Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ennå ikke skjønt hvordan man poster youtube-videoer etter oppgraderingen -men kanskje nå...?

Hardt å være mann i Sverige også... :fnise:

Skrevet

Avisene er selvfølgelig mest opptatt av Bruce Springsteen, men for meg var det Lillebjørn Nilsen med God natt Oslo og Barn av regnbuen - med gråtkvalt allsang og viftende roser - som var det største i kveld. Samt Tine Thing Helset og KORK/Rådhusklokkene -jeg likte hvordan de tok de to sangene som har vært mest brukt etter 22/7 og lagde nye, flotter versjoner av dem.

Skrevet

Tårene strømmet til God natt Oslo ja.

Skrevet

VG har vissnok (kilde: ymse tweets) oversatt Frode Gryttens dikt fra konserten i går til bokmål. Hallo, noen hjemme...? :murvegg::klaske:

Skrevet

VG har vissnok (kilde: ymse tweets) oversatt Frode Gryttens dikt fra konserten i går til bokmål. Hallo, noen hjemme...? :murvegg::klaske:

Det må jo til for at nordmenn skal skjønne det.....

Skrevet

Nå må du skille mellom nordmenn generelt og VG-lesere...

Skrevet

Vittige tunger på Twitter mener åpningsseremoniarenaen ser ut som Hobbitun. Jeg ser jo poenget :fnise:

Skrevet

Vittige tunger på Twitter mener åpningsseremoniarenaen ser ut som Hobbitun. Jeg ser jo poenget :fnise:

Skal det ikke være det? :klo:

:fnise:

Og hva gjorde Wiggins der i starten? Fikk ikke helt med meg at han gjorde så mye mer enn å vinke i den gule trøya? Eller har han kledd på seg og spiller nå en sentral rolle? :klo:

Jeg er visst litt for opptatt på Youtube med Springsteen-materiale... :sjenert:

Skrevet

Ser ut til at den industrielle revolusjonen overtar etter hobbitene :jepp:

Skrevet

Wiggens sendte opp en ballong med OL-ringene under, trur eg :vetikke:

Skrevet

Jeg likte Beatrix Potter-figurene på Themsen i introen :ler:

Og Kenneth Branagh, Shakespeare og sufragetter -godt fornøyd så langt :jepp:

Skrevet

Det er bra :) Jeg tror jeg skal finne dyna snart, er en Clive Cussler bok som venter...

Så får åpningsseremoni være åpningsseremoni :opplyser:

Utrolig men sant...

Skrevet

:daane:

Jeg har benket meg med vafler, te (vi er jo i England :fnise: ) og Vannmelon -kvelden er ennå ung...

Skrevet

Hvorfor kan ikke disse flaggbærerne gå i takt?

Skrevet

De hadde et eget barnelitteratur-segment! :daane::strix: *målløs av begeistring*

Skrevet

Har bare en kommentar til åpningsseremonien jeg: :strix:

Skrevet

Den var fin -me like :jepp: Men innmarsjen blir alltid litt for langtekkelig -hva skal vi med så mange land...? :fnise:

Skrevet

Christian P Paasche@TV2Paasche

Froome ferdig. GB sliter nå! Nå tror jeg fa... meg gruppa går inn. Og vi har Nordhaug og Kristoff med i gruppa! Go Go Go Go!

Kom igjen, Lars Petter!!!!!!!! Kjør for helsikke!!!!

Nå må dere kjøre i fronten, for svarte h...50sek forsvinner fort! Vi skal ha medalje!!

Noen blir ørlite engasjert på Twitter... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...