Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
- De er et moderne ungt par som prøver å leve som folk flest, fortsetter Totland.

Jeg føler det er et tegn på at hoffreporter Totland begynner å bli gammel, når han omtaler Märtha og Ari som et "ungt par"... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må tilbakebetale støtte til Lånekassa

At det er forskjellige regler om man er bosatt i Norge eller utlandet er vel ikke så sjokkerende? Når du ikke setter deg inn i reglene, er det for dumt å sutre til media i ettertid...

Skrevet

Jamen hallo... stakkars mann. Han savnet jo kjæresten og det er jo for galt at lover og forskrifter skal skille to som elsker hverandre? :hjerte:

:ironi:

Skrevet

Du synes Bergen egentlig burde kvalifisere til utenlandsstøtte? :fnise:

Skrevet

Egentlig så burde det jo det..... Eg e ikkje fra Norge... eg e fra Bæææææææærrrrrrrrrgen.

Skrevet

Nei, det burde medføre pisking og straffeskatt. :filer:

Skrevet

Å reise dit eller å være derfra? :ler:

Skrevet

Same shit, different wrapping. :filer:

Skrevet

Noterer at Rosalie ikke besøker meg der... :notere:

Skrevet

Men uten bergensere -hvem skulle da spilt Dan i N2N...?

Skrevet

-Tør du se ned her?

Jeg ville aldri befunnet meg der oppe i utgangspunktet, så den problemstillingen blir svært hypotetisk...

Forøvrig en hjertelig og dypt sarkastisk takk til han som nettopp postet tekstutdrag fra MGP-bidraget til Jedward på Twitter. Nå som jeg endelig hadde fått den ut av hodet...

Skrevet

Spis deg dum

Mange gode poeng her. Tror jeg holder meg til mitt diettfrie, varierte kosthold som inneholder både brød og sukker...

Fikk forresten, apropos matvaner og sånt. tak i favorittbrødet mitt på ICA i går :sikle: *gleder meg til lunsj* Litt upraktisk at det er så avlangt i formen at skivene ikke får plass i matboksen, dog.. :ler:

Gikk forbi et galleri på vei hjem fra brødhandlingen og forelsket meg i et bilde i vinduet der. Kanskje jeg må ta turen innom og forhøre meg om prisen, sånn helt tilfeldig...

Skrevet

Kjært..ehhh..barn har mange navn?

:fnise:

Skrevet

Fikk du med deg Stephen Brandt-Hansen nå, da?

Skrevet

Tydeligvis ikke :klo: Hvor?

Skrevet

Han åpnet Bislett Games med nasjonalsangen.

Skrevet

Usedvanlig velvalgt øyeblikk å zappe bort, med andre ord... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...