Daria Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #5401 Skrevet 22. juni 2012 Forøvrig synes jeg også det er litt pussig å kjefte på operaen etter Bieber-kaoset. Det var da ikke de som arrangerte og som burde ha tenkt på vannutdeling, sikkerhet og publikumskontroll.
Sauen Shaun Skrevet 22. juni 2012 #5402 Skrevet 22. juni 2012 Nå er du kravstor som vanlig Daria. Du kan da ikke forvente at folk tar ansvar for egne handlinger i trafikken.
Daria Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #5403 Skrevet 23. juni 2012 Oslo Fagottkors sommershow i går -like herlig som alltid Latter og alvor, vakker sang og en fantastisk bukett lekre homser (de ynder jo å kalle seg "Norges lekreste homsekor" -tror den tittelen er ganske sikker ), etterfulgt av middag og skravling på Dinner. På vei hjem ble jeg stoppet av en yngling som vel knapt hadde gjort seg ferdig med tenårene og fortalt at "du er noe av det deiligste jeg har sett på flere århundrer!" (min umiddelbare tanke var selvfølgelig "da kan du jo ikke ha sett stort", men jeg klarte å holde munn ). Han hadde neppe vært endru på noen timer, men man tar de komplimentene man får
Multi Skrevet 23. juni 2012 #5404 Skrevet 23. juni 2012 Komplimenter skal man ta meg seg. Dessuten heter det seg jo at man fra barn og fulle folk skal du få sannheten.. Teater-tur til høsten hadde vært gøy!
Daria Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #5405 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Hvordan er det mulig at så mange i utgangspunktet gode spillere kan bomme på så mange store målsjanser?! Endret 24. juni 2012 av Daria
Daria Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #5406 Skrevet 24. juni 2012 Usj, jeg liker egentlig ikke staffekonk -det blir så synlige syndebukker...
Sauen Shaun Skrevet 24. juni 2012 #5407 Skrevet 24. juni 2012 Har ikke nerver til å se straffekonken jeg. *har slått av tv'n*
Daria Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #5410 Skrevet 26. juni 2012 Ikke sant? Stort sett kommer sånne kommentarer fra gamle griser eldre herrer, at det kommer fra en som var sikkert 10 år yngre enn meg er jo ingen uting Hvor holder forresten du hus for tiden? Du er jo aldri her
vimse Skrevet 26. juni 2012 #5411 Skrevet 26. juni 2012 Nei, jeg tror jeg hadde fått total latterkrampe Jeg er innom og leser innimellom, men det er så mye som skjer at når jeg først er hjemme så gjør jeg andre ting, sånt som nødvendig husarbeid og sånt
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 #5412 Skrevet 27. juni 2012 Andre ting som nødvendig husarbeid og sånt er en uting! Tenkte kanskje denne nyhetssaken kunne passe hos deg, Daria?
Skravla Skrevet 27. juni 2012 #5413 Skrevet 27. juni 2012 Andre ting som nødvendig husarbeid og sånt er en uting! Tenkte kanskje denne nyhetssaken kunne passe hos deg, Daria? Hurra for idioter... Og USA!
Daria Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #5414 Skrevet 27. juni 2012 (endret) *kremt* Følger dere ikke med på hva jeg skriver...? *ønsker velkommen etter* Saksøker app-produsent Ansvarsfraskrivelse er en fin bil -for ikke å si sykkel... Man kan jo ikke forvente at en voksen mann skal klare å tenke selv og følge trafikkregler og sånt når han vet at telefonen tar tiden hans og legger den ut på nett Jeg er innom og leser innimellom, men det er så mye som skjer at når jeg først er hjemme så gjør jeg andre ting, sånt som nødvendig husarbeid og sånt Prioritere husarbeid foran oss? Kjenner følelsen -i travle perioder er jeg hjemme nok til å rekke å rote, men ikke å rydde. Etterhvert kjennes det som om huset gror igjen rundt meg Endret 27. juni 2012 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2012 #5417 Skrevet 27. juni 2012 Noen av oss følger ihvertfall med. Nå er du kravstor som vanlig Daria. Du kan da ikke forvente at folk tar ansvar for egne handlinger i trafikken.
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 #5418 Skrevet 27. juni 2012 *prøver å skifte tema* Øhhh... Har dere hørt historien om.... øhh...
Daria Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #5420 Skrevet 29. juni 2012 (endret) Jeg er 2,5 time unna 4 uker ferie Har tatt en runde i hyllene og plukket med meg en uanstendig mengde bøker (nei, ikke en mengde uanstendige bøker...), så jeg ikke skal risikere å gå tom for lesestoff. Jeg har jo ikke hyllene hjemme fulle av uleste bøker fra før av... Pakke litt i kveld, i morgen skal jeg få reisetips av morfar, utpå ettermiddagen kommer Skravla med kofferten og søndag formiddag er vi plutselig i Berlin. Achtung, baby! Endret 29. juni 2012 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå