Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynne med å trykke på "powerknappen" på fjernkontrollen til tv? :fnise:

God natt!

:sove:

Det pleier faktisk å fungere! :opplyser:

Må bare se ferdig Castle først...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har besøk av "skal bare"...

Skrevet

Begynne med å trykke på "powerknappen" på fjernkontrollen til tv? :fnise:

:lol: ...men nei...

Skravla, jeg tror det må bli Bath og Jane Austen-tour neste år...

Skrevet (endret)

Hvordan skal jeg kunne legge med når svt viser Sense & sensebility... Alan Rickman :rodmer:

Åå!! :rodmer: *bytter kanal*

Endret av loffen
Skrevet

:lol: ...men nei...

Skravla, jeg tror det må bli Bath og Jane Austen-tour neste år...

Den er grei. :-)

Har kost meg med bok i kveld jeg.

Skrevet

Blir litt fascinert av enkeltes lave irritasjonsterskel og manglende tålmodighet av og til... Toget kjørte ikke umiddelbart fra Oslo S, jeg rakk knapt å registrere det før to damer i vogna begynte å klage over at toget aldri gikk i tide -det var da to minutter etter rutemessig avgang. Etter ytterligere ett minutt (det er klokke på toget, derfor har jeg stålkontroll :fnise: ), ble det opplyst om at vi ville bli noen minutter forsinket fordi vi ventet på togpersonale; grunnet sykdom hadde de måtte kalle inn vikar. Damene sukker og stønner høylydt, reiser seg og går av. Tålmodighet? Nei, det har vi ikke sett...

Mest av alt lurer jeg på hvor de gikk... Toget skal være ganske forsinket for at det skal lønne seg å gå til bussen istedet, og det eneste andre toget som går samme strekning går 10 min senere fra samme perrong.

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Tålmodighet er en fin ting...

Skrevet

Tålmodighet? Nei, det har vi aldri hørt noe om... :fnise:

Skrevet

Kronikk i Dagbladet om "mannsrettsaktivister" og andre sinte hvite unge menn:

Eit døme til: Det er mannosfærebloggarar som meiner kvinner som går i høge hæler er seksuell trakassering - av menn. Klipp-klopp lyden er eit høglydt, pågåande krav om seksuell merksemd, og er difor seksuell trakassering av menn som må høyra på det.

Mannen er med andre ord redusert til ein nokså viljelaus slave av eigne drifter, og tradisjonelle verde som å beskytta dei ein elskar er teikn på at ein har gått med på ideen om at mannen ikkje har nokon verdi i seg sjølv.

Disse menn som hater kvinner -de har ikke akkurat høye tanker om sitt eget kjønn heller... Menn styres i ett og alt av det lille hodet, de har åpenbart ingen form for tankesrtyrt vilje eller handlekraft.

Skrevet

Det stemmer vel ganske bra tror jeg..... :fnise:

Som mann så ville jeg blitt forbannet over at mine medmennesker trodde jeg hadde så lav egen vilje.

Skrevet

Må rette en dyp takk for at "noen" her inne har rotet til den offisielle OL-logoen.

Er dere klar over at den er midt på håndballbanen i STORT format?

*skitne Simpson-tanker*

:plystre:

Skrevet

Må rette en dyp takk for at "noen" her inne har rotet til den offisielle OL-logoen.

*skitne Simpson-tanker*

Haha, jeg kom hjem fra London for noen dager siden, og der er logoen absolutt over alt!

Skrevet

*skitne Simpson-tanker*

You dirty girl....

Skrevet

You dirty girl....

Meg? :engel:

Va'kke meg som "ødela" logoen... :sukk:

Skrevet

Gleden er på min side :nigo: Men egentlig er det Aftenpostens skyld -jeg så det ikke før de hintet kraftig...

Allsång :hoppe: *gauler*

Skrevet

Allsång her også..... Gauler ikke så veldig.

Skrevet

Men jeg hadde jo sikkert ikke lest det om ikke du hadde dratt det inn i boka di...

Jaja, litt moro må man jo ha det :jepp:

Allsång ja, ramla innom der jeg også.

Men si meg? Har de raidet både en bjørkeskog og 14 blomsterbed for å få det der på plass? :klo:

Skrevet

Allsång her også..... Gauler ikke så veldig.

Hvor er teksten? Eller er den bare hos SVT ikke hos NRK3?

Gauler ikke jeg heller forøvrig :opplyser:

Skrevet

Ser SVT, så jeg vet ikke hva de gjør på nrk :vetikke: Men det er ikke teksting på alle sangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...