Skravla Skrevet 9. mai 2012 #5221 Skrevet 9. mai 2012 Åh..eh.. Kjetil Rekdal gjorde meg lesbisk.. ville passet bedre. Trodde han var DRØMMEmannen jeg...
kamela Skrevet 9. mai 2012 #5223 Skrevet 9. mai 2012 Takk for oppdatering, vet ikke om jeg trenger å se på MGP i det hele tatt
loffen Skrevet 9. mai 2012 #5224 Skrevet 9. mai 2012 Trodde han var DRØMMEmannen jeg... Kjetil Rekdal gjorde meg søvnløs? Jo, takk begge deler..!
Daria Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #5227 Skrevet 10. mai 2012 Fantastisk, rett og slett. Når Honningbarna skriver raideren sin – lista over hva de ønsker at arrangøren skal skaffe dem til konserten – er ikke alkohol et av punktene. I stedet ber de arrangøren gi beløpet de egentlig skulle ha brukt på alkohol til et veldedig formål. “Vi har fjernet øl fra raideren vår. I stedet ønsker vi at dere kan gi tilsvarende beløp, kroner 600 – 800, til et veldedig formål dere liker” skriver de til spillestedene de skal besøke. Honningbarna anbefaler Wikileaks, Free Tibet og Norsk Folkehjelp. - Når vi uansett ikke liker å drikke, kan vi like gjerne gjøre det sånn. Vi synes det er fint å bidra til det arbeidet som blir gjort, sier han.
Daria Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #5228 Skrevet 10. mai 2012 Og et til: Dessuten er det ikke sikkert Honningbarna har så mye energi igjen etter endt konsertkveld. De prøver nemlig alltid å spille to konserter på samme sted; en “vanlig” og en med fri aldersgrense. - Vi vet hvor kjipt det er å ikke komme inn på en konsert man har lyst til å se, bare fordi noen andre skal drikke seg fulle, forteller vokalist Edvard Valberg. Han ser både fordeler og ulemper med begge typer konserter. - På konsertene med fri aldersgrense er det ofte uerfarne konsertgjengere som ender opp med å stå med mobilen foran trynet hele konserten. Det skaper en barriere mellom oss og publikum, men jeg tør ikke be dem legge ned mobilen heller, selv om det hadde vært mye kulere for begge parter om de var tilstede i øyeblikket. På de ordinære konsertene er det noe annet han synes er vel så problematisk. - Mange over 18 ser ut til å komme på konsert kun for å drikke seg fulle. Det kan jeg bli fornærmet av – Honningbarna skal ikke bare være møblementsmusikk, sier vokalisten. Har i det hele tatt veldig sansen for Honningbarna, selv om musikken deres ikke er helt i min gate.
Rosalie Skrevet 10. mai 2012 #5229 Skrevet 10. mai 2012 Jepp, gjennomtenkte unge menn. Er en grunn til at jeg ikke orker å gå på type Rockefeller på konsert selv om jeg gjerne skulle hørt artisten - en haug dritafulle folk som er mer opptatt av å hyle høyest og drikke fortest ødelegger konsertopplevelser. Selv om jeg kanskje har tatt et par-tre pils selv før konserten.
Roadrunner Skrevet 10. mai 2012 #5230 Skrevet 10. mai 2012 Nok en solid GP-oppdatering og fuggel'n kan ta GP-livet heeeelt med ro
Daria Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #5231 Skrevet 10. mai 2012 Darias opplysningstjeneste -(nesten) alltid til Deres disposisjon Bare kaos på klassebesøk-fronten i dag -jeg roter med tider og lærerne roter med tider. Det skal ikke være enkelt
Daria Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5232 Skrevet 11. mai 2012 Mariekjeks fra nødpakken i skuffen -når det er litt lenge til lunsj...
Daria Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #5233 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Halvannen time til helg... Ute regner det, men inne i et teaterhus i Oslo venter det hyggelig selskap, god mat og et kritikerrost stykke -hva mer kan man ønske seg? Endret 11. mai 2012 av Daria
Daria Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #5235 Skrevet 14. mai 2012 (endret) Kursdag i dag -i stedet for å være på jobb et times togtur unna kl 8, skal jeg være på kurs 10 minutters t-banetur unna kl 9.15 -det blir en god morgen av sånt I kveld venter den store fjortisnostaligakonserten -vi advarer mot vanvittig mange fnisete damer i alderspennet 30-45 i sentrum... Endret 14. mai 2012 av Daria
Roadrunner Skrevet 14. mai 2012 #5236 Skrevet 14. mai 2012 Stemmer det, er boyband-kveld i kveld? *bittelitt misunnelig kanskje*
Sauen Shaun Skrevet 14. mai 2012 #5237 Skrevet 14. mai 2012 Håper alle de fnisete damene får en fantastisk konsert. Men jeg er veldig glad jeg slipper den konserten selv.
Daria Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #5240 Skrevet 14. mai 2012 (endret) Har blåst støvet av en gammel kassett og gjenoppfrisker gamle minner Dette blir gøy Lurer på om de fortsatt har kastratstemmene i behold -aldri har vel noe boyband sunget lysere Endret 14. mai 2012 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå