Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kristoff! :duskedame:

:flagg: #1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I sommer-OL er enhver medalje en seier :danser:

Skrevet

Bittelitt engasjert ja :hoho:

Skrevet

:ler:

Ellers da? Alt vel med bokdamen? Være med i kofferten til uka?

Skrevet

Den var fin -me like :jepp: Men innmarsjen blir alltid litt for langtekkelig -hva skal vi med så mange land...? :fnise:

Innmarsjen er fin til å fylle på skålene med snop og ikke minst å ta en tissepause. :opplyser:

I sommer-OL er enhver medalje en seier :danser:

:danser: Og når var det sist vi fikk medalje i sykkel? Er det noen norske som har tatt det siden Knut Knudsen?

Skrevet

:danser: Og når var det sist vi fikk medalje i sykkel? Er det noen norske som har tatt det siden Knut Knudsen?

Tydeligvis :jepp:

- En olympisk bronsemedalje er virkelig stort?

- Ja, det er kjempestort. Nå har vi to, Kristoff og Dag Otto Lauritzen fra 1984, sier Kaggestad til Aftenposten.no

:ler:

Ellers da? Alt vel med bokdamen? Være med i kofferten til uka?

Yes, please :pls: At jeg egentlig skal på jobb er da ikke så viktig -er sikker på at rektor har fortåelse for den prioriteringen...

Skrevet

-Vi ser den rosa badedrakten til Hosszu går veldig bra i bane 3...

Er det ikke litt juks hvis drakten svømmer for henne...? :vetikke:

Skrevet

Stemmer det ja. DO2 har selvsagt en medalje. :idesmil: Hvordan kunne jeg glemme det? :klaske:

Og jeg er enig i at det er juks å la badedraktene svømme istedetfor svømmerne. :jepp:

Skrevet

Sprekt å være OL-deltaker når man er gravid i 8. måned...

Skrevet

TRIST: Cancellara får trøst etter rittet.

VONDT: Fabian Cancellara hadde vondt i kragebenet etter rittet, og etter å ha fått trøst ble han undersøkt av Sveits' lege

Ikke så greit å være Cancellara når veien svinger og sykkelen ikke gjør det... Men det er jo godt Dagbladet kan berolige med at han ikke bare fikk kyndig medisinsk assistanse, men også trøst og omsorg...

Skrevet

Sykkel-kommentatorere på nrk diskuterer hvem regnet er mest gunstig for. Min teori: Ingen. Plaskregn når du sykler OL-løp er generelt sett en uting, vil jeg tro...

Skrevet

Vil tro at du har helt rett, Daria, med mindre en av dem har stilt med mønster i dekkene (not very likely, altså).

Skrevet

Og da var ferien over for denne gang... Egentlig helt greit å være i gang igjen -hverdager er undervurdert. Dessuten er det tre uker til elevene er tilbake, så jeg får en myk start og kan følge OL på nett :fnise:

Rørende scener fra svømmehallen i går, med Cameron van der Burghs seier. Sjelden kommentatorene blir så følelsesmessig engasjert i andre lands utøvere...

Skrevet

Hverdager er fine dager det. Godt med ferie, men godt når hverdagene begynner igjen også. :jepp:

Og svømmehallen i går ja... Fikk klump i halsen jeg... *snufs*

Skrevet

Var ikke bare i bassenget det var litt vått, nei... :trist:

Skrevet

Jeg finner som kjent mye underholdning i søkeordene som fører intetanende lesere til bloggen min. Tror dette må være det beste siden "hårete mann i badebukse":

nyrik russer 38 år yacht

Det er bare å spekulere på bakgrunnen for å taste denne kombinasjonen inn i google. Noen som ville finne ut mer om sin siste navnløse sommerflørt...? :fnise:

Skrevet

Nok et gullkorn fra KGs artikkelsamling, denne gangen om neglelakk:

Neglelakk har virkelig fått fotfeste i kosmetikkhyllene, og fortsetter sin triumfferd som ett av de viktigste produktene man har i sminkepungen.

Eh, skal det være noe nytt og revolusjonerende? I følge Wikipedia tok neglelakk-salget av på 40-tallet... :filer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og hvis noen nå føler for å sette spørsmålstegn ved min innsats og effektivitet på jobben i dag, synes jeg det er ufint...

Endret av Daria
Skrevet

Setter overhode ikke spørsmål ved innsatsen..... Godt du oppdateres både her og der. :fnise:

Skrevet

Som om jeg ikke allerede var sulten før jeg leste dette... *sikler ukontrollert*

Forøvrig syntes jeg "Tasty saltet pig parts" var et fantastisk slagord for en kjøttbutikk. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...