Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ahh!

Da viser de nok det samme på begge kanalene, bare meg som var uvant med at det ikke var tekst på sangen som var da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke Visa vid vindens ängar veldig fort? Er det andre enn meg som bryr seg? :fnise:

Skrevet

Går ikke Visa vid vindens ängar veldig fort? Er det andre enn meg som bryr seg? :fnise:

Ehhh.. Nei?! :opplyser:

Skrevet

Nei vel da... mumle mumle... men den gjorde det, tenk! Forøvrig tror jeg Måns om 26 år enten er en særdeles elegant middelaldrende mann i hatt og frakk, eller patetisk wannabe-ung med skateboard og caps som skal ta igjen alt han ikke gjorde da han var ung gæmlis :fnise:

Og i en ikke relevant kommentar har Mika kommet ut av skapet. Jeg er nesten lite sjokkert som da Ricky Martin sto fram...

Skrevet

Jeg brydde meg...... :sjenert:

Søs er i Stockholm i kveld, men de gadd nok ikke å dra på Allsång. Jeg mente at det strengt tatt var ulovlig. :fnise:

Skrevet

Nei vel da... mumle mumle... men den gjorde det, tenk! Forøvrig tror jeg Måns om 26 år enten er en særdeles elegant middelaldrende mann i hatt og frakk, eller patetisk wannabe-ung med skateboard og caps som skal ta igjen alt han ikke gjorde da han var ung gæmlis :fnise:

Og i en ikke relevant kommentar har Mika kommet ut av skapet. Jeg er nesten lite sjokkert som da Ricky Martin sto fram...

Lite eller like? :fnise:

Og Månsemannen blir en elegant middelaldrende mann.... Er jo bare alderen som mangler.

Skrevet

Jeg brydde meg...... :sjenert:

Ha! *rekker tunge til RR*

Søs er i Stockholm i kveld, men de gadd nok ikke å dra på Allsång. Jeg mente at det strengt tatt var ulovlig. :fnise:

Jammen, altså... nei?!

Lite eller like? :fnise:

Like lite? :ler:

Skrevet

Ha! *rekker tunge til RR*

Vel altså.... :sjenert: Jeg tror det er en sånn nerdeting så det er strengt tatt ikke RR sin feil at hun er kunnskapsløs.

Skrevet

Lurer på om Måns gledet seg til å rive av strippebuksen jeg.... :fnise:

Skrevet

Allsång når det er OL? :daane:

Skrevet

Vel altså.... :sjenert: Jeg tror det er en sånn nerdeting så det er strengt tatt ikke RR sin feil at hun er kunnskapsløs.

Næh, den har jeg da kunnet siden før jeg ble nerd... eller... *innser at her åpnes mange definisjonsspørsmål* Men den er jo en klassiker, og Håkan Hellström gjorde en fin versjon av den for noen år siden.

Lurer på om Måns gledet seg til å rive av strippebuksen jeg.... :fnise:

Han slet litt, å rive av seg klærne er tydelig ikke det han har øvd mest på :ler:

Skrevet

Gjetter forøvrig på at gubbe-Måns er tilbake neste uke :ler:

Alltid Allsång :jepp:

Skrevet

Jeg nekter å la OL ødelegge gode tv-opplevelser. (nå har jeg vel sett et par timer OL totalt så helt sportsgal er jeg vel neppe)

Skrevet

Jeg kan vel kanskje ikke regnes for å være Allsång-nerd :fnise:

Men døttes det inn litt a-ha eller Bruce (kommer meg :sjenert: ) så skulle jeg nok stilt noe sterkere... :plystre: Og skulle nok fint hengt med på noen andre artister også :flau:

Skrevet

Jammen, dette er da ikke nerding, det er da allmennkunnskap -hverfall er det sikkert det i Sverige... :sjenert:

Sånn er originalen -og jeg opprettholder min påstand om at den gikk for fort i kveld...

Skrevet

Tror faktisk jeg har hørt den før :opplyser:

Og det lille jeg så av Allsång i stad, så er jeg enig, den gikk fortere da. *nerdetendenser*

:fnise:

Skrevet

Helt klart for kjapp i kveld ja.

Skrevet

Men allmennkunnskap? Ikke hos meg :sjenert:

Men så er nok jeg litt stuck musikkmessig, et sted på 80-90 tallet eller så... :flau:

Skrevet

Men allmennkunnskap? Ikke hos meg :sjenert:

Men så er nok jeg litt stuck musikkmessig, et sted på 80-90 tallet eller så... :flau:

:5: Du er ikke alene om å mangle det nerdene omtaler som allmennkunnskap...

• Liker 1
Skrevet

Og der havnet jeg på kjøret ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...