Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pussig hvordan alt blir gøy under OL -særlig når nordmenn gjør det bra :ler: Noen så fekte-kvartfinalen på nett og ble ganske høylydt engasjert. Godt det ikke er så mange her for tiden :fnise:

Jeg har vært på tur med fektepresidenten nå, og det var virkelig en lykkelig mann som kom et par timer for sent til middagen, kan man si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der. Det var bare så utrolig morsomt å se på tidenes skjelveleppe! :fnise:

Gele er urørlig i forhold :fnise: Han konsentrerte seg så hardt om å puste dypt og ikke hulke høyt -det var godt å se ham glise bredt etterpå. Det er jo morsommere med utøvere som viser litt følelser.

Skrevet

Gele er urørlig i forhold :fnise: Han konsentrerte seg så hardt om å puste dypt og ikke hulke høyt -det var godt å se ham glise bredt etterpå. Det er jo morsommere med utøvere som viser litt følelser.

Mhm! Tror det er mye av grunnen til at Phelps er så poppis som han er: Han viste glede over sølvmedaljen og var lite kjendisbalsert som mange av de andre store idrettsheltene.

Skrevet

Jeg har vært på tur med fektepresidenten nå, og det var virkelig en lykkelig mann som kom et par timer for sent til middagen, kan man si.

Vil tro han hadde en bra dag ja... :ler: Der har du forøvrig også en utøver som vet å vise følelser -det var gledesbrølene sine, det.

Skrevet

Det dabbet av igjen, men det kom et skikkelig skybrudd.

Solkrem er lurt :opplyser: Jeg blir alltid svidd i skillen -den er litt vanskelig å smøre -så i dag gikk jeg for hatt på balkongen. Med hattenål, så den ikke skulle blåse av *alltid beredt*

Skillen er skummel ja!

Jeg løste den utfordringen med hestehale, ingen skill å spore. Og etter det jeg kan se har jeg ikke blitt særlig brent heller, trolig bare litt varm i toppen etter masse kaloriforbrenning og svetting (og litt sol...). Har verken hatt (kun en sydvest - teller det? :klo: ) eller hattenål, men pleier å gå fint det også :nigo:

Skrevet

Uff, ekkel sak. Håper de finner henne.

Skrevet

Prioriterer friidrett framfor håndball i dag -.ser ut til å ha vært et lurt valg...

Skrevet

Herregud, så dårlig håndballjentene spiller!

Skrevet

Flau kamp...

En ting er å bli slått av et bedre lag i et mesterskap. Men SERIØST!

Kollektiv kollaps jo! For 5 kampen på rad! :kjefte:

Skrevet

Det lukter jo ikke akkurat gull...

Skrevet

Og jeg som ikke engang liker håndball, så på den dårlige kampen der, når jeg først skulle se en kamp. :rolleyes:

Skrevet

Kanskje ikke så lurt å legge en sånn historie på politiets facebook-side -men den var jo morsom :rulle:

«Et litet tips til ungdomar. Om du är 16 år gammal, berusad och håller en petflaska full med sprit är det inte särskilt smart att skrika ”F&#K THE POLIS” när vi går forbi. Om du tänkar gjära det ändå se då till at du åtminstone kan springa hyfsat fort!! Jag vet inte hva som var mest pinsamt för killen som gjorde det i natt – at han blev fångad av en 40 år gammal polis i full utrustning eller att hans mamma kom til polishuset för att hämta honom kl 03.00.»
Skrevet

Haha, det var dagens -sannsynligvis OLs -beste omfavnelse mellom kenyaneren som tok gull og franskmannen som tok sølv på 3000 meter :ler:

Skrevet

Haha, det var dagens -sannsynligvis OLs -beste omfavnelse mellom kenyaneren som tok gull og franskmannen som tok sølv på 3000 meter :ler:

Fantastisk!

Må være verdens lykkeligste Kenyaner :fnise:

Skrevet

Ting kan tyde på det :ler: Godt for franskmannen at han var liten og lett -her har du løpt vettet av deg i 3 kilometer, og så kommer det en fyr og hopper på deg... :fnise:

Skrevet

Og han så jo mildt sagt euforisk ut! :fnise:

Herlig med solid glede når man vinner :hoppendeglad:

Skrevet

*våt*

Gadd ikke stikke innom butikken på vei hjem i dag, så her satt jeg da brødløs og lurte på hva jeg skulle finne på -stikke ned på Bunnpris eller sette en brøddeig. Et blikk ut av vinduet viser at det har sluttet å regne og ser ut til å lysne. Aha, jeg kan være flink og gå en kveldstur og legge veien om ICA, de har mye bedre brød enn Bunnpris. Som sagt, så gjort, og siden regnet ser ut til å ha gitt seg, gidder jeg ikke dra på paraply. S-M-R-T. Jeg kommer 50 meter ned i veien før det begynner å regne igjen. Av og til er det en skam å snu -men kan kan jo legge om ruta...

En ny og kortere vei til butikken legges -og på veien oppdages opptil flere fine små kaféer som må utforskes nærmere ved en passende anledning. Ser for meg noen søndagsturer med bok i veska og innlagt tepause utover høsten :nigo: Dobbel flaks på Ica -mens jeg står foran de tomme brødhyllene og funderer på om jeg skal gå for loff, bryteloff, luksusloff eller gourmetbrød med nøtter, eple og en prislapp på adskillig mer enn jeg vanligvis ville gitt for et brød (sånn går det når man er på brødjakt en time før stengetid :fnise: ) kommer en av de ansatte med varme, nybakte eksemplarer av favorittbrødet :sikle: Og der de andre butikkene kaster bleier etter kundene sine, har Ica kommet med en ny kampanje -brødkort. Nok en grunn til å gå dit for å kjøpe gode brød...

(Disclaimer: Jeg har ikke blitt sponset av Ica for å skrive det forgående avsnittet... :ler: )

Nå -OL. Og snart ferskt brød til aftens...

Skrevet

Fersk brød høres deilig ut.

Kafeer med bok og te høres også fint ut. Say when...

Skrevet

Og vi får ny god/fin butikk der ica maxi var.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...