Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Knapp 3 fra høyre i øverste linje -"spesiell BB-kode". Velg "media" i nedtrekksmenyen og lim inn youtube-URL i den nederste boksen.

Jeg prøvde og feilet en del før jeg fant ut av det, det var ikke veldig logisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OLs herligste på seierspallen så langt må jo være Chad le Clos -frislipp av tårer hele nasjonalsangen og et stort og lykkelig smil etterpå.

Skrevet
:romeo: It's a mans world :romeo:
Skrevet

...but women are running it, secretly :nigo:

Skrevet

Pussig hvordan alt blir gøy under OL -særlig når nordmenn gjør det bra :ler: Noen så fekte-kvartfinalen på nett og ble ganske høylydt engasjert. Godt det ikke er så mange her for tiden :fnise:

Skrevet

Fekte-semi! :duskedame:

*nynner Pirates of the Caribbean-musikken*

Skrevet

Mål: Kvartfinale

Resultat: Finale!

:pls:

Medaljefest kl 21 :danser:

Lokal helt, til og med :duskedame:

Skrevet

Wow... så gøy. Kanskje man skulle se på finalen da....

Skrevet

...så er han der med den raske flesh'en sin...

*setter fram kofferten*

Tror det blir sølvfest -men vi skal jo ikke klage på det :flagg:

Skrevet

Sølv er stas :bolledeig:

OK, så er det bittelitt surt å tape finalen, men i dag tidlig hadde knapt noen trodd han hadde noen sjangs til å komme dit...

:flagg: #2

:hoppendeglad:

Skrevet

Jeg visste ikke at vi sendte fektere til OL en gang jeg så medalje er jo overraskende.

Skrevet
:fnise: Det er bare den ene... Han er så lokal at det var intervju med ham i bydelsavisa før OL, så jeg hadde faktisk oversikt.
Skrevet

Den ene amerikanske stuperen (ja, jeg sitter og ser synkronstup i opptak i stedet for å gå og legge meg, selv om jeg skal opp om 6 timer. S-M-R-T) heter Kristian Ipsen. Etterkommer av den utvandrendem dyslektiske grenen av Ibsen-familien?

Skrevet

Nok en underholdende 50 shades of Grey-slakt, for forandringens skyld skrevet av en mann. Håper virkelig ingen av elevene har planer om å skrive særemne om denne, da kan jeg ikke være ansvarlig for mine utsagn :ler:

Skrevet

Nok en underholdende 50 shades of Grey-slakt, for forandringens skyld skrevet av en mann. Håper virkelig ingen av elevene har planer om å skrive særemne om denne, da kan jeg ikke være ansvarlig for mine utsagn :ler:

Huh, var det ikke en lenke her? :klo: Ble jo litt poengløst uten...

*lete*

Her!

Skrevet

:vinke:

Duuu? Hva skal man se på tv'n frem til håndballen? :klo:

Fant ut jeg fikk spørre Orakelet Daria :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...