Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er du kravstor som vanlig Daria. Du kan da ikke forvente at folk tar ansvar for egne handlinger i trafikken. :roll:

Skrevet

Oslo Fagottkors sommershow i går -like herlig som alltid :strix: Latter og alvor, vakker sang og en fantastisk bukett lekre homser (de ynder jo å kalle seg "Norges lekreste homsekor" -tror den tittelen er ganske sikker :fnise:), etterfulgt av middag og skravling på Dinner. På vei hjem ble jeg stoppet av en yngling som vel knapt hadde gjort seg ferdig med tenårene og fortalt at "du er noe av det deiligste jeg har sett på flere århundrer!" :rulle: (min umiddelbare tanke var selvfølgelig "da kan du jo ikke ha sett stort", men jeg klarte å holde munn :ler: ). Han hadde neppe vært endru på noen timer, men man tar de komplimentene man får :sexy:

Skrevet

Komplimenter skal man ta meg seg. :Nikke: Dessuten heter det seg jo at man fra barn og fulle folk skal du få sannheten.. ;)

Teater-tur til høsten hadde vært gøy! :hoppe:

Skrevet (endret)

Hvordan er det mulig at så mange i utgangspunktet gode spillere kan bomme på så mange store målsjanser?! :kjefte:

Endret av Daria
Skrevet

Usj, jeg liker egentlig ikke staffekonk -det blir så synlige syndebukker...

Skrevet

Har ikke nerver til å se straffekonken jeg. *har slått av tv'n* :fnise:

Skrevet

Ikke sant? :ler: Stort sett kommer sånne kommentarer fra gamle griser eldre herrer, at det kommer fra en som var sikkert 10 år yngre enn meg er jo ingen uting :nigo:

Hvor holder forresten du hus for tiden? Du er jo aldri her :jolie:

Skrevet

Nei, jeg tror jeg hadde fått total latterkrampe :fnise:

Jeg er innom og leser innimellom, men det er så mye som skjer at når jeg først er hjemme så gjør jeg andre ting, sånt som nødvendig husarbeid og sånt :ler:

Skrevet

Andre ting som nødvendig husarbeid og sånt er en uting! :opplyser:

Tenkte kanskje denne nyhetssaken kunne passe hos deg, Daria?

Skrevet

Andre ting som nødvendig husarbeid og sånt er en uting! :opplyser:

Tenkte kanskje denne nyhetssaken kunne passe hos deg, Daria?

Hurra for idioter... :roll: Og USA!

Skrevet (endret)

*kremt* Følger dere ikke med på hva jeg skriver...? *ønsker velkommen etter* :filer:

Saksøker app-produsent

Ansvarsfraskrivelse er en fin bil -for ikke å si sykkel... Man kan jo ikke forvente at en voksen mann skal klare å tenke selv og følge trafikkregler og sånt når han vet at telefonen tar tiden hans og legger den ut på nett :rolleyes:

:fnise:

Jeg er innom og leser innimellom, men det er så mye som skjer at når jeg først er hjemme så gjør jeg andre ting, sånt som nødvendig husarbeid og sånt :ler:

Prioritere husarbeid foran oss? :daane::jolie:

Kjenner følelsen -i travle perioder er jeg hjemme nok til å rekke å rote, men ikke å rydde. Etterhvert kjennes det som om huset gror igjen rundt meg :ler:

Endret av Daria
Skrevet

:hoho:

Noen av oss følger ihvertfall med. :nigo:

Nå er du kravstor som vanlig Daria. Du kan da ikke forvente at folk tar ansvar for egne handlinger i trafikken. :roll:

Skrevet

*prøver å skifte tema*

Øhhh...

Har dere hørt historien om.... øhh...

:plystre:

Skrevet (endret)

Jeg er 2,5 time unna 4 uker ferie :hoppendeglad::bolledeig: Har tatt en runde i hyllene og plukket med meg en uanstendig mengde bøker (nei, ikke en mengde uanstendige bøker...), så jeg ikke skal risikere å gå tom for lesestoff. Jeg har jo ikke hyllene hjemme fulle av uleste bøker fra før av... :plystre:

Pakke litt i kveld, i morgen skal jeg få reisetips av morfar, utpå ettermiddagen kommer Skravla med kofferten og søndag formiddag er vi plutselig i Berlin. Achtung, baby! :nigo:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...