Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 #5581 Skrevet 30. juli 2012 -Underbart att se Herrem göra mål på ett sådär sett. Tyvärr är det mot Sverige...
Daria Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #5583 Skrevet 30. juli 2012 Glad for at NRK har sin egen rosa logo i øvre høyre hjørne på skjermen, og ikke den offisielle.... Jeg har ødelagt logoen for dere for all framtid nå?
Roadrunner Skrevet 30. juli 2012 #5584 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har ødelagt logoen for dere for all framtid nå? Jeg driver iherdig fortrengningstaktikk her, og håper den har virket frem til neste gang jeg skal forholde meg til logoen
Skravla Skrevet 30. juli 2012 #5586 Skrevet 30. juli 2012 Jeg har ødelagt logoen for dere for all framtid nå? Og lykken er for evig.....
Daria Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #5589 Skrevet 31. juli 2012 Operasjonssentralen @oslopolitiops Nordstrand: Gutt (16) stanset på moped. Han kjørte uten hjelm og førerkort og hadde i tillegg ulovlig høy promille. Foreldrene hans var sikkert så stolte...
Daria Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #5590 Skrevet 31. juli 2012 Lurer litt på hvordan stemningen er på den amerikanske ambassaden i ettermiddag... De burde snart bli enige om hvem som skal være deres skamfulle ansikt utad og (bort)forklare dagens tabbe.
Roadrunner Skrevet 31. juli 2012 #5591 Skrevet 31. juli 2012 Lurer litt på hvordan stemningen er på den amerikanske ambassaden i ettermiddag... De burde snart bli enige om hvem som skal være deres skamfulle ansikt utad og (bort)forklare dagens tabbe. Tviler vel på at det sitter en ivrig fyr i forsamligen som plutselig spretter opp, veiver med armene og roper: "Jeg vil, jeg vil!" (eller, siden vi snakker den Amerikanske ambassaden, er vel mer "It's me! It's me!") Men jeg bare tenker høyt, KAN jo være det er en sånn skrue der... Jeg kan bare ikke helt se det for meg
Daria Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #5592 Skrevet 31. juli 2012 Jeg tviler vel på at de frivillige står i kø, men de har vel en offisiell pressekontakt/talsperson/gapatrost som blir betalt for sånt? Jeg skjønner atr det tar tid å finne ut akkurat hva som har skjedd, men et enkelt "Beklager Oslo, dette var klønete, vi er lei for at vi skremte dere og lammet sentrum i flere timer" burde ikke være så vanskelig å komme med. 1
Skravla Skrevet 31. juli 2012 #5593 Skrevet 31. juli 2012 Hallo.... skal Big brother be om unnskyldning også nå da. Så kravstore dere er. Det har vel vært litt lite action der i det siste.... ingen som har kommet med trusler, så da er det jo greit å teste norsk beredskap.
loffen Skrevet 31. juli 2012 #5594 Skrevet 31. juli 2012 Tviler vel på at det sitter en ivrig fyr i forsamligen som plutselig spretter opp, veiver med armene og roper: "Jeg vil, jeg vil!" (eller, siden vi snakker den Amerikanske ambassaden, er vel mer "It's me! It's me!") Men jeg bare tenker høyt, KAN jo være det er en sånn skrue der... Jeg kan bare ikke helt se det for meg Nå kunne de hatt bruk for George Bush!
Daria Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #5595 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Ingen har vel noensinne hatt bruk for Bush jr? Og Skravla, selvfølgelig er jeg kravstor, trodde da du visste det? En kväll i juni på Allsången -sommeren er reddet Det skal vel sies at jeg har hørt andre gjøre den bedre enn Darin... Endret 31. juli 2012 av Daria
loffen Skrevet 31. juli 2012 #5597 Skrevet 31. juli 2012 Bush ville vært den skruen som rakk opp hånda og sa 'Jeg vil, jeg vil!'
Daria Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #5598 Skrevet 31. juli 2012 Tror heller han ville sittet i et hjørne, sett forvirret ut og spurt Hæ, hva skjedde? Gjorde vi noe galt? Forresten, har noen sett lekebomben min...?
Roadrunner Skrevet 31. juli 2012 #5600 Skrevet 31. juli 2012 Men du? Hvordan fikk du inn sånn videodings? Jeg forsøkte igår, men det ble jo bare rot, og linker som ikke funka, så til slutt måtte jeg kjøre det som vanlig hyperlink...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå