Roadrunner Skrevet 29. mai 2012 #5341 Skrevet 29. mai 2012 Godt å høre at dere har hatt en strålende tur! Så Helsinki anbefales?
Daria Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5342 Skrevet 29. mai 2012 Helsinki anbefales Fin by, god shopping, bra teatre og en fantastisk restaurant. Og utrolig fascinerende språk...
Daria Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5343 Skrevet 29. mai 2012 Hadde helt glemt at det kommer et fotball-EM snart Må definitivt heie på Tyskland i år -finalen er jo den dagen vi drar til Berlin. Det hadde vært festen sin, det...
Daria Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #5344 Skrevet 31. mai 2012 Heldige Bieber-fansen fikk "ventemusikk" fra Marita Sølberg og Daniel Johansson Noen av dem satte sikkert pris på det...
Daria Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #5346 Skrevet 1. juni 2012 Nei, jeg var på jobb-arrangement som varte hele kvelden. Men jeg fikk tatt det opp -ene og alene pga de to...
Sauen Shaun Skrevet 1. juni 2012 #5347 Skrevet 1. juni 2012 Så konserten jeg, men synes det ble en kjedelig og langtekkelig affære. Veldig greit å se den på tv, så kunne jeg gjøre andre ting samtidig.
Daria Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #5350 Skrevet 1. juni 2012 Så konserten jeg, men synes det ble en kjedelig og langtekkelig affære. Veldig greit å se den på tv, så kunne jeg gjøre andre ting samtidig. Kjedelig var igrunnen ordet -greit å kunne spole gjennom det uinteressante... Nå ser jeg "Litt av et liv" med Ingrid Bjørnov -mye bedre
Skravla Skrevet 1. juni 2012 #5351 Skrevet 1. juni 2012 Hu derre Kråka hadde en mindre fin tolkning av nasjonalsangen..... *grøsser*
Daria Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #5352 Skrevet 1. juni 2012 Spolte gjennom det meste -var egentlig bare La Boheme med svensketenoren og Marita Sølberg jeg var interessert i...
Skravla Skrevet 1. juni 2012 #5353 Skrevet 1. juni 2012 Spolte gjennom det meste -var egentlig bare La Boheme med svensketenoren og Marita Sølberg jeg var interessert i... Det var jo det beste.... sammen med utdraget fra Askepott.
Daria Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #5355 Skrevet 1. juni 2012 (endret) Brann&redningsetaten @Oslo110sentral Vi er på vei med vår redningsbil 97 til Sofienbergparken for å stenge en vannlekkasje på en drikkefontene . #Alt for Oslo by . Brann&redningsetaten @Oslo110sentral For de nysgjerrige må det understrekes at vi ikke kjører med blålys på slike oppdrag. Godt å vite Endret 1. juni 2012 av Daria
Daria Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #5357 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Mandag igjen, gitt -ferien rykker stadig nærmere... Lørdagen ble sost bort på nyttig og unyttig aktivitet (eller mangel på...) i heimen. Fikk med meg landskampen også, uten at det var noen höjdare. Søndag var det derimot full kjør hele dagen. Først en tur i Botanisk Hage for å se på plantesalget (har fått verandakasser i hus, de må jo fylles med noe) sammen med Skravla og Rosalie. Det ble ikke noe handling -det var så vått og surt, så vi tok en runde, hilste på kjente og ruslet ned til Friday's, varm drikke og mocha mud pie Rosalie vendte nesen hjemover, Skravla og jeg vandret over Jernbanetorget til neste spisested God indisk middag og skravling sammen med Multi og Multimannen (jepp, det var en utpreget KG-dag ). Helgen ble avsluttet i operaen, med Ulysses vender hjem. Jeg var forberedt på en ganske tung og litt dyster opera, men de hadde gjort en komedievri som fungerte overraskende godt. Så alt var som vanlig -vi satt på første rad og lo og orkesteret (for anledningen supplert med en mengde uvanlige og spennende barokkinstrumenter, vi hang over orkestergravkanten som nysgjerrige unger før det begynte)flirte av oss... Og aldri før har vel en plastku, omsorgsfullt voktet av hyrdetenoren med en hel hjord under bordduken, vært med på å ta imot stående applaus i operaen... Endret 4. juni 2012 av Daria
Daria Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #5358 Skrevet 4. juni 2012 Naboen over meg har visst besøk. Jeg vet ikke helt hva som foregår, men jeg gjetter på at de a)ser på sport eller b)holder på med en eller annen form for spill. Engasjementet er hvertfall stort...
Roadrunner Skrevet 5. juni 2012 #5359 Skrevet 5. juni 2012 Høres ut som en strålende kveld i Operaen sammen med plastkua! Har en plan om å få tråkket litt på Operaen om en tre måneders tid...
Daria Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #5360 Skrevet 5. juni 2012 Det er notert i almanakken min -"RR i Oslo" Husker ikke når jeg fikk vite det, men jeg var åpenbart lur nok til å skrive det ned Det var en fin operakveld Jeg likte også Mary Poppins-veska med plass til en hel tenor oppi -og da snakker vi tenor i full størrelse, ikke lommeutgaven
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå