Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*fører en lang indre monolog vdr hvor sterk lysten på noe godt er, og hvor langt jeg er villig til å gå for å skaffe meg det*

Skrevet
Operasjonssentralen ‏@oslopolitiops

Vi har pågrepet en person som har forsøkte å bryte seg inn i politiets barnehage, "Egon".

Vet ikke hva jeg ler mest av -at noen faktisk bryter seg inn i politiets barnehage, eller at barnehagen heter Egon... :rulle:

Skrevet

Det er ikke den kvitterkontoen som er den tullekontoen politiet ville ha stengt? :fnise:

Skrevet

Neida, denne er helt ekte -men jeg måtte google barnehagen og sjekke :fnise:

Skrevet (endret)

Sola skinner på min nyvaskede veranda og og jeg har spist sommerkotelett med nypoteter og salat med rabarbra til middag. Tror til og med en eim av nyutsprungne syriner strøk forbi. Ting tyder på at en ny årstid gjør sitt inntog :strix:

Endret av Daria
Skrevet

Litt ufint at det er spådd 25 grader her hele pinsehelgen og bare 12-14 grader i Helsinki, men man kan vel ikke få alt... *bortskjemt* :fnise:

Skrevet

Om det er noen trøst, så skal jeg på fjellet i pinsehelgen. Der snødde det i dag.

Skrevet

Og da sjekket jeg langtidsvarselet for bygda på fjellet, og det er jammen meg meldt over 20 grader neste helg! Juhuuu!

Skrevet

Ligger an til en fin pinsehelg her også. :sol: og i underkant av 20 grader kan man leve godt med. :nigo:

Skrevet

Tror heller jeg vil til Helsinki enn på fjellet likevel :ler:

Skrevet

Helsinki er alltid et godt valg :nigo: Er det kaldt ute, finnes det mange fine steder å trekke inn også *host*Fazer*host*

Bare fire arbeidsdager igjen :hoppe:

Skrevet

Helsinki er alltid et godt valg :nigo: Er det kaldt ute, finnes det mange fine steder å trekke inn også *host*Fazer*host*

Bare fire arbeidsdager igjen :hoppe:

Hoster du.... Ikke bli forkjølet.... *flyskrekk og du er støttekontakten*

Skrevet

Den hosten er svært situasjonsbetinget, det er ingen grunn til bekymring :fnise:

Skrevet

Regner med at du ville vært nesten død før du droppet Helsinki.....

Skrevet

Mostue kritiseres av mattilsynet

Det er alltid festlig når folk som blir tatt for noe går i forsvar med argumetet om at aktuelle instans burde ha viktigere ting å bry seg med enn sånne detaljer.

Trude Mostue har problemer med å ta Mattilsynet på alvor.

— Vi har nok av pelsdyr som står i bur og lider daglig som de burde bruke sin tid på. Ikke på folk som bare vil bøndene vel og fremme norsk produsert mat, skriver Mostue i en e-post til VG.

Har man gjort på draget, og særlig når det gjelder ting man burde ha peil på, er bagatellisering sjelden en god løsning. Derimot kommer man langt med en enkel beklagelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...