Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det jeg alltid har sagt -kuer er skumle...

Så egentlig er de mer urbane strøkene tryggere? *smått skeptisk*

Kanskje tryggere for løpske og aggressive kuer, men det finnes sannelig mye annen galskap om ikke akkurat kugalskap :fnise:

Skrevet

Det har jeg ikke sagt noe om, jeg har bare uttalt meg om kuer...

Skrevet

Jeg uttaler meg om allverdens :sjenert:

Skrevet
:ler: Det gjør som regel jeg også. Vimse og jeg har hatt en mangeårig diskusjon om kuers skummelhet -jeg mener de gjør seg best på avstand, med et solid gjerde mellom oss. Eller i kjøledisken...
Skrevet

:tunge1:

Hest er best som pålegg, ku er best som...stew? :fnise:

Skrevet (endret)

Fredag :hoppe: Sov godt på toget i dag, det ble litt senere enn planlagt i går, Jeg skulle bare både dette og hint på pcen og da går klokka på så mystisk vis... Det hjalp jo heller ikke at skrikerungen med tåkelurvolumet (seriøst -det har hendt at jeg har kommet hjem og hørt hylinga langt borte i veien) holdt det gående i nesten tre kvarter fra midnatt :rolleyes:

Operasesongen starter i kveld med tenorkonsert :hoppendeglad: I morgen skal Ekebergrestauranten testes ut -det ligger i det hele tatt an til å bli en bra helg :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

Høres ut som en veldig bra helg! :strix:

Her blir det meksikansk restaurant i kveld, og jentekveld i morra. Slett ingen dum helg det heller :bolledeig:

Skrevet

Sosialt samvær og god mat er sjelden feil. Kombinasjonen har vist seg svært vellykket ved mer enn en anledning :jepp:

Skrevet

Sosialt samvær og god mat er en "killer-kombinasjon" :jepp:

Og bare 4 uker igjen :hoppe:

Skrevet
Fifty Shades forteller om Christian Grey, en fyr med høy posisjon som liker å dominere damene sine fordi han ble mishandla som barn og trenger uløp for sinnet.

Omtrent som Chris Brown, med andre ord. Charming.

Skrevet

Sosialt samvær og god mat er en "killer-kombinasjon" :jepp:

Og bare 4 uker igjen :hoppe:

:danser:

Skrevet

Spørsmålet er jo: Har de beholdt gutten i seg, eller har de aldri sluppet til den voksne mannen...? :fnise:

Skrevet

Cristina Barbo@CristinaBarbo

Hunder har 10 forskjellige måter å utrykke "ELSKER DEG" på, og katter har 10 for å utrykke "Jeg håper du dør langsomt i en brann, mat meg "

:fnise: *foretrekker katter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...