twitter nå: Bjørn Eidsvåg @eidsvag Jahn Teigen fikk en statue, jeg fikk f.... til Anne Kat oppkalt etter meg, det blir spennende å se hvem av dem som blir mest besøkt. Bjørn Eidsvåg @eidsvag ...jeg lurer jo på om det er fordi f.... til Anne Kat er stor og skjeggete, hun har oppkalt den etter meg, koselig er det nå uansett.. Mannen har skjønt at det er svar på tiltale heller enn sutring Vendela-style som gjelder Hærland omtaler visst også Kristian Valen som helbleket, oransje, middelaldrende dverg... Endret 25. august 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 25. august 2012 #5895 Skrevet 25. august 2012 Eidsvåg håndterer det rett og slett genialt
backstage Skrevet 25. august 2012 #5896 Skrevet 25. august 2012 Sauer av Eidsvåg! Hva sto i Aftenavisen om matpakker? :nysgjerrig:
Daria Skrevet 25. august 2012 Forfatter #5899 Skrevet 25. august 2012 Hva sto i Aftenavisen om matpakker? :nysgjerrig: Det ligger visst ikke åpent på nett, men her er et par sitater: Selv spiser jeg stort sett mine skiver med brunost og salami med stor glede fordi jeg er sulten. Hva tenker jeg om datteren min, at hun ikke kan få det samme? At hun må ha små, nusselige bokser med forskjellige lekkerheter hver dag hele uken for at hun skal få i seg mat? Og hva gjør det med barnas forhold til å spise opp maten når mamma kaster halve skiven etter å ha trykket ut blomsterformen? (Jo da, jeg ser at Kaluza sier hun sparer restene, tørker dem og bruker til krutonger i supper senere. MEN for de fleste går det nok i søpla.) Jeg tror barn har godt av at det er forskjell på hverdag og fest. Jeg baker gjerne togkaker, og prinsessemuffins til bursdagen, men festmatpakke hver dag blir for drøyt. Dessuten: Gjør vi ikke barna en bjørnetjeneste? Står vi i fare for å skape kresne barn som mister respekten for «kjedelig» mat? 1
Daria Skrevet 25. august 2012 Forfatter #5900 Skrevet 25. august 2012 Ser komiprisen -fingeren på mute-knappen sitter løsere enn latteren så langt... Men jeg har kake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå