Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sier mye om modenheten til enkelte journalister at de kan lage en stor sak ut av noe sånt... Fnise av det når det skjer, ja, men lage et stort oppslag basert på "Tihi, drakten hans revnet akkurat der"?

Tom Daley med den bittelille badebuksa er ganske snadriansen, ja. :fnise:

Vi var i krepselag i går, så fikk ikke sett noe sport. Hn vi var hos har nemlig ikke TV. Maten var fantastisk, og når det også ble disket opp med ti år gamle Special Club"-champagner, så var det helt greit å gå glipp av sporten. ;)

Jeg drakk mer vann enn vin og er fin i dag, mens gubben nok ikke skjønte hva vannglasset var til og ligger og er sur på hodepinen. :ler:

Og du er selvfølgelig full av medlidenhet, antar jeg... :fnise:

Den dagen jeg takker nei til sosial samvær og/eller kulturelle gleder fordi jeg skal sitte hjemme og se sport på tv, håper jeg noen kakker meg i hodet. Det er gøy, men ikke så gøy... Gårsdagens herligste, siden vi først er inne på ham, var jo feiringen til Tom Daley da bronsen var sikret. Han var kandidat til å ta gull på hjemmebane, men hev seg i bassenget og feiret bronsen med stor entusiasme, mens kineseren gråt av skuffelse over sølv. Tror jeg vet hvem av dem som har mest glede av sporten sin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble sol, så jeg skrudde av serien jeg så og tok med tekoppen ut. Etterhvert blåste det ganske surt, så jeg gikk inn. Nå er det sol og varmt igjen -kan noen se å bestemme seg?!

Skrevet

Her har jeg forblitt inne.

Litt irriterende at jeg ikke har lang nok pinne i den størrelsen jeg trenger.... alltid så kjelket å starte raglanfelling med litt kort pinne..... Blir jo bedre etterhvert som jeg kommer i gang med felling da.

Skrevet

Har sittet ute og lest en times tid -ble plutselig veldig varmt og deilig :sol:

Skrevet (endret)

Her har det blitt skikkelig knallvær. Og utrolig varmt! :sol:

På dager som dette elsker jeg min 20 kvm store veranda :strix:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Min er bare drøyt to kvadrat, men det gjør nytten det også :jepp:

Skrevet

Vår er ca. 10 kvm, men siden den er full av sykkelgreier, grill og tørkestativ, føles den mer som to kvm. ;)

Skrevet

Den store terrassen vår har Noen beiset i dag, så jeg har sittet bak huset. Men det har vært sol og varmt og nesten ikke vind. :strix:

Skrevet

Og den badebuksa der, er jo nesten bortkastet. :fnise:

Skrevet (endret)

Har sett hele Pride and Prejudice-serien i dag :strix: Jeg vil også ha fine lange kjoler og Mr Darcy...

Endret av Daria
Skrevet

Imagine med barnekor og døvetolkning og det hele hadde sikkert vært veldig flott og rørende og alt det der om det ikke var blitt gjort ca tusen ganger før... :Gjesp:

Skrevet

Er det ufint å påpeke ovenfor Spice Girls hvor gamle de faktisk er nå...?

Skrevet

Da man trodde Liam Gallagher ikke kunne synge mer nasalt...

Skrevet

Den som venter på noe godt får Take That til slutt... :hjerte::fnise:

Skrevet

Da man trodde Liam Gallagher ikke kunne synge mer nasalt...

Ikke sant? Det var bare merkelig! :ler:

Skrevet

-Det er så mye misunnelse her i landet

Det må da gå an å være skeptisk til at en privatperson skal fylle et offentlig friområde med kunst etter sitt eget mannssjåvinistiske forgodtbefinnende, uten at det handler om misunnelse,,,

Skrevet

Har han støpt seg ei ny kone? :klo:

Skrevet

Eller bare stjålet henne fra skrekkabinettet hos Madame Tussaud...

Skrevet

Blindeforbundet vil at man skal slutte å bruke ordet blind? Hva har jeg misforstått? :klo:

En del av ordene er jo opplagt ikke bra å bruke, men noe av det blir litt pussig for oss vanlig dødelige. Senil er fy-fy, men senil-dement er riktig? Man skal ikke si autist, men person med autisme? Skjønner jo prinsippet i den siste, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...