Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ooo, gamle Kar for sin kilt-episoder på DR1 :hoppe:

Og der var ferien reddet.... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i butikken og jeg kjøpte ikke is og sjokolade :opplyser:

Men ettersom jeg ikke har shoppet i ferien så ble det bukse og bluse... :plystre:

Skrevet

Oppdaget at Gudrun Sjödén fortsatt har salg, så jeg skal ikke si noe... :sjenert:

Skrevet

Oppdaget at Gudrun Sjödén fortsatt har salg, så jeg skal ikke si noe... :sjenert:

Det ble aldri noe besøk der.... Neste gang!

Skrevet

Haha, dagens etappevinner ble spurt om det var et perfekt løp -"I'm not complaining!" :fnise:

Andre kjenner jo melkesyren stige bare av å se dem sykle oppover monsterbakken...

Skrevet

Tour de France og fotball avløser hverandre i dag -det blir en lang og hard dag foran tven. :fnise:

*har te og en halvkilo tysk sjokolade* :nigo:

Skrevet

Dagens tweet:

@Georgia_Ford Is wimbledon always held in London?

Litt som å spørre om Holmenkollrennet alltid arrangeres i Oslo...

Skrevet

Siv Jensen har visst kunngjort sin begeistring for 50 shades of grey. Jeg klør så kraftig i så mange fordommer at jeg snart trenger reseptbelagt hjelp...

Skrevet

Siv Jensen har visst kunngjort sin begeistring for 50 shades of grey. Jeg klør så kraftig i så mange fordommer at jeg snart trenger reseptbelagt hjelp...

Du får kjøpe litt hvitvask på apoteket sånn at du ikke klør deg til blods.......

Skrevet

Haha, Anne-Kat kastrerte en (død) grevling med stor entusiasme :ler: Og Tians ekstase-øyeblikk handlet om å være 10 og lese historie... :fnise:

Skrevet

Lang lang rekke med fotballspillere tar tak i strømgjerdet og hopper unna med høye skrik -til tonene av Lily Allens I smile when I se you cry... :rulle:

• Liker 1
Skrevet

Hva i allverden har du rotet deg inn i nå? :klo:

Skrevet

:jepp:

Hva i allverden har du rotet deg inn i nå? :klo:

Lyngbø & Hærlands Big Bang :opplyser:

Skrevet

Og så var årets første dopingsak i Tour de France i gang. Er vel egentlig ikke veldig overrasket...

Skrevet

Ikke veldig sjokkert jeg heller. Selv om det er kjipt og unødvendig... Ikke så veldig overrasket over dette greiene i fotballmiljøet heller om jeg skal være ærlig...

Skrevet

Digger Andreas.....

...som akkurat nå gir kurs i morellsteinspytting på twitter... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...