Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skal vi også få, men jeg må innrømme jeg savner ica maxi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ica maxi var fin.... Nå får vi Meny så jeg gir dem en sjanse. Handler det meste på Rema, men av og til er det deilig med litt luksus.

Skrevet

Har en Ica supermarked med godt utvalg, handler en del der. Dessuten har jeg Ica Gourmet, men den er skummel -hopper stadig vekk uplanlagte ting ned i kurven der...

Skrevet

Å, ferskt varmt brød er så godt! :sikle:

Skrevet

Tørr kneip med Hapå til kvelds her...

Skrevet

Å, ferskt varmt brød er så godt! :sikle:

Tørr kneip med Hapå til kvelds her...

Og nå så jeg for meg reklamen hvor mor roper på barna "nybakt brød med hapå"

Skrevet

Nå fikk jeg flashback til en speiderleir hvor HaPå var en framtredende del av matrasjonene -ikke minst var det sommeren for de store mengdene grusom ananas-HaPå som ingen ville ha. Mener å huske at den ble brukt i avstraffelses-sammenheng... :ler:

Skrevet

Her ble det is til kveldsmat...

Og bittelitt våt fuggel etter like optimstisk kveldstur. Allværsjakke? Oppskrytt... Regnbukse? Har ikke/Oppskrytt... Støvler? Oppskrytt...

Det var jo opphold da jeg dro hjemmefra. Til alt hell ble det opphold kort tid etter at vi hadde lagt ut på tur, og jeg kom fra det mer svettevåt enn regnvåt. Godt fornøyd! :)

Skrevet

*les alle innleggene før du svarer, fjørkre, så slipper du å ramle langt uti diskusjonen uten at du vet det*

:opplyser:

Skrevet

*les alle innleggene før du svarer, fjørkre, så slipper du å ramle langt uti diskusjonen uten at du vet det*

:opplyser:

Godt det ikke bare er meg som svarer på innlegg uten å ha lest resten av tråden.... :nigo:

Skrevet

:fnise:

Dere skriver for mye mens jeg er ute på tur...

Hopper til siste uleste innlegg, leser ned sida, svarer, og oppdager plutselig at det er ørten innlegg mellom mitt svar og innlegget jeg svarte på. Mystisk....

Skrevet

Har aaaldri skjedd meg... :filer:

Skrevet

@AndreasVelle

"Kjære! Hva om vi kaller ungen for Ola-Conny? Et vakkert navn jeg alltid har vært svak for!"

Også kalt "skilsmissegrunn" :rulle:

Skrevet

Hvordan skal jeg kunne legge med når svt viser Sense & sensebility... Alan Rickman :rodmer:

Skrevet

Begynne med å trykke på "powerknappen" på fjernkontrollen til tv? :fnise:

God natt!

:sove:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...